Marek Pulawski

-
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Chaty Digital Marketing Sprzedaż bezpośrednia E-file E-Learning Ekonomika Human Resources Internet Obsługa kluczowych klientów Zarządzanie Marketing MetaTrader Microsoft Office Microsoft SQL Server Onboarding Marketing internetowy Outlook SEO hr Key User

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Philips Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds kadr i płac
Kelly Services Poland
Temporary Workers & Outsourcing Manager
Mars Polska
Contact Center Manager
Philips Polska Sp. z o.o.
starszy specjalista ds. kadr i płac
Philips Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Coordinating and assisting Philips employees, HR Managers and HR BPs on HR issues (benefit system, payroll queries, attendances etc.) via telephone and e-mails. Managing daily queries, requests and complaints. Main country supported is France.
• Attending weekly meetings to discuss targets and analyse any changes that could be implemented for improvements to the customer service;
• Use of CMS and SAP HR
• Giving support to colleagues in regards of IT Software and Internet issues: Internet browsers, Windows Settings, LAN connection issues, Credential Management etc.

Additional roles:
• Coordinator of the “on-boarding” :
-sending welcome e-mail and informing new joiners about all queries they have before joining the company
-preparing the training plan for different roles based on business needs
- updating the whole training structure monthly on the evaluation we receive from each new joner to make the project better and more effective
• Key user & coach main tools:
*CMS
*eFiling
*Chat Accounts
*Telephony
Dafo Plastics Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
• prowadzenie działań zmierzających do pozyskiwania nowych odbiorców wyrobów Spółki poprzez: zbieranie i aktualizacja danych rynkowych o potrzebach klientów, ofertowanie, systematyczne raportowanie z planowania i realizacji wizyt handlowych oraz prowadzenie działalności promocyjnej wyrobów Spółki,
• utrzymywanie stałych kontaktów z klientami w przydzielonym kraju działania (Wielka Brytania, Skandynawia, Francja, Hiszpania, Rumunia etc)
• współtworzenie planów sprzedaży produktów Spółki,
• negocjowanie warunków współpracy.
Serco Global Services
Specjalista ds. Obsługi/Sprzedaży
- rozwiązywanie problemów i zapytań klientów poprzez obsługę połączeń przychodzących, wiadomości e-mail oraz czatów
- dostarczenie klientowi najwyższej jakości serwisu oraz wsparcia przed i po sprzedażowego
- pomoc w zaplanowaniu i dokonaniu niezbędnych rezerwacji związanych z potrzebami klienta
- identyfikacja, odpowiednia kwalifikacja i interpretacja potrzeb klienta oraz pomoc w rozwiązaniu problemów zgłoszonych przez klienta w sposób, który wzmocni i podniesie satysfakcję klienta, poprzez szybkie rozwiązanie problemu oraz opłacalność
-wysoka jakość i wydajność w sprzedaży produktów,oraz osiąganie celów
Logo
Profesjonalny Sportowiec
MMKS PODHALE NOWY TARG
Zawodowe uprawianie sportu,dyscyplina:Hokej na Lodzie

Projekty

Cross Country eFiling

Szkolenia i kursy

Kurs obsługi programu Amadeus,
Kurs sprzedaży w Firmie Serco,

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
WYŻSZA SZKOŁA GOSPODARKI W BYDGOSZCZY
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
PPWSZ w Nowy Targu
Logo
Filologia Romańska, licencjackie
Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie

Zainteresowania

Sport

Inne

Prawojazdy kat.B

Grupy

Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny
Uniwersytet Pedagogiczny