Umiejętności
Chaty
Digital Marketing
Sprzedaż bezpośrednia
E-file
E-Learning
Ekonomika
Human Resources
Internet
Obsługa kluczowych klientów
Zarządzanie
Marketing
MetaTrader
Microsoft Office
Microsoft SQL Server
Onboarding
Marketing internetowy
Outlook
SEO
hr
Key User
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Coordinating and assisting Philips employees, HR Managers and HR BPs on HR issues (benefit system, payroll queries, attendances etc.) via telephone and e-mails. Managing daily queries, requests and complaints. Main country supported is France.
• Attending weekly meetings to discuss targets and analyse any changes that could be implemented for improvements to the customer service;
• Use of CMS and SAP HR
• Giving support to colleagues in regards of IT Software and Internet issues: Internet browsers, Windows Settings, LAN connection issues, Credential Management etc.
Additional roles:
• Coordinator of the “on-boarding” :
-sending welcome e-mail and informing new joiners about all queries they have before joining the company
-preparing the training plan for different roles based on business needs
- updating the whole training structure monthly on the evaluation we receive from each new joner to make the project better and more effective
• Key user & coach main tools:
*CMS
*eFiling
*Chat Accounts
*Telephony
• Attending weekly meetings to discuss targets and analyse any changes that could be implemented for improvements to the customer service;
• Use of CMS and SAP HR
• Giving support to colleagues in regards of IT Software and Internet issues: Internet browsers, Windows Settings, LAN connection issues, Credential Management etc.
Additional roles:
• Coordinator of the “on-boarding” :
-sending welcome e-mail and informing new joiners about all queries they have before joining the company
-preparing the training plan for different roles based on business needs
- updating the whole training structure monthly on the evaluation we receive from each new joner to make the project better and more effective
• Key user & coach main tools:
*CMS
*eFiling
*Chat Accounts
*Telephony
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
• prowadzenie działań zmierzających do pozyskiwania nowych odbiorców wyrobów Spółki poprzez: zbieranie i aktualizacja danych rynkowych o potrzebach klientów, ofertowanie, systematyczne raportowanie z planowania i realizacji wizyt handlowych oraz prowadzenie działalności promocyjnej wyrobów Spółki,
• utrzymywanie stałych kontaktów z klientami w przydzielonym kraju działania (Wielka Brytania, Skandynawia, Francja, Hiszpania, Rumunia etc)
• współtworzenie planów sprzedaży produktów Spółki,
• negocjowanie warunków współpracy.
• utrzymywanie stałych kontaktów z klientami w przydzielonym kraju działania (Wielka Brytania, Skandynawia, Francja, Hiszpania, Rumunia etc)
• współtworzenie planów sprzedaży produktów Spółki,
• negocjowanie warunków współpracy.
Specjalista ds. Obsługi/Sprzedaży
- rozwiązywanie problemów i zapytań klientów poprzez obsługę połączeń przychodzących, wiadomości e-mail oraz czatów
- dostarczenie klientowi najwyższej jakości serwisu oraz wsparcia przed i po sprzedażowego
- pomoc w zaplanowaniu i dokonaniu niezbędnych rezerwacji związanych z potrzebami klienta
- identyfikacja, odpowiednia kwalifikacja i interpretacja potrzeb klienta oraz pomoc w rozwiązaniu problemów zgłoszonych przez klienta w sposób, który wzmocni i podniesie satysfakcję klienta, poprzez szybkie rozwiązanie problemu oraz opłacalność
-wysoka jakość i wydajność w sprzedaży produktów,oraz osiąganie celów
- dostarczenie klientowi najwyższej jakości serwisu oraz wsparcia przed i po sprzedażowego
- pomoc w zaplanowaniu i dokonaniu niezbędnych rezerwacji związanych z potrzebami klienta
- identyfikacja, odpowiednia kwalifikacja i interpretacja potrzeb klienta oraz pomoc w rozwiązaniu problemów zgłoszonych przez klienta w sposób, który wzmocni i podniesie satysfakcję klienta, poprzez szybkie rozwiązanie problemu oraz opłacalność
-wysoka jakość i wydajność w sprzedaży produktów,oraz osiąganie celów
Szkolenia i kursy
Kurs obsługi programu Amadeus,
Kurs sprzedaży w Firmie Serco,
Kurs sprzedaży w Firmie Serco,
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
Sport
Inne
Prawojazdy kat.B