Umiejętności
Rozwój działalności
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Zarządzanie Kompanią
Zarządzanie zmianą
CRM
Doświadczenia klienta
Powracalność klientów
Przywództwo
Zarządzanie
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Urządzenia mobilne
New Business Development
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Planowanie projektów
Segmentacja
Partnerstwo strategiczne
Strategia
Telekomunikacja
Usługa dodana
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
customer relations
Business management
planning
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Departamentu Marketingu i Rozwoju Biznesu
Polkomtel S.A.
> Rynek B2C (abonament, mix, karta), internet mobilny i SOHO
> ok. 5 mld PLN przychodów, 13 mln klientów
> Wyznaczanie celów, współudział w budżetowaniu przychodowym i kosztowym
> Rozwiój strategii marketingowej dla elementów marketing-mix w poszczególnych rynkach i obszarze zarządzania bazą kliencką/ CRM
> Planowanie marketingowe: dostosowanie celów, konsultacje międzydepartamentalne, tworzenie planów operacyjnych, kontrola ich realizacji
> Kreowanie oferty dla rynku masowego, internetu mobilnego i SOHO
> Zarządzanie bazą klientów/ CRM: ograniczanie odejść (tzw. churn), wzrost długości życia, budowanie wartości, lojalności, satysfakcji
> Współtworzenie komunikacji i zmian w pozycjonowaniu i wizerunku marki Plus
> Współpraca z Departamentami Sprzedażowymi, Logistyką, Zakupami, Pionem Operacyjnym, Technicznym, IT, BI
> ok. 5 mld PLN przychodów, 13 mln klientów
> Wyznaczanie celów, współudział w budżetowaniu przychodowym i kosztowym
> Rozwiój strategii marketingowej dla elementów marketing-mix w poszczególnych rynkach i obszarze zarządzania bazą kliencką/ CRM
> Planowanie marketingowe: dostosowanie celów, konsultacje międzydepartamentalne, tworzenie planów operacyjnych, kontrola ich realizacji
> Kreowanie oferty dla rynku masowego, internetu mobilnego i SOHO
> Zarządzanie bazą klientów/ CRM: ograniczanie odejść (tzw. churn), wzrost długości życia, budowanie wartości, lojalności, satysfakcji
> Współtworzenie komunikacji i zmian w pozycjonowaniu i wizerunku marki Plus
> Współpraca z Departamentami Sprzedażowymi, Logistyką, Zakupami, Pionem Operacyjnym, Technicznym, IT, BI
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.