Umiejętności
Content Marketing
Copywriting
Google Analytics
Web Design
Adobe After Effects
Adobe Illustrator
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
Marketing internetowy
E-mail marketing
Adobe Premiere Pro
Adobe Creative Cloud
Identyfikacja wizualna
Google AdWords (Podstawy)
UX / UI
Adobe Animate
HTML i CSS (podstawy)
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu i PR / Grafik
• Wdrażanie projektów centralnych na kraje Platformy Wschodniej (PL, LV, LT, EE, RU, UA, BY, KLN, CZ, SK) – Corporate Identity, publikacje, koncepty komunikacyjne
• Projektowanie graficzne (cenniki, broszury, ulotki, plakaty, billboardy, POS
• Marketing internetowy Google AdWords, kampanie displayowe
• Web analytics Google analytics, PIWIK
• Mass mailing CleverReach (B2B, B2C, Internal)
• Administrowanie kanałem Roto Polska oraz stroną roto.pl
• PR – content marketing (wypowiedzi eksperckie, notatki prasowe, artykuły sponsorowane w prasie branżowej- prasa budowlana, wnętrzarska, dekarska
• Współpraca z dziennikarzami – organizacja konferencji RotoCampus 2016, koordynowanie udziału podczas konferencji 10. Internationaler Roto Fachpressetag 2015 Wien/Lövö
• Tworzenie konceptów komunikacyjnych (Okna, którym można zaufać) i wizualnych (Akademia RotoQ – zaproszenia, Roll up, certyfikaty etc.)
• Projektowanie graficzne (cenniki, broszury, ulotki, plakaty, billboardy, POS
• Marketing internetowy Google AdWords, kampanie displayowe
• Web analytics Google analytics, PIWIK
• Mass mailing CleverReach (B2B, B2C, Internal)
• Administrowanie kanałem Roto Polska oraz stroną roto.pl
• PR – content marketing (wypowiedzi eksperckie, notatki prasowe, artykuły sponsorowane w prasie branżowej- prasa budowlana, wnętrzarska, dekarska
• Współpraca z dziennikarzami – organizacja konferencji RotoCampus 2016, koordynowanie udziału podczas konferencji 10. Internationaler Roto Fachpressetag 2015 Wien/Lövö
• Tworzenie konceptów komunikacyjnych (Okna, którym można zaufać) i wizualnych (Akademia RotoQ – zaproszenia, Roll up, certyfikaty etc.)
Specjalista ds. Marketingu
• Prowadzenie kampanii (radio, prasa, eventy, internet, TV - lokowanie produktów)
• Copywriting (Wypowiedzi eksperckie, notatki prasowe, artykuły sponsorowane w prasie branżowej i lokalnej (Życie handlowe, Handel, Słowo Podlasia, Tygodnik siedlecki etc.)
• Koordynowanie wprowadzenia nowych produktów (opakowania, akcje promocyjne, POS, informacje do mediów)
• Koordynowanie wdrożenia nowej strony www
• Czynny udział w zmianie strategii marketingowej oraz wizerunku firmy
• Opracowywanie opakowań, folii, litografii, banderol, etykiet, bizerb
• Administrowanie facebook (copywriting, grafika, konkursy), YouTube
• Współpraca z agencjami reklamowymi – banery, roll upy, ścianki ekspozycyjne, materiały POS, okleiny sklepów i samochodów, katalogi, foldery, reklamówki, gadżety (np. puzzle 16 m2)
• Targi (przygotowywanie materiałów na targi, rozliczanie dofinansowań PO IG)
• Projektowanie graficzne (plakaty, gazetki, ulotki, reklamy w prasie)
• Akcje wspierające sprzedaż (hurt i detal) m.in. seria cyklicznych przepisów - Danie na zawołanie
• Copywriting (Wypowiedzi eksperckie, notatki prasowe, artykuły sponsorowane w prasie branżowej i lokalnej (Życie handlowe, Handel, Słowo Podlasia, Tygodnik siedlecki etc.)
• Koordynowanie wprowadzenia nowych produktów (opakowania, akcje promocyjne, POS, informacje do mediów)
• Koordynowanie wdrożenia nowej strony www
• Czynny udział w zmianie strategii marketingowej oraz wizerunku firmy
• Opracowywanie opakowań, folii, litografii, banderol, etykiet, bizerb
• Administrowanie facebook (copywriting, grafika, konkursy), YouTube
• Współpraca z agencjami reklamowymi – banery, roll upy, ścianki ekspozycyjne, materiały POS, okleiny sklepów i samochodów, katalogi, foldery, reklamówki, gadżety (np. puzzle 16 m2)
• Targi (przygotowywanie materiałów na targi, rozliczanie dofinansowań PO IG)
• Projektowanie graficzne (plakaty, gazetki, ulotki, reklamy w prasie)
• Akcje wspierające sprzedaż (hurt i detal) m.in. seria cyklicznych przepisów - Danie na zawołanie
Specjalista ds. Organizacyjnych / Kierownik Projektu
Terra Szkolenia i Doradztwo Przemysław Omieczyński
• Promocja projektu: w prasie, w internecie (WWW, Inwestycja w Kadry, Facebook), oraz współpraca z agencjami reklamowymi przy przygotowaniu plakatów, ulotek. Prowadziłem także prezentacje na uczelniach wyższych woj. Podlaskiego
• Zrealizowanie projektu PO KL o budżecie ponad 500 tys. zł
• Koordynowanie działań trzyosobowego zespołu projektowego
• Prowadzenie procesu rekrutacyjnego i oceny 90 uczestników projektu
• Reprezentowanie firmy w kontaktach z Urzędem Marszałkowskim etc.
• Badanie satysfakcji uczestników oraz ewaluacja projektu
• Negocjowanie (skutecznie) dobrych warunków współpracy z trenerami oraz firmami
• Przeprowadzenie rozeznań rynku i zasad konkurencyjności
• Nadzorowanie realizacji projektu, kwalifikowalności poniesionych kosztów, wskaźników projektu
• Prace administracyjne (tworzenie oficjalnych pism, sprawozdań, ewaluacji, wniosków o płatność oraz formularza PEFS do IP)
• Zrealizowanie projektu PO KL o budżecie ponad 500 tys. zł
• Koordynowanie działań trzyosobowego zespołu projektowego
• Prowadzenie procesu rekrutacyjnego i oceny 90 uczestników projektu
• Reprezentowanie firmy w kontaktach z Urzędem Marszałkowskim etc.
• Badanie satysfakcji uczestników oraz ewaluacja projektu
• Negocjowanie (skutecznie) dobrych warunków współpracy z trenerami oraz firmami
• Przeprowadzenie rozeznań rynku i zasad konkurencyjności
• Nadzorowanie realizacji projektu, kwalifikowalności poniesionych kosztów, wskaźników projektu
• Prace administracyjne (tworzenie oficjalnych pism, sprawozdań, ewaluacji, wniosków o płatność oraz formularza PEFS do IP)
Specjalista ds. Marketingu (wolontariusz)
Dream Foundation
• przeprowadzenie ogólnopolskiego konkursu na facebooku zwiększając liczbę fanów do ponad 12 tys.
• Copywriting (www, facebook, newsletter)
• Projektowanie graficzne, retusz zdjęć
• udział w targach edukacyjnych w Warszawie, licznych spotkaniach w lubelskich szkołach, z zainteresowanymi studiami za granicą oraz nakręciliśmy film promujący naszą działalność.
• Copywriting (www, facebook, newsletter)
• Projektowanie graficzne, retusz zdjęć
• udział w targach edukacyjnych w Warszawie, licznych spotkaniach w lubelskich szkołach, z zainteresowanymi studiami za granicą oraz nakręciliśmy film promujący naszą działalność.
Junior SEO Link builder/Copywriter
• White SEO/SEM, budowa zapleczy, pozycjonowanie m. in. Oleole.pl, RTV Euro AGD, Neo24, dzidziusiowo.pl
• Popularyzacja treści na forach, portalach Presell Page, katalogach oraz portalach społecznościowych
• Marketing szeptany, copywriting, (artykuły zapleczowe, wypowiedzi etc.)
• Popularyzacja treści na forach, portalach Presell Page, katalogach oraz portalach społecznościowych
• Marketing szeptany, copywriting, (artykuły zapleczowe, wypowiedzi etc.)
Szkolenia i kursy
Szkolenie wprowadzające do Akcji 4.3 i 3.1 - STS programu "Młodzież w działaniu" 19-22 IX 2013
Konferencja „InternetBeta 2013” 11-13 IX 2013
Konferencja„Własność w czasach demokracji” – Konferencja ASBIRO (prelegenci m. in. Janusz Korwin-Mikke, Jan Fijor) dotycząca Austriackiej Szkoły Ekonomii 18-19 V 2013
„Project Menagement Days” – Konferencja SGH 22-24 IV 2013
„Akademia Handlu Zagranicznego” - Marketing w handlu zagranicznym zakończony Certificate in Marketing (120h) + Angielski B2 (80h) zakończony TELC II-VII 2013
„Akademia Cyfrowych Kompetencji” (m.in. Kulturowa krytyka mediów 2.0, Narzędzia internetowe i
komunikacyjne, Blogowanie, czyli wojny światów ) (80H) X-XI 2012
„Teczka lektora” szkolenie z języka hiszpańskiego poziom A2 TELC (120h) III-IV 2011/12
„Drama” narzędzie integracji, budowania zespołu i nauki (16h) VII 2011
„Lechaa Innowacyjni” kurs przedsiębiorczości + moduły Internet - narzędzie promocji i reklamy (120h) III-IV 2011
„Profesjonalna obsługa klienta” + język angielski (120h) II-III 2011
„Marketing na facebooku, czyli potęga social media” – szkolenie (8h) IV 2011
„Marketing 3.0 w praktyce” – szkolenie (8h) III 2011
„Psychologia reklamy” – szkolenie (8h) III 2011
„Planowanie kampanii reklamowej w Internecie” – szkolenie (8h) III 2011
„Wprowadzenie do internetowych badań marketingowych” – szkolenie (8h) II 2011
„Zarządzenie projektami Prince2(R) + moduł dodatkowy praktyczne aspekty pracy przy zarządzaniu projektami finansowanymi z UE (120h) I-II 2011
Udział oraz pomoc w zorganizowaniu wymian międzynarodowych w ramach działania młodzież w działaniu:
„Your skills, your interview, your job!” – Koordynator projektu wymiany międzynarodowej w Bukareszt, Rumunia 8-16 VI 2013
Undertake! Initiate! Apply! – Koordynator projektu wymiany międzynarodowej w Pozarevac, Serbia 9-18 II 2012
Sailing enviromentally safe – Koordynator projektu wymiany międzynarodowej w Giżycku 14-21 IX 2011
Warsztaty fotograficzne – Zanieczyszczenia środowiska. Project „Environmental Pollution. Shoot it! Frame it!” – koordynator projektu wymiany międzynarodowej Oradea, Rumunia 21-28 III 2010
Konferencja „InternetBeta 2013” 11-13 IX 2013
Konferencja„Własność w czasach demokracji” – Konferencja ASBIRO (prelegenci m. in. Janusz Korwin-Mikke, Jan Fijor) dotycząca Austriackiej Szkoły Ekonomii 18-19 V 2013
„Project Menagement Days” – Konferencja SGH 22-24 IV 2013
„Akademia Handlu Zagranicznego” - Marketing w handlu zagranicznym zakończony Certificate in Marketing (120h) + Angielski B2 (80h) zakończony TELC II-VII 2013
„Akademia Cyfrowych Kompetencji” (m.in. Kulturowa krytyka mediów 2.0, Narzędzia internetowe i
komunikacyjne, Blogowanie, czyli wojny światów ) (80H) X-XI 2012
„Teczka lektora” szkolenie z języka hiszpańskiego poziom A2 TELC (120h) III-IV 2011/12
„Drama” narzędzie integracji, budowania zespołu i nauki (16h) VII 2011
„Lechaa Innowacyjni” kurs przedsiębiorczości + moduły Internet - narzędzie promocji i reklamy (120h) III-IV 2011
„Profesjonalna obsługa klienta” + język angielski (120h) II-III 2011
„Marketing na facebooku, czyli potęga social media” – szkolenie (8h) IV 2011
„Marketing 3.0 w praktyce” – szkolenie (8h) III 2011
„Psychologia reklamy” – szkolenie (8h) III 2011
„Planowanie kampanii reklamowej w Internecie” – szkolenie (8h) III 2011
„Wprowadzenie do internetowych badań marketingowych” – szkolenie (8h) II 2011
„Zarządzenie projektami Prince2(R) + moduł dodatkowy praktyczne aspekty pracy przy zarządzaniu projektami finansowanymi z UE (120h) I-II 2011
Udział oraz pomoc w zorganizowaniu wymian międzynarodowych w ramach działania młodzież w działaniu:
„Your skills, your interview, your job!” – Koordynator projektu wymiany międzynarodowej w Bukareszt, Rumunia 8-16 VI 2013
Undertake! Initiate! Apply! – Koordynator projektu wymiany międzynarodowej w Pozarevac, Serbia 9-18 II 2012
Sailing enviromentally safe – Koordynator projektu wymiany międzynarodowej w Giżycku 14-21 IX 2011
Warsztaty fotograficzne – Zanieczyszczenia środowiska. Project „Environmental Pollution. Shoot it! Frame it!” – koordynator projektu wymiany międzynarodowej Oradea, Rumunia 21-28 III 2010
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Zainteresowania
Pasjonuję się kinem autorskim, szczególnie cenię S. Kubricka, Luisa Buñuela, S. Peckinpaha, W. Hasa i K. Kieślowskiego oraz trupę Pythonów. Poza filmem interesuję się marketingiem (zarówno od strony realizacji kampanii reklamowych, strategii jak i badań), Podróżami po europie wschodniej i Bałkanach, brytyjskim humorem w każdej postaci, nauką języków obcych oraz biegami długodystansowymi (maratony w przyszłości może nadejdzie i czas ultramaratonów.
Organizacje
Forum Młodych Lewiatan LUBLIN
Dream Foundation
Dream Foundation
Inne
Posiadam Certyfikat PRINCE2®Foundation
TELC A2 z języka hiszpańskiego (na razie)
TELC B2 z języka angielskiego
Czynne prawo kategorii B
Dobra znajomość programu Photoshop CS5
TELC A2 z języka hiszpańskiego (na razie)
TELC B2 z języka angielskiego
Czynne prawo kategorii B
Dobra znajomość programu Photoshop CS5
Grupy
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)