Marek Karkowski

Menedżer sprzedaży - kanał detaliczny i hurtowy
Gliwice, śląskie

Umiejętności

rozwój marki Prawo jazdy Dziennikarstwo Public Relations Zarządzanie Sprzedażą Artykuły sportowe Odzież sportowa sport Uczciwość Rozwój sieci sprzedaży, sprzedaż detaliczna i hurtowa

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Riwal Poland
Specjalista ds. Wynajmu
Wynajem maszyn budowlanych w powierzonym regionie; zarządzanie flotą maszyn pracujących w regionie: utrzymywanie wysokiej utylizacji maszyn, kreowanie polityki cenowej; opieka nad kluczowymi klientami na terenie całej Polski; monitorowanie i kontrola bieżących inwestycji budowlanych w regionie; monitorowanie działań konkurencji
Logo
Menadżer Sprzedaży
Sport Vida
Planowanie i zarządzanie sprzedażą w kanale hurtu tradycyjnego; rozwój sieci sprzedaży na terenie Polski i za granicą; budowanie wizerunku marki; wprowadzenie na rynek nowych rozwiązań w branży.
Logo
Brand Manager
Winsport-Poland sp. z o.o.
Rozwój sieci sprzedaży marki Campus na terenie południowej Polski: otwarcie nowych lokalizacji, wyszukiwanie klientów depozytowych dla marki, promocja marki w lokalnych sieciach sprzedaży; zarządzanie sprzedażą w działających punktach, dbanie o finanse, jakość obsługi i wiedzę pracowników w zakresie marki.
Sprzedaż w kanale hurtowym do odbiorców zewnętrznych.
Logo
Brand Manager
Marba - Sport Marcin Mocarski
Realizacja planów sprzedażowych na terenie południowej Polski; budowa sieci sklepów partnerskich; nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami spółki; praca w segmencie b2b.
Logo
Brand Manager
BN-Sport sp. z o.o.
Zarządzanie sprzedażą marki Bergson w Polsce: promocja marki, sprzedaż w kanale hurtowym i detalicznym;
OTCF S.A.
kierownik regionu
Zarządzanie sprzedażą w regionie; koordynacja pracy stoisk firmowych; planowanie sprzedaży; realizacja planów sprzedażowych w kanale hurt tradycyjny;
Spokey sp. z o.o.
Koordynator sprzedaży
Przyjmowanie i realizacja zamówień; wspomaganie sprzedaży terenowej poprzez jej koordynację w siedzibie firmy, opieka nad klientem, kontrola dokumentacji i salda klienta, przygotowywanie ofert dla klientów

Szkolenia i kursy

- "Planowanie sprzedaży", Growton Group
- „Efektywna sprzedaż i obsługa klienta w standardach obsługi 4F”, OTCF sp. z o.o.
- „Negocjacje i wywieranie wpływu”, OTCF sp. z o.o.
- „Negocjacje w sprzedaży”, Spokey sp. z o.o

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Sport, muzyka, film