Umiejętności
Zarządzanie klientami
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Key Account Manager
- sprzedaż produktów internetowych Kluczowym Klientom
- tworzenie oferty produktowo-cenowej portalu
- ekspert rynku pracy, kontakty z mediami
Sukcesy: Stworzenie nowej oferty cenowej produktów. Największe kontrakty oraz Rekordowe wyniki sprzedażowe w Firmie
- tworzenie oferty produktowo-cenowej portalu
- ekspert rynku pracy, kontakty z mediami
Sukcesy: Stworzenie nowej oferty cenowej produktów. Największe kontrakty oraz Rekordowe wyniki sprzedażowe w Firmie
wystawiono
Pełne zaangażowanie, dostępność, profesjonalne podejście, gotowość do dzielenia się know-how i niewątpliwie pozytywna relacja na co dzień:)
wystawiono
Z Panem Markiem współpracuję od kilku lat. W każdej firmie, w której pracowałam lub pracuję mogę liczyć na jego profesjonalizm.
Mam duże doświadczenie w redagowaniu ogłoszeń, ale nawet profesjonalistom potrzebna jest pomoc FACHOWCA. Pan Marek potrafi jedną zmianą słowa w treści ogłoszenia zwiększyć jego skuteczność. Zawsze dobrze podpowiada, co jest bardzo cenne i oszczędza pieniądze.
Bardzo dziękuję za współpracę z GRUPĄ TRIAS.
(TRIAS SA, TRIAS EE Sp. z o.o., GIG sp. z o.o., DIGISERVICE Sp. z o.o.)
HR Manager, GRUPA TRIAS
Mam duże doświadczenie w redagowaniu ogłoszeń, ale nawet profesjonalistom potrzebna jest pomoc FACHOWCA. Pan Marek potrafi jedną zmianą słowa w treści ogłoszenia zwiększyć jego skuteczność. Zawsze dobrze podpowiada, co jest bardzo cenne i oszczędza pieniądze.
Bardzo dziękuję za współpracę z GRUPĄ TRIAS.
(TRIAS SA, TRIAS EE Sp. z o.o., GIG sp. z o.o., DIGISERVICE Sp. z o.o.)
HR Manager, GRUPA TRIAS
Manager ds. operacyjnych
- Tworzenie strategii sprzedaży i działania operacyjne w firmie.
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem handlowym.
- Planowanie i kontrola sprzedaży.
- Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników.
- Sprzedaż produktów Kluczowym Klientom.
- Dbanie o ciągły rozwój firmy oraz wzrost jakości oferty i obsługi klienta. Kreowanie wizerunku firmy.
Sukcesy: Reorganizacja Działu Handlowego i najwyższy wynik sprzedażowy działu handlowego.
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem handlowym.
- Planowanie i kontrola sprzedaży.
- Szkolenie i wdrażanie nowych pracowników.
- Sprzedaż produktów Kluczowym Klientom.
- Dbanie o ciągły rozwój firmy oraz wzrost jakości oferty i obsługi klienta. Kreowanie wizerunku firmy.
Sukcesy: Reorganizacja Działu Handlowego i najwyższy wynik sprzedażowy działu handlowego.
Kierownik Sprzedaży
- Zarządzanie Działem Sprzedaży.
- Dbanie o rozwój i wizerunek firmy.
- Szkolenie i motywacja pracowników.
- Fachowe doradztwo Kluczowym Klientom w obszarach rekrutacji.
Sukcesy: Stały wzrost sprzedaży działu handlowego. Największe kontrakty. Stworzenie
procedur jakości obsługi klienta.
- Dbanie o rozwój i wizerunek firmy.
- Szkolenie i motywacja pracowników.
- Fachowe doradztwo Kluczowym Klientom w obszarach rekrutacji.
Sukcesy: Stały wzrost sprzedaży działu handlowego. Największe kontrakty. Stworzenie
procedur jakości obsługi klienta.
klient
wystawiono
Z p. Markiem Karczewskim współpracuję już od ponad 2 lata. Jest człowiekiem świetnie zorientowanym na potrzeby Klienta.
Spełnia obietnice, podpowiada rozwiązania i co najważniejsze doskonale zna swoją branżę.
Bardzo cenne w kontaktach z nim jest to, że jest otwarty na rozwiązania "out of the box"
Polecam kontakt z p. Markiem wszystkim tym, którzy poszukują partnera w biznesie, na którym można polegać.
aneta
Spełnia obietnice, podpowiada rozwiązania i co najważniejsze doskonale zna swoją branżę.
Bardzo cenne w kontaktach z nim jest to, że jest otwarty na rozwiązania "out of the box"
Polecam kontakt z p. Markiem wszystkim tym, którzy poszukują partnera w biznesie, na którym można polegać.
aneta
Szkolenia i kursy
Kilkadziesiąt szkoleń sprzedażowych i innych (zewnętrznych i wewnętrznych) m.in:
- 09.2008 Elementy autoprezentacji w kontaktach z mediami
- 07.2008 Zarządzanie zespołem
- 06.2008 Inteligencja emocjonalna: skuteczne narzędzie w pracy z ludźmi
- 01.2008 Skuteczne negocjacje
- 12.2007 Głos, który sprzedaje
- 09.2007 Organizacja czasu - Mamy tylko 24 godziny
- 05.2007 Sprzedaż bezpośrednia
- 03.2007 Aktywne pozyskiwanie Klientów przez telefon
- 01.2003 Sztuka utrzymania Klienta w rozmowach przez telefon
- 05.2001 Techniki negocjacji
- 09.2008 Elementy autoprezentacji w kontaktach z mediami
- 07.2008 Zarządzanie zespołem
- 06.2008 Inteligencja emocjonalna: skuteczne narzędzie w pracy z ludźmi
- 01.2008 Skuteczne negocjacje
- 12.2007 Głos, który sprzedaje
- 09.2007 Organizacja czasu - Mamy tylko 24 godziny
- 05.2007 Sprzedaż bezpośrednia
- 03.2007 Aktywne pozyskiwanie Klientów przez telefon
- 01.2003 Sztuka utrzymania Klienta w rozmowach przez telefon
- 05.2001 Techniki negocjacji
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Berendsohn
Grupa informacyjna dla obecnych jak i przyszłych klientów. Jak również wszystkich osób związanych i zainteresowanych firmą Berendsohn AG.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
zapraszam wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz zainteresowanych tematyką HR
SPA
Właściciele, managerzy obiektów i hoteli SPA. Gabinety odnowy biologicznej DAY SPA, uzdrowiska, aquaparki i inne firmy związane z branżą SPA. SPA, wellness, odnowa biologiczna, zdrowy styl życia. Wymi