Marek Grzelewski

Kierownik ds. Obsługi Posprzedażnej, Autlet Sp. z o. o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Call Center CRM Negocjacje Obsługa urządzeń biurowych Negocjacje kontraktu Zarządzanie logistyczne Komunikacja Prawo jazdy kat B Zarządzanie operacyjne Sprzedaż międzynarodowa Umiejętności komunikacyjne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Rozwój produktu Zarządzanie produktem Inżynieria Technologia Dane

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik ds. Obsługi Posprzedażnej
Autlet Sp. z o. o.
• Analizowanie i rozpatrywanie uwag i reklamacji klientów
• Prowadzenie postępowania reklamacyjnego (przyjęcie, rejestracja zgłoszenia, prowadzenie postępowania wyjaśniającego, sporządzanie raportów)
• Mediacja z trudnym klientem
• Określanie zakresu naprawy oraz kosztów refundacji
• Analiza zasadności reklamacji pojazdów
• Realizacja procesu reklamacyjnego
• Nadzorowanie procesu tłumaczeń dokumentów
• Nadzorowanie procesu badań technicznych pojazdów
• Organizacja transportu pojazdów
• Koordynowanie prac serwisu napraw mechanicznych i blacharsko – lakierniczych
• Dokonywanie oceny technicznej stanu pojazdów nowo zakupionych
• Wyjaśnianie rozbieżności stanu technicznego pojazdów nowo zakupionych z dostawcą
Inter Cars S.A.
Koordynator Procesów Reklamacyjnych
• Nadzorowanie pracy Działu Reklamacji
• Współpraca z dostawcami i importerami części zamiennych w zakresie
reklamacji jakościowych
• Współpraca z serwisami mechanicznymi
• Opiniowanie zgłoszeń reklamacyjnych
• Weryfikacja i kontrola procesu reklamacji
• Analiza zgłoszeń reklamacyjnych
• Rozpatrywanie roszczeń gwarancyjnych klientów.
Autocentrum AAA Auto Sp. z o.o.
Specjalista ds. Reklamacji
Analizowanie i rozpatrywanie uwag i reklamacji klientów
Prowadzenie postępowania reklamacyjnego (przyjęcie, rejestracja zgłoszenia, prowadzenie postępowania wyjaśniającego, rejestracja zwrotów, sporządzanie raportów)
Analiza zasadności reklamacji pojazdów
Wsparcie procesu sprzedażowego
Ustalanie zakresu napraw mechanicznych
Firma Polstarter
Przedstawiciel Handlowo Techniczny
Realizacja założonych planów sprzedaży
Budowanie relacji biznesowych z klientami firmy
Podejmowanie współpracy z nowymi klientami
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Doradztwo techniczne
Przygotowywanie ofert handlowych
Opiniowanie zgłoszeń reklamacyjnych
Organizowanie szkoleń technicznych i marketingowych u klientów
Reprezentowanie Firmy na targach branżowych
Logo
Specjalista ds. Reklamacji i Gwarancji
Firma Chylińscy Autoryzowany Dealer VW
Weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych i gwarancyjnych
Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych i gwarancyjnych
Ocena zgłoszeń reklamacyjnych
Ustalanie zakresu napraw blacharsko-lakierniczych oraz mechanicznych pojazdów
Bezpośredni kontakt z Importerem VW ustalenie zakresu napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych
Weryfikacja zleceń warsztatowych
Prowadzenie statystyk reklamacyjnych i gwarancyjnych
Obsługa klientów serwisu gwarancyjna i pogwarancyjna
Inter-Team
Kierownik Działu Reklamacji
Zorganizowanie i nadzorowanie pracy Działu Reklamacji
Współpraca z dostawcami i importerami części zamiennych w zakresie
reklamacji jakościowych
Współpraca z serwisami mechanicznymi
Opiniowanie zgłoszeń reklamacyjnych
Weryfikacja i kontrola procesu reklamacji
Analiza zgłoszeń reklamacyjnych
Rozpatrywanie roszczeń gwarancyjnych klientów.
Firma Administrator Sp. z o. o.
Kierownik Działu Eksploatacji Floty
Praca nad optymalizacją kosztów – propozycje nowych, efektywnych rozwiązań w procesie zarządzania flotą oraz praca przy ich wdrażaniu
Pełne wsparcie w postaci doradztwa w temacie eksploatacji floty
Opracowania budżetowe ich planowanie eksploatacji pojazdów użytkowanych
Pełna kontrola kosztów eksploatacyjnych oraz kontroli prawidłowego korzystania z pojazdu według instrukcji producenta pojazdu (oraz wewnętrznej polityki samochodowej w firmie ) – raporty okresowe; stanu floty, przebiegów, zużycia paliwa, szkodowości, zamówieni nowych pojazdów, kontrakty bliskie końca
Likwidacja szkód komunikacyjnych: udział oraz pomoc przy usuwaniu szkód komunikacyjnych, w tym wsparcie przy organizacji transportowania pojazdu, współpracą z firmami ubezpieczeniowymi
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji; pojazdów i użytkowników
Kontrolowanie ważności dowodów rejestracyjnych – przestrzeganie terminów przeglądów technicznych
Koordynacja napraw – serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Koordynacja sezonowej wymiany opon
Koordynacja systemu bezgotówkowego tankowania – karty flotowe oraz ich zarządzanie
Nadzór na kontraktami firm świadczących naprawy mechaniczne oraz blacharsko -lakiernicze
Pełna współpraca z Działem Finansowym w strukturze firmy: przygotowanie odpowiednich raportów
Monitorowanie pracy kierowców
Planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców
Logo
Kierownik Działu Technicznego
Firma FM Service
Praca nad optymalizacją kosztów – propozycje nowych, efektywnych rozwiązań w procesie zarządzania flotą oraz praca przy ich wdrażaniu
Pełne wsparcie w postaci doradztwa w temacie eksploatacji floty
Opracowania budżetowe ich planowanie eksploatacji pojazdów użytkowanych
Pełna kontrola kosztów eksploatacyjnych oraz kontroli prawidłowego korzystania z pojazdu według instrukcji producenta pojazdu (oraz wewnętrznej polityki samochodowej w firmie ) – raporty okresowe; stanu floty, przebiegów, zużycia paliwa, szkodowości, zamówieni nowych pojazdów, kontrakty bliskie końca
Likwidacja szkód komunikacyjnych: udział oraz pomoc przy usuwaniu szkód komunikacyjnych, w tym wsparcie przy organizacji transportowania pojazdu, współpracą z firmami ubezpieczeniowymi
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji; pojazdów i użytkowników
Kontrolowanie ważności dowodów rejestracyjnych – przestrzeganie terminów przeglądów technicznych
Koordynacja napraw – serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Koordynacja sezonowej wymiany opon
Koordynacja systemu bezgotówkowego tankowania – karty flotowe oraz ich zarządzanie
Nadzór na kontraktami firm świadczących naprawy mechaniczne oraz blacharsko -lakiernicze
Pełna współpraca z Działem Finansowym w strukturze firmy: przygotowanie odpowiednich raportów
Monitorowanie pracy kierowców
Planowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców
Logo
Koordynator d/s Serwisu
Firma Leasingowa Business Lease
Bieżąca informacja użytkowników pojazdów, udzielanie informacji o obowiązujących procedurach, udzielanie pomocy przy awariach, kolizjach pojazdów oraz szkolenie nowych użytkowników pojazdów z procedury firmy i użytkowania pojazdu
Przygotowanie protokołów przekazania pojazdu oraz wydania
Praca nad optymalizacją kosztów – propozycje nowych, efektywnych rozwiązań w procesie zarządzania flotą oraz praca przy ich wdrażaniu
Opracowania budżetowe ich planowanie
Pełna kontrola kosztów eksploatacyjnych oraz kontroli prawidłowego korzystania z pojazdu według instrukcji producenta pojazdu (oraz wewnętrznej polityki samochodowej w firmie ) – raporty okresowe; stanu floty, przebiegów,
Kontrolowanie ważności dowodów rejestracyjnych – przestrzeganie terminów przeglądów technicznych
Koordynacja napraw – serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Koordynacja sezonowej wymiany opon,
Koordynacja systemu bezgotówkowego tankowania – karty flotowe oraz ich zarządzanie
Nadzór na kontraktami firm świadczących naprawy mechaniczne oraz blacharsko -lakiernicze
Wprowadzanie danych do systemu
Monitorowanie pracy kierowców
Logo
Likwidator szkód transportowych
Firma Spedycyjna Gefco Polska
Wykonywanie ocen uszkodzonych pojazdów.
Nadzorowanie pracy warsztatu blacharsko-lakierniczego
Tworzenie dokumentacji uszkodzonych pojazdów dla firm ubezpieczeniowych (ocena techniczna, dokumentacja fotograficzna, kosztorysy w systemie AUDATEX).
Ustalanie zakresu napraw pojazdów.
Dokonywanie klasyfikacji uszkodzeń.
Odbiór jakościowy naprawionych pojazdów.
Prowadzenie statystyk uszkodzonych pojazdów (tworzenie baz danych komputerowych).
Współpraca z dealerami samochodów oraz z firmami ubezpieczeniowymi.
Logo
Specjalista Kontroli Jakości
DAEWOO-FSO Pion Zapewnienia Jakości
Rozliczanie zleceń gwarancyjnych.
Audytowanie Autoryzowanych Stacji Obsługi – konsultacja techniczna nadzorowanie pracy stacji.
Rozpatrywanie roszczeń gwarancyjnych klientów.
Diagnozawanie komputerowe samochodów .
Współpraca z siecią dealerską – spotkania z dealerami.

Szkolenia i kursy

Kurs “ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ”.
Kurs “Dokumentowanie Systemu Jakości wg norm serii ISO 9000”.
Kurs “Pakietów biurowych: MS Widows 95, MS Word 7,0, MS Excel 7,0”
Certyfikat Rzeczoznawcy Pojazdów Samochodowych (NR. 004/06/142).
Prawo Jazdy kat.B.

Edukacja

Logo
Logistyka, inżynierskie
Politechnika Warszawska

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Auto Moto Praca
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej. Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Gwarancja a Reklamacja
Gwarancja a Reklamacja
Sprzedać ok reklamacja nok
Motoryzacja
Motoryzacja
Grupa miłośników czterech kółek :)
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
PRAWNICY
PRAWNICY
Wirtualne zrzeszenie prawników.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)
REKOMENDACJE (potrzebuje, polecam, oferuje)
Gdy chcesz polecić towar, usługe, partneta biznesowego, kupić, sprzedać, zarekomendować swojego partnera biznesowego, złożyć zapytanie ofertowe, poszukać osoby w jakiejś Firmy?