Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu ds. Kampanii Sprzedażowych - Dział Marketingowego Wsparcia Sprzedaży
Polkomtel S.A.
Kierowanie podległą komórką organizacyjną, w szczególności wyznaczanie i kontrola wykonywania powierzonych zadań, nadzór nad rozwojem zawodowym pracowników oraz motywowanie
Kontrola kosztów zgodnie z planowanymi wydatkami w zakresie działań eventowych, konkursów motywacyjnych oraz innych działań wspierających sprzedaż. Dodatkowo kontrola wykorzystania przyznanych środków budżetowych
Współpraca z innymi departamentami Spółki w zakresie wsparcia sprzedaży poszczególnych produktów:
– koordynacja organizowanych konkursów motywacyjnych i sprzedażowych akcji eventowych z działaniami podejmowanymi w innych departamentach Spółki.
– podział środków finansowych oferowanych przez dostawców na akcje wspierające sprzedaż
Współpraca z Dyrektorami poszczególnych kanałów przedaży w zakresie prowadzenia konkursów motywacyjnych, sprzedażowych akcji eventowych oraz pozostałych działań wspierających
Koordynacja prac dotyczących opracowywania briefów, regulaminów, instrukcji. Analiza i rozliczanie wyników dotyczących organizowanych akcji wspierajacych sprzedaż
Współpraca z dostawcami sprzętu abonenckiego
Organizacja konferencji oraz spotkań dla pracowników departamentu
Dbanie o właściwą komunikację ze wszystkimi pracownikami departamentu, Agentami, punktami sprzedaży i innymi kontrahentami w zakresie prowadzonych projektów
Kontrola kosztów zgodnie z planowanymi wydatkami w zakresie działań eventowych, konkursów motywacyjnych oraz innych działań wspierających sprzedaż. Dodatkowo kontrola wykorzystania przyznanych środków budżetowych
Współpraca z innymi departamentami Spółki w zakresie wsparcia sprzedaży poszczególnych produktów:
– koordynacja organizowanych konkursów motywacyjnych i sprzedażowych akcji eventowych z działaniami podejmowanymi w innych departamentach Spółki.
– podział środków finansowych oferowanych przez dostawców na akcje wspierające sprzedaż
Współpraca z Dyrektorami poszczególnych kanałów przedaży w zakresie prowadzenia konkursów motywacyjnych, sprzedażowych akcji eventowych oraz pozostałych działań wspierających
Koordynacja prac dotyczących opracowywania briefów, regulaminów, instrukcji. Analiza i rozliczanie wyników dotyczących organizowanych akcji wspierajacych sprzedaż
Współpraca z dostawcami sprzętu abonenckiego
Organizacja konferencji oraz spotkań dla pracowników departamentu
Dbanie o właściwą komunikację ze wszystkimi pracownikami departamentu, Agentami, punktami sprzedaży i innymi kontrahentami w zakresie prowadzonych projektów
Specjalista ds. Standardów i Procesów w Dziale Rozwoju Operacyjnego
Polkomtel S.A.
Projektowanie operacyjne procedur i instrukcji w ramach procesów sprzedażowych
Udział w przygotowywaniu standardów obsługi zgodnych ze strategią marki oraz Spółki
Analiza, monitorowanie i identyfikacja potrzeb procesowych w celu podnoszenia efektywności działań operacyjnych
Wsparcie procesowe dla projektów organizacyjnych i informatycznych w ramach sprzedaży do klienta masowego na poziomie centrali i regionów
Archiwizowanie procedur operacyjnych departamentu
Współpraca z innymi departamentami Spółki w celu zapewnienia zgodności procedur
Udział w przygotowywaniu standardów obsługi zgodnych ze strategią marki oraz Spółki
Analiza, monitorowanie i identyfikacja potrzeb procesowych w celu podnoszenia efektywności działań operacyjnych
Wsparcie procesowe dla projektów organizacyjnych i informatycznych w ramach sprzedaży do klienta masowego na poziomie centrali i regionów
Archiwizowanie procedur operacyjnych departamentu
Współpraca z innymi departamentami Spółki w celu zapewnienia zgodności procedur
Główny Specjalista w Dziale Systemów i Zarządzania Procesami
Opiniowanie procesów i manuali przygotowanych dla salonów sprzedaży
Koordynacja prac związanych z wdrażaniem do salonów procedur, manuali i procesów sprzedaży
Wdrażanie usług TP do sprzedaży w sieci Orange oraz bieżąca współpraca z PTK Centertel w zakresie sprzedaży usług TP
Współpraca z terenowymi pracownikami sprzedaży w zakresie procesów i procedur dedykowanych dla salonów Orange
Nadzór nad wyznaczaniem i dystrybucją KPI do struktur terenowych
Koordynacja prac związanych z wdrażaniem do salonów procedur, manuali i procesów sprzedaży
Wdrażanie usług TP do sprzedaży w sieci Orange oraz bieżąca współpraca z PTK Centertel w zakresie sprzedaży usług TP
Współpraca z terenowymi pracownikami sprzedaży w zakresie procesów i procedur dedykowanych dla salonów Orange
Nadzór nad wyznaczaniem i dystrybucją KPI do struktur terenowych
Starszy Specjalista ds. Współpracy z TP w Dziale Rozwoju Współpracy z AP
Stworzenie nowej procedury Autoryzacji
Zarządzanie terminalami do Elektronicznych Doładowań
Administrowanie Umową Agencyjną
Raportowanie:
– sprzedaż oferty TP
– stany magazynowe dealerów (asortyment GSM)
Zatowarowywanie sieci sprzedaży w telefony zastępcze
Współuczestnictwo w koordynacji wdrożenia neostrady tp oraz innych produktów TP do sprzedaży w sieci Orange
Bieżąca współpraca z TP w zakresie sprzedaży usług TP w sieci Orange
Zarządzanie terminalami do Elektronicznych Doładowań
Administrowanie Umową Agencyjną
Raportowanie:
– sprzedaż oferty TP
– stany magazynowe dealerów (asortyment GSM)
Zatowarowywanie sieci sprzedaży w telefony zastępcze
Współuczestnictwo w koordynacji wdrożenia neostrady tp oraz innych produktów TP do sprzedaży w sieci Orange
Bieżąca współpraca z TP w zakresie sprzedaży usług TP w sieci Orange
Specjalista ds. Szkoleń w Dziale Szkoleń
Organizacja szkoleń wstępnych, aktualizacyjnych, menedżerskich
Przeprowadzanie krótkich modułów szkoleniowych
Obserwacja pracy Kierowników Regionów – mapy czasu pracy (standard pracy Kierownik Regionu)
Prace przy wdrażaniu standardów obsługi Klienta
Opieka nad bazą danych ośrodków szkoleniowych, hoteli, sal szkoleniowych, firm cateringowych
Planowanie szkoleń - sprawowanie kontroli nad ich harmonogramem
Prace przy budżecie szkoleń
Raportowanie zorganizowanych szkoleń (raporty miesięczne, kwartalne, roczne, ilościowe, jakościowe, finansowe)
Negocjacje cenowe z ośrodkami szkoleniowymi i firmami cateringowymi
Koordynacja prac związanych z podpisywaniem umów ramowych z ośrodkami szkoleniowymi, oraz firmami cateringowymi
Przeprowadzanie krótkich modułów szkoleniowych
Obserwacja pracy Kierowników Regionów – mapy czasu pracy (standard pracy Kierownik Regionu)
Prace przy wdrażaniu standardów obsługi Klienta
Opieka nad bazą danych ośrodków szkoleniowych, hoteli, sal szkoleniowych, firm cateringowych
Planowanie szkoleń - sprawowanie kontroli nad ich harmonogramem
Prace przy budżecie szkoleń
Raportowanie zorganizowanych szkoleń (raporty miesięczne, kwartalne, roczne, ilościowe, jakościowe, finansowe)
Negocjacje cenowe z ośrodkami szkoleniowymi i firmami cateringowymi
Koordynacja prac związanych z podpisywaniem umów ramowych z ośrodkami szkoleniowymi, oraz firmami cateringowymi
Asystent ds. Szkoleń w Centrum Edukacji Gospodarczej Infor Training
Grupa Wydwanicza INFOR sp. z o.o.
Organizacja szkoleń (współpraca z wykładowcami, ośrodkami szkoleniowymi, przygotowywanie materiałów szkoleniowych)
Tworzenie i administrowanie bazami danych Klientów
Wysyłka ofert szkoleniowych
Obsługa klientów przez telefon
Obsługa szkoleń (organizator pobytu uczestników na szkoleniu)
Tworzenie okresowych planów i harmonogramów szkoleń
Tworzenie i administrowanie bazami danych Klientów
Wysyłka ofert szkoleniowych
Obsługa klientów przez telefon
Obsługa szkoleń (organizator pobytu uczestników na szkoleniu)
Tworzenie okresowych planów i harmonogramów szkoleń
Szkolenia i kursy
Ciąg managerski, prowadzone przez Solution Sp. z o.o.
BPM Framework – część operacyjna. Modelowanie, analiza i projektowanie procesów biznesowych, prowadzone przez ABG Centrum Promocji Biznesu
Sztuka Prezentacji, prowadzone przez PTK Centertel
Train The Trainer, prowadzone przez Gustav Käser Training International
Zaawansowana praca z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel 97, prowadzone przez CSS Edusoft
Zarządzanie czasem, prowadzone przez PTK Centertel
Microsoft Project 98, prowadzone przez CSS Edusoft
Efektywny Coaching, prowadzone przez Specialist&Friends
Warsztaty doskonalące dla kierowników biur, prowadzone przez Centrum Edukacji Gospodarczej Infor Training
Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, prowadzone przez Centrum Edukacji Gospodarczej Infor Training
BPM Framework – część operacyjna. Modelowanie, analiza i projektowanie procesów biznesowych, prowadzone przez ABG Centrum Promocji Biznesu
Sztuka Prezentacji, prowadzone przez PTK Centertel
Train The Trainer, prowadzone przez Gustav Käser Training International
Zaawansowana praca z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel 97, prowadzone przez CSS Edusoft
Zarządzanie czasem, prowadzone przez PTK Centertel
Microsoft Project 98, prowadzone przez CSS Edusoft
Efektywny Coaching, prowadzone przez Specialist&Friends
Warsztaty doskonalące dla kierowników biur, prowadzone przez Centrum Edukacji Gospodarczej Infor Training
Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, prowadzone przez Centrum Edukacji Gospodarczej Infor Training
Edukacja
Inne
Bardzo dobra obsługa komputera: pakiet MS Office, MS Visio, Internet Explorer, Outlook Express, GroupWise)
Zdolności interpersonalne
Wysoka kultura komunikacyjna
Zmysł organizatorski
Odpowiedzialność
Bardzo dobra organizacja pracy
Umiejętność pracy pod presją czasu
Zdolności interpersonalne
Wysoka kultura komunikacyjna
Zmysł organizatorski
Odpowiedzialność
Bardzo dobra organizacja pracy
Umiejętność pracy pod presją czasu
Grupy
Elearning dla dzieci
Miejsce skupiające osoby zainteresowane tematyką kursów e-learning dla dzieci i młdzieży.