Marcin Zając

Kierownik Zespołu ds. Kampanii Sprzedażowych, Polkomtel S.A.

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Zespołu ds. Kampanii Sprzedażowych - Dział Marketingowego Wsparcia Sprzedaży
Polkomtel S.A.
Kierowanie podległą komórką organizacyjną, w szczególności wyznaczanie i kontrola wykonywania powierzonych zadań, nadzór nad rozwojem zawodowym pracowników oraz motywowanie

Kontrola kosztów zgodnie z planowanymi wydatkami w zakresie działań eventowych, konkursów motywacyjnych oraz innych działań wspierających sprzedaż. Dodatkowo kontrola wykorzystania przyznanych środków budżetowych

Współpraca z innymi departamentami Spółki w zakresie wsparcia sprzedaży poszczególnych produktów:
– koordynacja organizowanych konkursów motywacyjnych i sprzedażowych akcji eventowych z działaniami podejmowanymi w innych departamentach Spółki.
– podział środków finansowych oferowanych przez dostawców na akcje wspierające sprzedaż

Współpraca z Dyrektorami poszczególnych kanałów przedaży w zakresie prowadzenia konkursów motywacyjnych, sprzedażowych akcji eventowych oraz pozostałych działań wspierających

Koordynacja prac dotyczących opracowywania briefów, regulaminów, instrukcji. Analiza i rozliczanie wyników dotyczących organizowanych akcji wspierajacych sprzedaż

Współpraca z dostawcami sprzętu abonenckiego

Organizacja konferencji oraz spotkań dla pracowników departamentu

Dbanie o właściwą komunikację ze wszystkimi pracownikami departamentu, Agentami, punktami sprzedaży i innymi kontrahentami w zakresie prowadzonych projektów
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Standardów i Procesów w Dziale Rozwoju Operacyjnego
Polkomtel S.A.
Projektowanie operacyjne procedur i instrukcji w ramach procesów sprzedażowych

Udział w przygotowywaniu standardów obsługi zgodnych ze strategią marki oraz Spółki

Analiza, monitorowanie i identyfikacja potrzeb procesowych w celu podnoszenia efektywności działań operacyjnych

Wsparcie procesowe dla projektów organizacyjnych i informatycznych w ramach sprzedaży do klienta masowego na poziomie centrali i regionów

Archiwizowanie procedur operacyjnych departamentu

Współpraca z innymi departamentami Spółki w celu zapewnienia zgodności procedur
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista w Dziale Systemów i Zarządzania Procesami
Opiniowanie procesów i manuali przygotowanych dla salonów sprzedaży

Koordynacja prac związanych z wdrażaniem do salonów procedur, manuali i procesów sprzedaży

Wdrażanie usług TP do sprzedaży w sieci Orange oraz bieżąca współpraca z PTK Centertel w zakresie sprzedaży usług TP

Współpraca z terenowymi pracownikami sprzedaży w zakresie procesów i procedur dedykowanych dla salonów Orange

Nadzór nad wyznaczaniem i dystrybucją KPI do struktur terenowych
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Współpracy z TP w Dziale Rozwoju Współpracy z AP
Stworzenie nowej procedury Autoryzacji

Zarządzanie terminalami do Elektronicznych Doładowań

Administrowanie Umową Agencyjną

Raportowanie:
– sprzedaż oferty TP
– stany magazynowe dealerów (asortyment GSM)

Zatowarowywanie sieci sprzedaży w telefony zastępcze

Współuczestnictwo w koordynacji wdrożenia neostrady tp oraz innych produktów TP do sprzedaży w sieci Orange

Bieżąca współpraca z TP w zakresie sprzedaży usług TP w sieci Orange
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Szkoleń w Dziale Szkoleń
Organizacja szkoleń wstępnych, aktualizacyjnych, menedżerskich

Przeprowadzanie krótkich modułów szkoleniowych

Obserwacja pracy Kierowników Regionów – mapy czasu pracy (standard pracy Kierownik Regionu)

Prace przy wdrażaniu standardów obsługi Klienta

Opieka nad bazą danych ośrodków szkoleniowych, hoteli, sal szkoleniowych, firm cateringowych

Planowanie szkoleń - sprawowanie kontroli nad ich harmonogramem

Prace przy budżecie szkoleń

Raportowanie zorganizowanych szkoleń (raporty miesięczne, kwartalne, roczne, ilościowe, jakościowe, finansowe)

Negocjacje cenowe z ośrodkami szkoleniowymi i firmami cateringowymi

Koordynacja prac związanych z podpisywaniem umów ramowych z ośrodkami szkoleniowymi, oraz firmami cateringowymi
Logo
Asystent ds. Szkoleń w Centrum Edukacji Gospodarczej Infor Training
Grupa Wydwanicza INFOR sp. z o.o.
Organizacja szkoleń (współpraca z wykładowcami, ośrodkami szkoleniowymi, przygotowywanie materiałów szkoleniowych)

Tworzenie i administrowanie bazami danych Klientów

Wysyłka ofert szkoleniowych

Obsługa klientów przez telefon

Obsługa szkoleń (organizator pobytu uczestników na szkoleniu)

Tworzenie okresowych planów i harmonogramów szkoleń

Szkolenia i kursy

Ciąg managerski, prowadzone przez Solution Sp. z o.o.

BPM Framework – część operacyjna. Modelowanie, analiza i projektowanie procesów biznesowych, prowadzone przez ABG Centrum Promocji Biznesu

Sztuka Prezentacji, prowadzone przez PTK Centertel

Train The Trainer, prowadzone przez Gustav Käser Training International

Zaawansowana praca z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel 97, prowadzone przez CSS Edusoft

Zarządzanie czasem, prowadzone przez PTK Centertel

Microsoft Project 98, prowadzone przez CSS Edusoft

Efektywny Coaching, prowadzone przez Specialist&Friends

Warsztaty doskonalące dla kierowników biur, prowadzone przez Centrum Edukacji Gospodarczej Infor Training

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, prowadzone przez Centrum Edukacji Gospodarczej Infor Training

Edukacja

Logo
Pedagogika, specjalność: polityka społeczna, magisterskie
Mazowiecka Wyższa Szkoła Humanistyczno-Pedagogiczna w Łowiczu

Inne

Bardzo dobra obsługa komputera: pakiet MS Office, MS Visio, Internet Explorer, Outlook Express, GroupWise)

Zdolności interpersonalne

Wysoka kultura komunikacyjna

Zmysł organizatorski

Odpowiedzialność

Bardzo dobra organizacja pracy

Umiejętność pracy pod presją czasu

Grupy

Elearning dla dzieci
Elearning dla dzieci
Miejsce skupiające osoby zainteresowane tematyką kursów e-learning dla dzieci i młdzieży.