Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego (Dział Operacyjny BSA i WLR)
- Obsługa procesu aktywacji, modyfikacji, dezaktywacji usługi regulowanej (BSA) zgodnie ze standardami określonymi przez UKE i Umowy międzyoperatorskie.
- Administracja kolejkami zadań, masowe zmiany statusów oraz obsługa reklamacji międzyoperatorskich.
- Udział w tworzeniu wymagań systemowych, zgłaszanie inicjatyw, proponowanie rozwiązań optymalizujących obsługę oferty BSA.
- zgłaszanie nieprawidłowości do komórek odpowiedzialnych za ich rozwiązanie, eskalowanie statusów zgłoszonych nieprawidłowości.
- Wsparcie eksperckie w zakresie BSA dla innych komórek organizacyjnych Grupy TP (Sprzedaż, Back Office, Dział Interwencji).
- Tworzenie testów certyfikacyjnych. Współtworzenie artykułów w IPK. Tworzenie instrukcji stanowiskowych dla użytkowników systemów informatycznych.
- Administracja kolejkami zadań, masowe zmiany statusów oraz obsługa reklamacji międzyoperatorskich.
- Udział w tworzeniu wymagań systemowych, zgłaszanie inicjatyw, proponowanie rozwiązań optymalizujących obsługę oferty BSA.
- zgłaszanie nieprawidłowości do komórek odpowiedzialnych za ich rozwiązanie, eskalowanie statusów zgłoszonych nieprawidłowości.
- Wsparcie eksperckie w zakresie BSA dla innych komórek organizacyjnych Grupy TP (Sprzedaż, Back Office, Dział Interwencji).
- Tworzenie testów certyfikacyjnych. Współtworzenie artykułów w IPK. Tworzenie instrukcji stanowiskowych dla użytkowników systemów informatycznych.
Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Klienta Indywidualnego (Dział Back Office IN)
- Rozpatrywanie reklamacji Abonentów w ramach zdefiniowanych uprawnień.
- Wykonywanie korekt obciążeń na kontach Klientów.
- Wdrażanie projektów usprawniających proces obsługi Klienta.
- Sporządzanie raportów dotyczących zgłaszanych reklamacji, analiza trendów w zgłoszeniach reklamacyjnych.
- Wykonywanie korekt obciążeń na kontach Klientów.
- Wdrażanie projektów usprawniających proces obsługi Klienta.
- Sporządzanie raportów dotyczących zgłaszanych reklamacji, analiza trendów w zgłoszeniach reklamacyjnych.