Marcin Wysocki

Digital Communication Manager, Imago PR
Tychy, śląskie

Umiejętności

Komunikacja wewnętrzna relacje z mediami Microsoft Office Online Media Relations Sponsorship Relations Strategic Communications Planowanie strategiczne

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Imago PR
Digital Communication Manager
- działania new business dla agencji Automotive PR,
- zarządzanie działem social media agencji Imago PR,
- działania wizerunkowe dla agencji Automotive PR – m.in. prowadzenie profilu na Twitterze,
- doradzanie konsultatom agencji w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych
Havas PR Warsaw
Młodszy Konsultant
• prowadzenie biura prasowego Volvo Auto Polska,
• zarządzanie fan stroną Volvo Auto Polska na Facebooku oraz kanałem na You Tube,
• wsparcie innych klientów w działaniach social media,
• prowadzenie komunikacji wewnętrznej dla Volvo Auto Polska oraz autoryzowanych dealerów marki Volvo,
• opracowywanie strategii PR (branża motoryzacyjna i logistyczna).
Logo
Praktyka na stanowisku Asystent ds. PR
Infocontrol PR
- koordynacja eventów realizowanych w ramach kampanii "PGNIG Bezpiecznie nad Wodą"
- komunikacja z mediami,
- tworzenie materiałów prasowych oraz promocyjnych,
- wsparcie Managerów w procesach tworzenia ofert i strategii dla klientów agencji.
Logo
Praktykant w dziale Promocji Miasta
Urząd Miasta w Cieszynie
- tworzenie i redagowanie informacji prasowych,
- prowadzenie biuletynu informacyjnego Urzędu Miasta,
- tworzenie umów dla podwykonawców Urzędu Miasta,
- współorganizowanie konferencji prasowych,
- przygotowywanie press packów dla dziennikarzy,
- prezentacja projektów i pomysłów,
- negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami,
- przygotowywanie kosztorysów przy projektach,
- prowadzenie kalendarza spotkań burmistrza.
Logo
Wiceprezes ds. finansów
Organizacja studencka public relations PRogress
- organizator I Balu Akademii Ekonomicznej,
- organizator konferencji PRaktyczny PR w Akademii
Ekonomicznej w Katowicach,
- organizator szkolenia o tematyce PR 13-14 grudnia 2008 roku
- pozyskiwanie sponsorów dla potrzeb organizacji i projektów,
- pozyskiwanie i współpraca z patronami medialnymi,
- przygotowywanie prezentacji multimedialnych, fotografii,
- obróbka materiałów fotograficznych i multimedialnych.
Logo
Redaktor działu Po Godzinach
Gazeta Studencka Kampus
- główny redaktor działu „Po Godzinach”,
- prowadzenie wywiadów na potrzeby danego materiału,
- skład i łamanie gazety DTP,
- pozyskiwanie informacji o wydarzeń kulturalnych na najbliższe
miesiące,
- fotorelacje wydarzeń specjalnych i cyklicznych,
- sprzedaż powierzchni reklamowej,
- tworzenie layoutów plakatów w Corelu oraz w Adobe
Photoshopie,
- współrealizacja Juwenalii 2007 w Rybniku z udziałem zespołu
Myslovitz.

Edukacja

Logo
Student Exchange Program, magisterskie
Instituto Politecnico De Coimbra, PT
Logo
Ekonomia - Public Relations, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Social media, literatura szwedzka, slow food, nowoczesne technologie, powieści Stephena Kinga, podróże - Portugalia i Hiszpania - ukochane miejsca, sporty letnie i zimowe.

Organizacje

Wiceprezes ds. finansów organizacji studenckiej public relations PRogress
Od maja 2006 do października 2007 praca w gazecie studenckiej "Kampus" w Rybniku

Inne

Prelekcja na temat informowania mediów o sprawach ważnych i trudnych podczas VI Kongresu Public Relations w Hotelu Bristol w Warszawie (7-8.10.2010);

Grupy

113 wszystkich wypowiedzi
46 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Aktywnie w Warszawie
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobre i złe agencje Public Relations
Dobre i złe agencje Public Relations
Zamknięta grupa dla PR-owców z firm. Każdy z nas co jakiś czas musi podjąć decyzję o zatrudnieniu agencji. Prezentacje są piękne :) Ale i tak nie wiemy, czy agencja się sprawdzi czy nie.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Dział PR
Dział PR
Działy PR
Europejski Kongres Gospodarczy
Europejski Kongres Gospodarczy
Europejski Kongres Gospodarczy jest trzydniowym cyklem debat i spotkań odbywających się w Katowicach. W tym roku, w dniach 13-15 maja odbędzie się 5 edycja kongresu.
Faceci gotują
Faceci gotują
Grupa skupiająca miłośników dobrego jedzenia, przygotowanego własnymi rękoma. Stworzona po to, by pomóc zapracowanym, pasionym głównie na fastfoodach mężczyznom. Uwierzcie - gotowanie nie jest trud
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Grupa Trzymająca Szczęście
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :) Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
HTC
HTC
Firma która tworzy obecnie najlepszy sprzęt PDA na rynku. Łączmy się razem wszyscy HTCowcy ;)