Marcin Tarnowski

Doradca Klienta
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Negocjacje kontraktu

Specjalizacje

Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena

Grupy

15 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Bazy Danych B2B B2C
Bazy Danych B2B B2C
Bazy Danych B2B oraz B2C uwzględniające indywidualne zapotrzebowanie każdego Zainteresowanego
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Deutsche Bank PBC S.A.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche. http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
Doradcy Finansowi  FIRMY
Doradcy Finansowi FIRMY
Opinie Klientów i Doradców na temat wszelkiego typu firm Doradztwa Finansowego i Banków istniejących na naszym rynku.
Generowanie Leadów Zakup Leadów Sprzedaż Leadów Lead Generation
Generowanie Leadów Zakup Leadów Sprzedaż Leadów Lead Generation
Generowanie Leadów to temat bardzo dynamicznie rozwijający się w Polsce. Rynek Leadów szacowany się na kilkaset milionów złotych, a podmioty, które biorą udział w tym procesie mogą znaleźć na tym serw
Inwestycje w Nieruchomości
Inwestycje w Nieruchomości
Wszystko o inwestycjach w nieruchomości mieszkaniowe, komercyjne oraz grunty w Polsce i zagranicą.
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes