Umiejętności
Umiejętności analityczne
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności zarządzania
Prawo jazdy kategorii B
obsługa pakietu office w tym dobra znajomość excela
Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
doświadczenie w budowaniu zespołów sprzedażowych osiągających bdb wyniki
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Terenowy kierownik wsparcia sprzedaży
- całościowa obsługa sklepów sieci sprzedaży w obszarze operacyjnego wsparcia placówek z niewykorzystanym potencjałem obrotowym
- organizacja programu wsparcia i zapewnienie niezbędnych zasobów (ludzie, narzędzia)
- monitorowanie, kontrola przebiegu procesów sprzedażowych i około wdrożeniowych w celu maksymalizacji przychodów
- rozwój oraz merytoryczne wsparcie pracowników w zachodzących procesach
- organizacja programu wsparcia i zapewnienie niezbędnych zasobów (ludzie, narzędzia)
- monitorowanie, kontrola przebiegu procesów sprzedażowych i około wdrożeniowych w celu maksymalizacji przychodów
- rozwój oraz merytoryczne wsparcie pracowników w zachodzących procesach
dyrektor oddziału
- odpowiedzialność za realizowanie planów sprzedaży w Oddziale,
- zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta,
- zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozyskiwanie klientów w podległym Oddziale,
- sprzedaż produktów firmy oraz obsługa posprzedażowa,
- zarządzanie pracą podległego zespołu,
- odpowiedzialność za sprawy administracyjne związane z Oddziałem,
- raportowanie do dyrektora sieci oddziałów.
- zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta,
- zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozyskiwanie klientów w podległym Oddziale,
- sprzedaż produktów firmy oraz obsługa posprzedażowa,
- zarządzanie pracą podległego zespołu,
- odpowiedzialność za sprawy administracyjne związane z Oddziałem,
- raportowanie do dyrektora sieci oddziałów.
specjalista ds. wsparcia doradców klienta
- współpraca z kierownikami rejonów, kierownikami regionalnymi i dyrektorem okręgowym w zakresie zagadnień związanych z pracą doradców klienta,
- prowadzenie spotkań i prezentacji dla kierowników oraz doradców klienta,
- analiza parametrów ilustrujących aktualny stan siatki doradców klienta w 10 oddziałach firmy (Polska Pn-Wsch.),
- udział w projektach dotyczących stanowiska doradcy klienta,
- wsparcie kierowników w tematach związanych z rotacją i rekrutacją doradców klienta,
- prowadzenie warsztatów z systemów motywacyjnych dla nowo zatrudnionych doradców klienta,
- bezpośrednia praca z opiekunami doradców klienta - ich ocena i rekomendacje dla kierowników.
- prowadzenie spotkań i prezentacji dla kierowników oraz doradców klienta,
- analiza parametrów ilustrujących aktualny stan siatki doradców klienta w 10 oddziałach firmy (Polska Pn-Wsch.),
- udział w projektach dotyczących stanowiska doradcy klienta,
- wsparcie kierowników w tematach związanych z rotacją i rekrutacją doradców klienta,
- prowadzenie warsztatów z systemów motywacyjnych dla nowo zatrudnionych doradców klienta,
- bezpośrednia praca z opiekunami doradców klienta - ich ocena i rekomendacje dla kierowników.
kierownik ds. rozwoju
- zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem przedstawicieli,
- odpowiedzialność za wyniki i rozwój zespołu,
- raportowanie do kierownika rejonu,
- rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych przedstawicieli,
- wspieranie przedstawicieli w działaniach sprzedażowych i windykacyjnych,
- kontrola prawidłowości procesów i dokumentacji,
- wdrażanie zmian mających na celu poprawę wyników poprzedzone analizą poszczególnych parametrów,
- odpowiedzialność za wdrażanie nowych standardów
- odpowiedzialność za wyniki i rozwój zespołu,
- raportowanie do kierownika rejonu,
- rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych przedstawicieli,
- wspieranie przedstawicieli w działaniach sprzedażowych i windykacyjnych,
- kontrola prawidłowości procesów i dokumentacji,
- wdrażanie zmian mających na celu poprawę wyników poprzedzone analizą poszczególnych parametrów,
- odpowiedzialność za wdrażanie nowych standardów
kierownik salonu Mediaexpert
Mediaexpert Domex Sp.J. Ryszard Tomala
- zarządzanie 20-osobowym zespołem handlowców,
- organizowanie pracy sklepu,
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, ekspozycję wg standardów oraz zaopatrzenie salonu,
- rekrutacja pracowników,
- raportowanie do regionalnego kierownika sprzedaży,
- wspieranie handlowców w działaniach sprzedażowych, instruktaż, udzielanie informacji zwrotnej,
- kontrola stanów magazynowych,
- odpowiedzialność za wdrażanie nowych standardów i procedur,
- organizowanie lokalnych działań marketingowych.
- organizowanie pracy sklepu,
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, ekspozycję wg standardów oraz zaopatrzenie salonu,
- rekrutacja pracowników,
- raportowanie do regionalnego kierownika sprzedaży,
- wspieranie handlowców w działaniach sprzedażowych, instruktaż, udzielanie informacji zwrotnej,
- kontrola stanów magazynowych,
- odpowiedzialność za wdrażanie nowych standardów i procedur,
- organizowanie lokalnych działań marketingowych.
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia