Marcin Szpak

Marcin Szpak

MSC-General
Strzegom, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Coaching Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Negocjacje Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik produkcji
"CZERNICA-GRANIT" Sp. z o.o.
-rekrutacja stanowiskowa
-kontrola jakości
-utrzymanie ruchu
-wyszukiwanie nowych rozwiązań
-stały kontakt z klientem
MSC-General
Własna działalność - właściciel firmy
-opracowywanie strategii sprzedaży
-wyznaczanie celów sprzedażowych i priorytetów dla podległego zespołu oraz nadzór nad ich realizacją
-nadzór i kierowanie pracą podległych osób w celu stworzenia silnego działu sprzedaży
-tworzenie i rozbudowa sieci sprzedaży
-współtworzenie polityki produktowej i marketingowej
-dbałość o wizerunek firmy na rynku
BRACHOT-HERMANT Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
-utrzymywanie bardzo dobrych relacji z kluczowymi klientami na rynku polskim, czeskim i słowackim
-skrupulatne selekcjonowanie asortymentu oferowanego przez firmę
-dobór odpowiednich materiałów oferowanych przez firmę do obszaru jego dystrybucji
-dbanie o dobry wizerunek firmy
-aktywne wyszukiwanie oraz pozyskiwanie punktów dystrybucji
-sporządzanie umów handlowych
-weryfikacja możliwości zakupowych
-windykacja zaległych należności firmy
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży
Wekom II Kopalnia granitu Sp. z o. o
- bezpośrednia współpraca z Zarządem i księgowością firmy, koncepcja rozwoju firmy
- obsługa bezpośrednia klientów krajowych i zagranicznych
- sprzedaż detaliczna i hurtowa produktów firmy
- przygotowanie ofert oraz umów handlowych
- dbanie o rozwój produktu i ofert
- organizacja pracy i kierowanie zespołem działu handlowego oraz działu pracowników produkcyjnych
- współpraca z portalami internetowymi
- obsługa w zakrsie transportu krajowego i zagranicznego
- wprowadzanie dokumentów księgowych oraz wystawianie faktur
- współpraca z przewoźnikami i pozyskiwanie nowych
- dbanie o dostarczanie gotowych produktów do klienta
- nadzór oraz wdrażanie procedur zgodnych z normą ISO dotycząca systemu zarządzania jakością
- windykacja należności firmy
- nadzór nad uzyskaniem wymaganych pozwoleń, aprobat technicznych i atestów
- obsługa w zakresie transportu krajowego i zagranicznego
- kontrolowanie zobowiązań finnsowych firmy
- kontrola funkcjonowania i przestrzegania przepisów BHP w firmie
- kontakty z urzędami w zakresie formalności, płatności, dokumentacji
OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa
Kierownik Oddziału
-analiza potrzeb finansowych klientów i przygotowanie rodzinnego planu finansowego
-przedstawianie klientom kompleksowej oferty doradztwa w zakresie produktów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i kredytowych
-podnoszenie świadomości klientów jako konsumentów korzystających z rynku kapitałowego
-utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z klientami,
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracowników
Grupa PZU
Specjalista ds. Sprzedaży
-realizację zadań sprzedażowych,
budowanie trwałych, dobrych relacji z podmiotami sprzedaży i klientami.
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. Sprzedaży
-sprzedaż usług sieci Era
-pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
-negocjowanie warunków handlowych i przygotowywanie umów
-doradzanie klientom w zakresie wyboru usług, telefonów, akcesoriów

Projekty

Budowa jazu na rzece San w Przemyślu

Szkolenia i kursy

Uprawnienia operatora ładowarki jednonaczyniowej klasy III

Techniki sprzedaży (szkolenie wewnętrzne prowadzone przez TPSA i ERA GSM)

Standard obsługi klienta (szkolenie wewnętrzne prowadzone przez TPSA i ERA GSM)

Techniki negocjacji (szkolenie wewnętrzne prowadzone przez ERA GSM)

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

muzyka,film,sport,turystyka,motoryzacja,armwrestling

Grupy

A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AUDI
AUDI
Miłośnicy oraz posiadacze samochodów marki AUDI
Badania nieniszczące
Badania nieniszczące
Problematyka badań nieniszczących. Zastosowania techniczne i medyczne. Nowości i ciekawostki z branży.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Filmy grozy
Filmy grozy
Grupa stworzona przez miłośników filmów grozy w celu wymiany informacji oraz nawiązywania znajomości z innymi podzielającymi ta pasję.
Forever Living Products - niezależny Przedsiębiorca
Forever Living Products - niezależny Przedsiębiorca
Grupa dla osób, które aktywnie działają w firmie Forever Living Products w ramach branży Marketingu Sieciowego - MLM ale również osób zainteresowanych możliwościami jakie daje współpraca z firmą.