Marcin Szpak
MSC-General
Strzegom,
dolnośląskie
Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Coaching
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność - właściciel firmy
-opracowywanie strategii sprzedaży
-wyznaczanie celów sprzedażowych i priorytetów dla podległego zespołu oraz nadzór nad ich realizacją
-nadzór i kierowanie pracą podległych osób w celu stworzenia silnego działu sprzedaży
-tworzenie i rozbudowa sieci sprzedaży
-współtworzenie polityki produktowej i marketingowej
-dbałość o wizerunek firmy na rynku
-wyznaczanie celów sprzedażowych i priorytetów dla podległego zespołu oraz nadzór nad ich realizacją
-nadzór i kierowanie pracą podległych osób w celu stworzenia silnego działu sprzedaży
-tworzenie i rozbudowa sieci sprzedaży
-współtworzenie polityki produktowej i marketingowej
-dbałość o wizerunek firmy na rynku
Specjalista ds. sprzedaży
-utrzymywanie bardzo dobrych relacji z kluczowymi klientami na rynku polskim, czeskim i słowackim
-skrupulatne selekcjonowanie asortymentu oferowanego przez firmę
-dobór odpowiednich materiałów oferowanych przez firmę do obszaru jego dystrybucji
-dbanie o dobry wizerunek firmy
-aktywne wyszukiwanie oraz pozyskiwanie punktów dystrybucji
-sporządzanie umów handlowych
-weryfikacja możliwości zakupowych
-windykacja zaległych należności firmy
-skrupulatne selekcjonowanie asortymentu oferowanego przez firmę
-dobór odpowiednich materiałów oferowanych przez firmę do obszaru jego dystrybucji
-dbanie o dobry wizerunek firmy
-aktywne wyszukiwanie oraz pozyskiwanie punktów dystrybucji
-sporządzanie umów handlowych
-weryfikacja możliwości zakupowych
-windykacja zaległych należności firmy
Specjalista ds. Sprzedaży
Wekom II Kopalnia granitu Sp. z o. o
- bezpośrednia współpraca z Zarządem i księgowością firmy, koncepcja rozwoju firmy
- obsługa bezpośrednia klientów krajowych i zagranicznych
- sprzedaż detaliczna i hurtowa produktów firmy
- przygotowanie ofert oraz umów handlowych
- dbanie o rozwój produktu i ofert
- organizacja pracy i kierowanie zespołem działu handlowego oraz działu pracowników produkcyjnych
- współpraca z portalami internetowymi
- obsługa w zakrsie transportu krajowego i zagranicznego
- wprowadzanie dokumentów księgowych oraz wystawianie faktur
- współpraca z przewoźnikami i pozyskiwanie nowych
- dbanie o dostarczanie gotowych produktów do klienta
- nadzór oraz wdrażanie procedur zgodnych z normą ISO dotycząca systemu zarządzania jakością
- windykacja należności firmy
- nadzór nad uzyskaniem wymaganych pozwoleń, aprobat technicznych i atestów
- obsługa w zakresie transportu krajowego i zagranicznego
- kontrolowanie zobowiązań finnsowych firmy
- kontrola funkcjonowania i przestrzegania przepisów BHP w firmie
- kontakty z urzędami w zakresie formalności, płatności, dokumentacji
- obsługa bezpośrednia klientów krajowych i zagranicznych
- sprzedaż detaliczna i hurtowa produktów firmy
- przygotowanie ofert oraz umów handlowych
- dbanie o rozwój produktu i ofert
- organizacja pracy i kierowanie zespołem działu handlowego oraz działu pracowników produkcyjnych
- współpraca z portalami internetowymi
- obsługa w zakrsie transportu krajowego i zagranicznego
- wprowadzanie dokumentów księgowych oraz wystawianie faktur
- współpraca z przewoźnikami i pozyskiwanie nowych
- dbanie o dostarczanie gotowych produktów do klienta
- nadzór oraz wdrażanie procedur zgodnych z normą ISO dotycząca systemu zarządzania jakością
- windykacja należności firmy
- nadzór nad uzyskaniem wymaganych pozwoleń, aprobat technicznych i atestów
- obsługa w zakresie transportu krajowego i zagranicznego
- kontrolowanie zobowiązań finnsowych firmy
- kontrola funkcjonowania i przestrzegania przepisów BHP w firmie
- kontakty z urzędami w zakresie formalności, płatności, dokumentacji
Kierownik Oddziału
-analiza potrzeb finansowych klientów i przygotowanie rodzinnego planu finansowego
-przedstawianie klientom kompleksowej oferty doradztwa w zakresie produktów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i kredytowych
-podnoszenie świadomości klientów jako konsumentów korzystających z rynku kapitałowego
-utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z klientami,
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracowników
-przedstawianie klientom kompleksowej oferty doradztwa w zakresie produktów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i kredytowych
-podnoszenie świadomości klientów jako konsumentów korzystających z rynku kapitałowego
-utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z klientami,
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracowników
Szkolenia i kursy
Uprawnienia operatora ładowarki jednonaczyniowej klasy III
Techniki sprzedaży (szkolenie wewnętrzne prowadzone przez TPSA i ERA GSM)
Standard obsługi klienta (szkolenie wewnętrzne prowadzone przez TPSA i ERA GSM)
Techniki negocjacji (szkolenie wewnętrzne prowadzone przez ERA GSM)
Techniki sprzedaży (szkolenie wewnętrzne prowadzone przez TPSA i ERA GSM)
Standard obsługi klienta (szkolenie wewnętrzne prowadzone przez TPSA i ERA GSM)
Techniki negocjacji (szkolenie wewnętrzne prowadzone przez ERA GSM)
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
muzyka,film,sport,turystyka,motoryzacja,armwrestling
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Badania nieniszczące
Problematyka badań nieniszczących. Zastosowania techniczne i medyczne. Nowości i ciekawostki z branży.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Filmy grozy
Grupa stworzona przez miłośników filmów grozy w celu wymiany informacji oraz nawiązywania znajomości z innymi podzielającymi ta pasję.
Forever Living Products - niezależny Przedsiębiorca
Grupa dla osób, które aktywnie działają w firmie Forever Living Products w ramach branży Marketingu Sieciowego - MLM ale również osób zainteresowanych możliwościami jakie daje współpraca z firmą.