Marcin Świtalski

administrator nieruchomości, specjalista d/s finansowo księgowych, Hotel Royal
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

kreatywność zarządzanie sobą w czasie Obsługa klienta Szybkie przyswajanie wiedzy nadzór nad projektem Nadzór nad pracownikami praca w zespole, praca z ludźmi, zarządzanie obiektami nadzór nad dokumentacją Transakcji na rynku nieruchomości Obsługa najemców

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
zarządca nieruchomości
Adverter Group Skotarczak i Hotel Royal
- bieżąca administracja budynkami
- kosztorysowanie inwestycji
- planowanie i nadzór nad procesami inwestycyjnymi
- przygotowanie i analiza umów najmu
- pozyskiwanie klientów powierzchni lokali
- przeprowadzanie przeglądów nieruchomości
- przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej
- nadzór i odpowiedzialność nad finansami
Logo
administrator nieruchomości, specjalista d/s finansowo księgowych
Hotel Royal
- bieżące utrzymanie obiektu o
- planowanie remontów
- rozliczanie i kosztorysowanie inwestycji
- nadzorowanie i odpowiedzialność za stan techniczny pokoi i pomieszczeń technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemów technicznych
- nadzorowanie i planowanie zakupów technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za czystość i estetykę otoczenia obiektu
- nadzorowanie oraz odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie dokumentacji dla potrzeb biura księgowego i właścicieli
Logo
Administrator nieruchomości
Wiesław Goetz Administracja domu
- bieżąca administracja budynkami
- kosztorysowanie inwestycji
- planowanie i nadzór nad procesami inwestycyjnymi
- przygotowanie i analiza umów najmu
- pozyskiwanie klientów powierzchni lokali
- przeprowadzanie przeglądów nieruchomości
- przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej
- nadzór i odpowiedzialność nad finansami
Logo
z-ca kierownika hotelu, recepcjonista,
Hotel Royal, Administracja domu
- kierowanie zespołem recepcjonistów
- rozliczanie finansowe recepcji
- nadzorowanie i odpowiedzialność za stan techniczny pokoi i pomieszczeń technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemów technicznych
- nadzorowanie i planowanie zakupów technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za czystość i estetykę otoczenia obiektu
- nadzorowanie oraz odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie dokumentacji dla potrzeb biura księgowego i właścicieli
- pozyskiwanie klientów powierzchni lokali
- przeprowadzanie przeglądów nieruchomości
- przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej
- nadzór i odpowiedzialność nad finansami nieruchomości

Projekty

Remont kamienicy
Remont kaminicy położonej w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 71
Zakres obowiązków
Planowanie remontu poszczególnych części budynków. Uzyskanie pozwoleń. Wybór wykonawców. Kosztorysowanie prac. Nadzór nad pracami.
Generalny remont kamienicy
Generalny remont kaminicy położonej w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 22 / Dąbrowskiego 10.
Zakres obowiązków
Nadzorowanie remontu. Organizacja i uzyskanie wszelkich pozwoleń. Koordynowanie oraz planowanie prac i terminów. Pozyskiwanie wykonawców. Zakup materiałów. Wszystkie odbiory. Kosztorysowanie inwestycji. Roliczenie inwestycji.
Remont generalny budynku hotelowego
Generalny remont budynku hotelu Royal w Poznaniu.
Zakres obowiązków
Współnadzorowanie remontu. Uzyskanie pozwoleń budowlanych. Koordynacja prac wykonawców. Zamawianie materiałów.

Szkolenia i kursy

2003 - 2005 Kurs specjalistyczny w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz odbycie rocznej praktyki zawodowej zorganizowany przez Polską Federację Organizacji Zarządców i Administratorów Nieruchomości w Gdańsku oraz Wielkopolskie Stowarzyszenie Licencjonowanych Zarządców Nieruchomości w Poznaniu

Edukacja

Logo
ekonomia, średnie
Studium Biznesu i Języków Obcych
Logo
naprawa i eksploatacja pojazdów samochodowych, średnie
Zespół Szkół Samochodowych nr 4 w Poznaniu

Specjalizacje

Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami

Zainteresowania

Podróże, tenis,