Umiejętności
kreatywność
zarządzanie sobą w czasie
Obsługa klienta
Szybkie przyswajanie wiedzy
nadzór nad projektem
Nadzór nad pracownikami
praca w zespole, praca z ludźmi,
zarządzanie obiektami
nadzór nad dokumentacją
Transakcji na rynku nieruchomości
Obsługa najemców
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
zarządca nieruchomości
Adverter Group Skotarczak i Hotel Royal
- bieżąca administracja budynkami
- kosztorysowanie inwestycji
- planowanie i nadzór nad procesami inwestycyjnymi
- przygotowanie i analiza umów najmu
- pozyskiwanie klientów powierzchni lokali
- przeprowadzanie przeglądów nieruchomości
- przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej
- nadzór i odpowiedzialność nad finansami
- kosztorysowanie inwestycji
- planowanie i nadzór nad procesami inwestycyjnymi
- przygotowanie i analiza umów najmu
- pozyskiwanie klientów powierzchni lokali
- przeprowadzanie przeglądów nieruchomości
- przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej
- nadzór i odpowiedzialność nad finansami
administrator nieruchomości, specjalista d/s finansowo księgowych
Hotel Royal
- bieżące utrzymanie obiektu o
- planowanie remontów
- rozliczanie i kosztorysowanie inwestycji
- nadzorowanie i odpowiedzialność za stan techniczny pokoi i pomieszczeń technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemów technicznych
- nadzorowanie i planowanie zakupów technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za czystość i estetykę otoczenia obiektu
- nadzorowanie oraz odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie dokumentacji dla potrzeb biura księgowego i właścicieli
- planowanie remontów
- rozliczanie i kosztorysowanie inwestycji
- nadzorowanie i odpowiedzialność za stan techniczny pokoi i pomieszczeń technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemów technicznych
- nadzorowanie i planowanie zakupów technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za czystość i estetykę otoczenia obiektu
- nadzorowanie oraz odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie dokumentacji dla potrzeb biura księgowego i właścicieli
Administrator nieruchomości
Wiesław Goetz Administracja domu
- bieżąca administracja budynkami
- kosztorysowanie inwestycji
- planowanie i nadzór nad procesami inwestycyjnymi
- przygotowanie i analiza umów najmu
- pozyskiwanie klientów powierzchni lokali
- przeprowadzanie przeglądów nieruchomości
- przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej
- nadzór i odpowiedzialność nad finansami
- kosztorysowanie inwestycji
- planowanie i nadzór nad procesami inwestycyjnymi
- przygotowanie i analiza umów najmu
- pozyskiwanie klientów powierzchni lokali
- przeprowadzanie przeglądów nieruchomości
- przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej
- nadzór i odpowiedzialność nad finansami
z-ca kierownika hotelu, recepcjonista,
Hotel Royal, Administracja domu
- kierowanie zespołem recepcjonistów
- rozliczanie finansowe recepcji
- nadzorowanie i odpowiedzialność za stan techniczny pokoi i pomieszczeń technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemów technicznych
- nadzorowanie i planowanie zakupów technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za czystość i estetykę otoczenia obiektu
- nadzorowanie oraz odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie dokumentacji dla potrzeb biura księgowego i właścicieli
- pozyskiwanie klientów powierzchni lokali
- przeprowadzanie przeglądów nieruchomości
- przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej
- nadzór i odpowiedzialność nad finansami nieruchomości
- rozliczanie finansowe recepcji
- nadzorowanie i odpowiedzialność za stan techniczny pokoi i pomieszczeń technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie systemów technicznych
- nadzorowanie i planowanie zakupów technicznych
- nadzorowanie i odpowiedzialność za czystość i estetykę otoczenia obiektu
- nadzorowanie oraz odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie dokumentacji dla potrzeb biura księgowego i właścicieli
- pozyskiwanie klientów powierzchni lokali
- przeprowadzanie przeglądów nieruchomości
- przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej
- nadzór i odpowiedzialność nad finansami nieruchomości
Projekty
Generalny remont kamienicy
Generalny remont kaminicy położonej w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 22 / Dąbrowskiego 10.
Zakres obowiązków
Nadzorowanie remontu. Organizacja i uzyskanie wszelkich pozwoleń. Koordynowanie oraz planowanie prac i terminów. Pozyskiwanie wykonawców. Zakup materiałów. Wszystkie odbiory. Kosztorysowanie inwestycji. Roliczenie inwestycji.
Szkolenia i kursy
2003 - 2005 Kurs specjalistyczny w zakresie zarządzania nieruchomościami oraz odbycie rocznej praktyki zawodowej zorganizowany przez Polską Federację Organizacji Zarządców i Administratorów Nieruchomości w Gdańsku oraz Wielkopolskie Stowarzyszenie Licencjonowanych Zarządców Nieruchomości w Poznaniu
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
Podróże, tenis,