Umiejętności
Prawo jazdy kat. B, doświadczenie w prowadzeniu samochodu
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
Punktualność i systematyczność
Zarządzanie projektami PMI ( Associate’s Certificate in Project Management )
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. zobowiązań umownych
Zakup infrastruktury od Operatorów/Podmiotów na potrzeby realizowanych projektów. ( negocjacje cen, określanie warunków współpracy, nadzór nad realizacją usługi)
Pozyskiwanie danych o infrastrukturze od Operatorów, ( negocjacje warunków korzystania z infrastruktury)
Negocjacje aneksów, porozumień i umów z Operatorami,
Nadzór nad zespołem projektowym,
Pozyskiwanie danych o infrastrukturze od Operatorów, ( negocjacje warunków korzystania z infrastruktury)
Negocjacje aneksów, porozumień i umów z Operatorami,
Nadzór nad zespołem projektowym,
Główny Specjalista ds. Zarządzania Projektami.
Udział w tworzenie wymagań biznesowych dla zarządzanych projektów,
Nadzór nad testami nowych aplikacji/rozwiązań.
Współpraca z Operatorami Telekomunikacyjnymi.
Zarządzanie projektami w Wydziale. ( Baza Ewidencji i Wystąpień, Baza Rekomendacji, Baza kontaktów, Aktualizacja załączników adresowych do wszystkich umów hurtowych zawartych przez Orange Polska S.A )
Zarządzanie ryzykiem finansowym w procesach dostarczania i obsługi po sprzedażowej masowych usług regulowanych (WLR, BSA, LLU) i usług infrastrukturalnych (RLLO, ROI). (Analiza danych, raportowanie, zarządzanie bazą potencjalnych roszczeń finansowych, inicjowanie działań naprawczych, weryfikacja i obsługa roszczeń/not księgowych operatorów alternatywnych),
Kontrola i audyty procesów dostarczania i obsługi po sprzedażowej usług regulowanych i usług infrastrukturalnych.
Nadzór nad testami nowych aplikacji/rozwiązań.
Współpraca z Operatorami Telekomunikacyjnymi.
Zarządzanie projektami w Wydziale. ( Baza Ewidencji i Wystąpień, Baza Rekomendacji, Baza kontaktów, Aktualizacja załączników adresowych do wszystkich umów hurtowych zawartych przez Orange Polska S.A )
Zarządzanie ryzykiem finansowym w procesach dostarczania i obsługi po sprzedażowej masowych usług regulowanych (WLR, BSA, LLU) i usług infrastrukturalnych (RLLO, ROI). (Analiza danych, raportowanie, zarządzanie bazą potencjalnych roszczeń finansowych, inicjowanie działań naprawczych, weryfikacja i obsługa roszczeń/not księgowych operatorów alternatywnych),
Kontrola i audyty procesów dostarczania i obsługi po sprzedażowej usług regulowanych i usług infrastrukturalnych.
po Kierownik Produktu
Zarządzanie oraz rozwój głosowych usług informacyjnych. (tj. informacja miejska tp, automatyczne serwisy informacyjne tp, połączenie na koszt odbiorcy tp, ogólnokrajowe biuro numerów tp, szukam i łączę tp, poland direct tp)
Opracowywanie i realizacja koncepcji marketingowej i rozwojowej dla podległych produktów.
Prognozowanie i kontrola wskaźników operacyjnych dla głosowych usług informacyjnych.
Analiza konkurencji.
Prowadzenie korespondencji z Urzędem Komunikacji Elektronicznej na temat zmian w ofercie podległych mi produktów.
Zarządzanie projektami.
Opracowywanie i realizacja koncepcji marketingowej i rozwojowej dla podległych produktów.
Prognozowanie i kontrola wskaźników operacyjnych dla głosowych usług informacyjnych.
Analiza konkurencji.
Prowadzenie korespondencji z Urzędem Komunikacji Elektronicznej na temat zmian w ofercie podległych mi produktów.
Zarządzanie projektami.
Szkolenia i kursy
Akademia Marketingu Telekomunikacji Polskiej.
Techniki Negocjacji.
Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji.
Zarządzanie projektami PMI ( Associate’s Certificate in Project Management ).
Podstawy audytu.
Techniki Negocjacji.
Sztuka wystąpień publicznych i prezentacji.
Zarządzanie projektami PMI ( Associate’s Certificate in Project Management ).
Podstawy audytu.
Specjalizacje
Call Center
Inne
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
historia XX wieku, nowinki telekomunikacyjne, sport w szczególności (koszykówka, siatkówka, piłka ręczna), podróże.
Inne
Przebiegłem 11 listopada 2014 roku pierwsze 10 km na zawodach.