Umiejętności
Call Center
Coaching
Microsoft Excel
Microsoft Office
rekrutacja
Szkolenia pracowników
Obsługa klienta
asertywność
znajomość technik sprzedaży
Kierowanie ludźmi
Raportowanie
Budowanie zepołu
Kontrole wewnętrzne
bezpośrednia obsługa klienta
reklamacje klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. E-biznesu
- zarządzanie sprzedażą;
- zarządzanie zespołem konsultantów obsługujących infolinię, stronę internetową, platformę czatową;
- prowadzenie szkoleń wstępnych;
- organizacja i ewidencja czasu pracy konsultantów, w tym układanie grafików;
- rozwój bezpośrednio raportujących pracowników poprzez coaching, szkolenia;
- ocena jakościowa i merytoryczna pracy konsultantów;
- raportowanie sprzedaży indywidualnej konsultantów oraz całego działu;
- prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych;
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych;
- współpraca z innymi działami firmy;
- wdrażanie i merytoryczny nadzór nad pracownikami firm zewnętrznych (zewnętrzne call center);
- zarządzanie zespołem konsultantów obsługujących infolinię, stronę internetową, platformę czatową;
- prowadzenie szkoleń wstępnych;
- organizacja i ewidencja czasu pracy konsultantów, w tym układanie grafików;
- rozwój bezpośrednio raportujących pracowników poprzez coaching, szkolenia;
- ocena jakościowa i merytoryczna pracy konsultantów;
- raportowanie sprzedaży indywidualnej konsultantów oraz całego działu;
- prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych;
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych;
- współpraca z innymi działami firmy;
- wdrażanie i merytoryczny nadzór nad pracownikami firm zewnętrznych (zewnętrzne call center);
Szkolenia i kursy
kurs kasjera złotowego
kurs rozpoznawania fałszywych dokumentów
zarządzanie obsługą klienta
aktywna sprzedaż
standardy obsługi klienta
prowadzenie rozmowy handlowej
kurs rozpoznawania fałszywych dokumentów
zarządzanie obsługą klienta
aktywna sprzedaż
standardy obsługi klienta
prowadzenie rozmowy handlowej
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Bankowość
Inne
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
fotografia
muzyka, fim, dobra książka (biografie, fantasy, kryminał, beletrystyka)
numizmatyka
muzyka, fim, dobra książka (biografie, fantasy, kryminał, beletrystyka)
numizmatyka
Organizacje
Odyssey of the Mind Polska (Odyseja Umysłu) - wolontariusz od 2009 roku
- doświadczony sędzia kreatywności
- koordynator zespołu sędziowskiego
- szkoleniowiec (szkolenia sędziów)
- Junior Manager Eliminacji Regionalnych w Warszawie
- doświadczony sędzia kreatywności
- koordynator zespołu sędziowskiego
- szkoleniowiec (szkolenia sędziów)
- Junior Manager Eliminacji Regionalnych w Warszawie
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Odyseja Umysłu
Grupa dla członków drużyn, absolwentów programu i wolontariuszy Odysei Umysłu w Polsce.
Żyrardów
Co dzieje sie w Żyrardowie ?
Jak rozwija sie to miasto ?
Porozmawiaj z jego mieszkancami, zeby dowiedziec sie jak na prawde to wyglada..