Umiejętności
SAP GUI
Analiza danych
łańcuch dostaw
Zarządzanie magazynem
Planowanie Zapasem
SAP SD/MM/PP
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Inventory Planer/Starszy Planista Zapasu
• Nawiązywanie kontaktu i budowanie dobrych relacji z dostawcami,
• Monitorowanie zapasu w celu zapewnienia dostępności produktów,
• Tworzenie prognoz zamówień, przygotowanie i składanie zamówienia
na towar u dostawców,
• Wyjaśnianie niezgodności pomiędzy zamówieniami a dostawą, kontrola
terminowości dostaw, koordynowanie procesu zwrotu towarów do dostawców,
• Składanie reklamacji do dostawców,
• Monitorowanie zapasu w celu zapewnienia dostępności produktów,
• Tworzenie prognoz zamówień, przygotowanie i składanie zamówienia
na towar u dostawców,
• Wyjaśnianie niezgodności pomiędzy zamówieniami a dostawą, kontrola
terminowości dostaw, koordynowanie procesu zwrotu towarów do dostawców,
• Składanie reklamacji do dostawców,
magazynier
• obsługa magazynu – przyjmowanie i kontrola dostaw, obsługa dokumentów handlowych (PZ, WZ i innych),
• współpraca z dostawcami, logistyką, działem audytu i kontroli oraz z przedstawicielami handlowymi,
• praca w systemie SAP R/3
• prowadzenie inwentaryzacji, analiza sprzedaży, raportowanie dla kierownika oraz Area Managera, poprzez praktyczne zastosowanie Excela
• obsługa klienta (segment mikro – firm, sprzedaż B2B),
• zarządzanie asortymentem alkoholowym, merchandising,
• realizacja planów sprzedażowych
• współpraca z dostawcami, logistyką, działem audytu i kontroli oraz z przedstawicielami handlowymi,
• praca w systemie SAP R/3
• prowadzenie inwentaryzacji, analiza sprzedaży, raportowanie dla kierownika oraz Area Managera, poprzez praktyczne zastosowanie Excela
• obsługa klienta (segment mikro – firm, sprzedaż B2B),
• zarządzanie asortymentem alkoholowym, merchandising,
• realizacja planów sprzedażowych
Ankieter/Koder
Koło Naukowe Studentów Socjologii w Skierniewicach
• Kodowanie danych, rekodowanie zmiennych,
• Tworzenie rozkładów częstości zmiennych, tabel krzyżowych zmiennych i tabel wielozmiennych,
• Badanie poziomu istotności statystycznej, korelacji i regresji zmiennych
• Opracowywanie raportów i wyników
• Tworzenie rozkładów częstości zmiennych, tabel krzyżowych zmiennych i tabel wielozmiennych,
• Badanie poziomu istotności statystycznej, korelacji i regresji zmiennych
• Opracowywanie raportów i wyników
Szkolenia i kursy
- Szkolenie XTB DM z rynku Forex, surowców i indeksów giełdowych
- Kurs języka angielskiego Intermediate FCE (B1-B2)
- Kurs SPSS for Windows - 30 godz.
- Kurs wózków widłowych - 67 godz.
- Coaching (Deloitte Adivisory)
- Jak skutecznie zarządzać projektami IT (Sii Polska)
- Budowanie relacji i zaangażowania w komunikacji marketingowej (Brando Group)
- Savoir vivre w biznesie (Europejskie Centrum Kształcenia EFEKT)
- Kurs języka angielskiego Intermediate FCE (B1-B2)
- Kurs SPSS for Windows - 30 godz.
- Kurs wózków widłowych - 67 godz.
- Coaching (Deloitte Adivisory)
- Jak skutecznie zarządzać projektami IT (Sii Polska)
- Budowanie relacji i zaangażowania w komunikacji marketingowej (Brando Group)
- Savoir vivre w biznesie (Europejskie Centrum Kształcenia EFEKT)
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
- jazda na rowerze (średni dystans - 50 km),
czytanie książek (naukowe, obyczajowe, sensacyjne, bestsellery),
- podróżowanie po Europie
- taniec towarzyski
- bieganie
czytanie książek (naukowe, obyczajowe, sensacyjne, bestsellery),
- podróżowanie po Europie
- taniec towarzyski
- bieganie
Organizacje
- Członek Koła Naukowego Studentów Socjologii w Skierniewicach KNSS
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy