Umiejętności
BTL Activations
Lean Manufacturing
Microsoft Office
POS
Materiały POS
Project Management
Zarządzanie
stały rozwój
Zakup mediów
BTL
zarządzanie jakością
Planowanie produkcji
Zarządzanie operacyjne
produkcja reklam
marketing produktu
Analiza mediów
Reklama BTL
Druk cyfrowy
Współpraca z agencjami reklamowymi (ATL, BTL)
druk solwentowy
druk uv
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie)
znajomość rynku poligraficznego
kampanie ATL i BTL
Marketing BTL
Druk offsetowy
Druk wielkoformatowy
agencje reklamowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Zakupów materiałów reklamowych (Production Manager)
- prowadzenie procesów zakupowych wraz z przetargami ofert w obszarach BTL:
gadżety, opakowania, materiały POS- katalogi, plakaty, woblery, stopery, folie, standy produktowe, aranżacje paletowe, shop in shop, systemy wystawiennicze oraz nośniki szyte na miarę- wyróżnijące dany produkt na półce;
- współpraca z agencjami BTL, drukarniami poligraficznymi, dostawcami akcesoriów do merchandising'u;
- doświadczenie w zakresie techniki druku offsetowego, cyfrowego, solventowego, UV;
- prowadzenie konkursów ofert, negocjacje cenowe, zawieranie umów;
- akceptacja nośnika reklamowego, kontrola jego procesu wykonania i czasu realizacji;
- wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań nośników reklamowych do oferty, nadzór nad prototypami, współpraca z działem kreatywnym;
- orientacja na rynek reklamowy, poligraficzny;
- aktywne wsparcie działu sprzedaży poprzez dobieranie możliwych rozwiązań produkcyjnych;
- sporządzanie raportów kosztorysowych, rentownościowych oraz ich analiza.
gadżety, opakowania, materiały POS- katalogi, plakaty, woblery, stopery, folie, standy produktowe, aranżacje paletowe, shop in shop, systemy wystawiennicze oraz nośniki szyte na miarę- wyróżnijące dany produkt na półce;
- współpraca z agencjami BTL, drukarniami poligraficznymi, dostawcami akcesoriów do merchandising'u;
- doświadczenie w zakresie techniki druku offsetowego, cyfrowego, solventowego, UV;
- prowadzenie konkursów ofert, negocjacje cenowe, zawieranie umów;
- akceptacja nośnika reklamowego, kontrola jego procesu wykonania i czasu realizacji;
- wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań nośników reklamowych do oferty, nadzór nad prototypami, współpraca z działem kreatywnym;
- orientacja na rynek reklamowy, poligraficzny;
- aktywne wsparcie działu sprzedaży poprzez dobieranie możliwych rozwiązań produkcyjnych;
- sporządzanie raportów kosztorysowych, rentownościowych oraz ich analiza.
Kierownik ds. Planowania (Planing Manager)
Krótki opis stanowiska:
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych poprzez:
- produkcję nośników POS wspierajacych sprzedaż;
- prowadzenie struktury przedstawicieli terenowych w całym kraju odpowiedzialnych za montaż nośników;
- nadzór nad instalacjami kampanii, rozwiązywanie problemów
- wykonywanie raportów pomontażowych, fotodokumentacyjnych;
- kontrola przebiegu trwającej kampanii oraz jej serwisowanie;
Planowanie i realizacja kampanii reklamowych poprzez:
- produkcję nośników POS wspierajacych sprzedaż;
- prowadzenie struktury przedstawicieli terenowych w całym kraju odpowiedzialnych za montaż nośników;
- nadzór nad instalacjami kampanii, rozwiązywanie problemów
- wykonywanie raportów pomontażowych, fotodokumentacyjnych;
- kontrola przebiegu trwającej kampanii oraz jej serwisowanie;
Przedstawiciel regionalny
Krótki opis stanowiska:
- montaż kampanii reklamowych na terenie województwa mazowieckiego;
- szkolenie przedstawicieli terenowych w całym kraju;
- kontrola pracy monterów POS w terenie- tajemniczy klient;
- montaż kampanii reklamowych na terenie województwa mazowieckiego;
- szkolenie przedstawicieli terenowych w całym kraju;
- kontrola pracy monterów POS w terenie- tajemniczy klient;
Szkolenia i kursy
• Szkolenie z technik sprzedaży ( EFS 2007.09)
• Zarządzanie bazami danych Microsoft SQL Server (2006.02)
• Zarządzanie bazami danych Microsoft SQL Server (2006.02)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą
Zakupy
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
• Motocykle, gadżety, nowinki techniczne
Inne
• Bardzo dobra znajomość MS Office (m. in. Excel, Word, PowerPoint)
• Podstawowa znajomość pakietów graficznych Adobe Photoshop, PhotoFiltre
• Biegłość wyszukiwania informacji w Internecie.
• Prawo jazdy B
• Podstawowa znajomość pakietów graficznych Adobe Photoshop, PhotoFiltre
• Biegłość wyszukiwania informacji w Internecie.
• Prawo jazdy B
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o