Marcin Otulski

Account Run Lead
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie incydentami IT Operations Strategia IT Certyfikat ITIL v3 Zarządzanie zmianami 1 Zarządzanie wersjami

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DXC Technology
Account Run Lead
DXC Technology
Service Delivery Manager/Team Leader
Service Management

- Owner of the Incident, Request, Change and Escalation processes, ensuring high levels of performance
- As owner of the escalation process will take ownership of major incidents to ensuring coordination of resolving parties, effective communication to stakeholders and post incident review
- Point of Contact for customers
- Monitor, control and support service delivery; ensuring systems, methodologies and procedures are in place and followed
- Understanding of projects impacting your service area and ensuring service impact is minimized and agreed
- Accountable for the quality of Service and performance; ensuring future demand from growth and projects is understood and factored into capacity plans
- Drive internal and third party service review meetings covering performance, service improvements, quality and processes

Performance & Quality

- Make recommendations for Service Improvement Plans and ensure actions are followed through to completion in a timely manner
- Work with internal and third party teams to ensure actions are taken and completed to protect and improve services
- Provide regular and accurate management reporting on IT Service performance
- SLA reporting for customer
- Effectively deliver/manage Staff Management including recruitment, mentoring, training, target setting and performance assessment
- Be an ambassador for IT, working across the business to provide effective communication on IT matters and build relationships with other teams to ensure effective dialogue between departments

Team Leader

- Work with managers to obtain necessary resources to support the team’s requirements
- Assure that the team members have the necessary education and training
- Listen to team members' feedback
- Motivate and inspire team members
- Coach and help develop team members; help resolve dysfunctional behavior
- Setting goals and evaluating employees
- Recruitment of new employees See less
Hewlett Packard Enterprise
Change & Incident Manager
eConsulting
Release Manager (for Roche)
Atos Poland Global Services Sp. z o. o.
Process Manager
Odpowiedzialny za tworzenie i ulepszanie procesu Configuration Management
Odpowiedzialność za przeprowadzenie fazy tranzycji dla Configuration Managementu
Tworzenie i zmiany w modelu danych w odniesieniu do wymagań projektu.
Współpraca z działami technicznymi przy implementacji nowych lub ulepszaniu istniejących rozwiązań w narzędziach używanych do obsługi bazy CMDB.
Rozwiązywanie problemów związanych z jakością i kompletnością danych w bazach CMDB.
Uczestnictwo w tworzeniu procesu Change Managementu
Omawianie i prezentowanie procesu innym zespołom.
Santander Consumer Finanse S.A.
Kierownik ds. Zarządzania Konfiguracją, PMO
Wsparcie organizacyjne dla kierownika projektu i członków zespołu projektowego i wykonawczego
Zarządzanie konfiguracją. Utrzymywanie repozytorium produktów projektu
Nadzorowanie tworzenia dokumentacji technicznej projektu
Przekazywanie wiedzy na temat konfiguracji infrastruktury firmowej (infrastruktura aplikacyjna, sieciowa)
Organizowanie i prowadzenie dokumentacji zarządzania projektem w tym rejestru zmiany zakresu, rejestru ryzyka, listy zadań
Przygotowanie dokumentacji po spotkaniach
Raportowanie ryzyk i działania naprawcze
Zarządzanie realizacją TODO-sów
Raportowanie postępu prac do kierownika projektu
Żagiel S.A.
Kierownik ds. zarządzania konfiguracją
Zarządzanie procesami Configuration Managementu i wsparcie procesu Availability Managementu zgodnie z dobrymi praktykami ITIL (Żagiel S.A. - finalista konkursu "Lider Wsparcia 2011, HDI Poland)
Tworzenie i zarządzanie baza CMDB
Tworzenie dokumentacji infrastruktury informatycznej (aplikacyjnej, sieciowej, bazodanowej)
Prowadzenie projektów IT (infrastrukturalnych)
Żagiel S.A.
Operator/Administrator
Konfigurowanie i administrowanie serwerami monitoringu Tivoli Monitoring, Netcrunch
Monitorowanie infrastruktury aplikacyjnej, sieciowej, bazodanowej pod kątem możliwości wystąpienia awarii,"wąskich gardeł, wysycenia zasobów
Nadzór nad poprawnym wykonywaniem przetwarzań i zapytań
Wdrażanie nowych komponentów aplikacji, na środowiskach nieprodukcyjnych
Emperia Holding S.A.
Serwisant/Wdrożeniowiec
Nadzór nad poprawnym działaniem stacji roboczych użytkowników, urządzeń peryferyjnych
Serwis drukarek fiskalnych
Wsparcie dla użytkowników z zakresu systemów operacyjnych, aplikacji i pakietów biurowych
Wdrożenia systemów i infrastruktury w sieci sklepów Stokrotka

Szkolenia i kursy

Szkolenie Certyfikowany Manager IPMA Level D - Certyfikat IPMA Level D
Uczestnictwo w szkoleniach z zarządzania techniką LEAN
Uczestnictwo w szkoleniach w ramach projektu „Standaryzacja procesów
zarządzania projektami w lubelskich przedsiębiorstwach” – ITIL Foundation
Szkolenie z zakresu technologii Intel Pro
Szkolenie LCCI “English for Business”
Szkolenie „Mechanizmy integracji środowiska IBM Tivoli”
Warsztaty „Platforma IBM Tivoli Monitoring, IBM Tivoli Workload
Scheduler”

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Lubelska
Logo
Informatyka Stosowana, inżynierskie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie

Specjalizacje

IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT

Grupy

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
Best Management Practice
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
IT Manager
IT Manager
Forum wymiany doświadczeń dla IT managerów.
IT Project Management
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.
zarządzanie ryzykiem
zarządzanie ryzykiem
Obecnie podejmowanie wszelkich strategicznych decyzji niesie za sobą ryzyko niepowodzenia. Skuteczne techniki identyfikacji, pomiaru i dywersyfikacji ryzyka to pozwalają na jego "oswojenie". Dlatego p