Marcin Osada

Doradca Techniczny - wykończenia wnętrz
Izabelin B, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętność słuchania i doradzania umiejętność sprzedaży materiałów budowlanych znajomość technologii budowlanych

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BP Techem S.A.
Doradca techniczno-handlowy
Promowanie produktów fińskiej firmy MIRKA wśród wykonawców ok dystrybutorów branży budowlanej. Wprowadzałem te produkty do branży. Uczestniczyłem w targach, dniach otwartych, eventach. Jestem odpowiedzialny za współpracę z Grupą Pracę Wykończeniowe na terenie całego kraju.
PPG Deco Polska sp.z.o.o.
DORADCA TECHNICZNO – HANDLOWY
pozyskiwanie klientów wśród firm wykonawczych, deweloperów, inwestorów; prezentacje produktów na budowie; badanie rynku i działań konkurencji; udział w szkoleniach produktowych i sprzedażowych; poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji
PPG Deco Polska sp.z.o.o.
Doradca Klienta
praca w Centrum Dekoral Professional: obsługa klientów indywidualnych i firm; doradzanie w zakresie doboru farb i systemów dociepleń oraz produktów do ochrony drewna; przygotowanie farb i tynków w mieszalniku; przyjmowanie dostaw; dbanie o ekspozycję produktów w Centrum
Logo
marketing manager
Telewizja Wielkopolska
Pozyskiwanie klientów z terenu woj. wielkopolskiego; budowa kampanii marketingowych w telewizji regionalnej; produkcja spotów reklamowych dla firm; marketing polityczny - projekty i produkcja spotów w wyborach samorządowych i europejskich
Bank Spółdzielczy
specjalista ds. marketingu i szkoleń
- tworzenie i publikowanie tekstów na stronę internetową
- współpraca z mediami, agencjami reklamowymi i reklamy wizualnej
Bolix S.A. Ocieplenia, Tynki, Farby, Kleje
Key Account Manager
Kreowanie polityki sprzedaży na wyznaczonym terenie (woj. mazowieckie, łódzkie, wielkopolskie, kujawsko-pomorskie i pomorskie) - współpraca z marketami budowlanymi Castorama, zatrudnienie i nadzór nad pracownikami obsługującymi mieszalniki tynków, organizowanie eventów dla pracowników Castorama
Rockwool Polska Sp. z o.o.
SPRZEDAWCA - SIECI MARKETÓW BUDOWLANYCH
Sprzedaż na wyznaczonym terenie (1/2 Polski - część pólnocna), przygotowanie pokazów dla klientów marketów, szkoleń i eventów dla pracowników sieci marketów (Castorama, Leroy Merlin, NOMI, Brico Marche, Praktiker)

Szkolenia i kursy

Techniki Sprzedaży Bezpośredniej - 01.-02.03.2002 i 24.-25.05.2002
Struktura Efektywnej Rozmowy Handlowej i Negocjacji - 27.-29.04.2005
Efektywne Prezentacje - 16.17.06.2005
Wizyta Handlowa - 08.-09.06.2006

Edukacja

Logo
Zarządzanie Nieruchomościami, studia podyplomowe
WSB Poznań
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja

Organizacje

ZHP - od zucha do instruktora :-)

W szkole średniej brałem czynny w życiu szkoły - Kółko Teatralne, które organizowało wszyskie imprezy okolicznościowe, szkolny zespół muzyczny - śpiew

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
KONIN
KONIN
wszyscy chetni z miasta i na uchodżstwie
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
PROW PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
PROW PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
Grupa obejmuje pracowników zajmujących się na co dzień kwestią dofinansowania PROW 2007-2013 i 2014-2020 oraz sympatyków tegoż programu. PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH 2007-20
Złota Rączka
Złota Rączka
Odsprzedam wolny czas, umiejętności dorzucę gratis.