Umiejętności
Coaching
Prowadzenie szkoleń
Rozwój osobisty
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zespołów
franczyza
Rozwój sieci sprzedaży,
inwestycje
Projektowanie procesów szkoleniowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionu
Do moich głównych zadań należą:
- odpowiedzialność za realizację celów ilościowych oraz jakościowych
- rozwój sieci placówek franczyzowych
- rozwój franczyzobiorców oraz doradców przez prowadzenie szkoleń i coachingów
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych w regionie oraz projektowanie szkoleń
- nadzór nad placówkami partnerskimi
- odpowiedzialność za realizację celów ilościowych oraz jakościowych
- rozwój sieci placówek franczyzowych
- rozwój franczyzobiorców oraz doradców przez prowadzenie szkoleń i coachingów
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych w regionie oraz projektowanie szkoleń
- nadzór nad placówkami partnerskimi
Starszy specjalista ds. szkoleń
- projektowanie oraz prowadzenie warsztatów/ szkoleń z zakresu jakości obsługi klienta
- tworzenie i opiniowanie materiałów mających wpływ na jakość obsługi klienta w banku
- współpracowanie z innymi jednostkami banku w zakresie definiowania potrzeb szkoleniowych/ rozwojowych oraz opracowywanie i wdrażanie harmonogramów ww działań
- przygotowywanie raportów z podejmowanych inicjatyw
- aktywny uczestnik projektu Przyjazny bank Newsweeka
- tworzenie i opiniowanie materiałów mających wpływ na jakość obsługi klienta w banku
- współpracowanie z innymi jednostkami banku w zakresie definiowania potrzeb szkoleniowych/ rozwojowych oraz opracowywanie i wdrażanie harmonogramów ww działań
- przygotowywanie raportów z podejmowanych inicjatyw
- aktywny uczestnik projektu Przyjazny bank Newsweeka
Trener
- analiza potrzeb szkoleniowych
- tworzenie szkoleń z zakresu sprzedaży oraz produktów
- projektowanie procesów wdrożeniowych po szkoleniach
- prowadzenie szkoleń
- instruktaż, coaching
- odpowiedzialność za jakość obsługi klientów w regionie
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe w regionie
- tworzenie szkoleń z zakresu sprzedaży oraz produktów
- projektowanie procesów wdrożeniowych po szkoleniach
- prowadzenie szkoleń
- instruktaż, coaching
- odpowiedzialność za jakość obsługi klientów w regionie
- odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe w regionie
wystawiono
Marcin to trener , którego się słucha: od początku do końca szkolenia :)
Profesjonalizm w pełnym wydaniu !
Profesjonalizm w pełnym wydaniu !
Trener
- analiza potrzeb szkoleniowych
- projektowanie szkoleń z zakresu sprzedaży oraz umiejętności menadżerskich
- prowadzenie szkoleń dla sił sprzedaży (oddziały banku i Call Center) oraz kadry managerskiej
- tworzenie procesów szkoleniowych
- ewaluacja szkoleń
- wdrażanie standardów jakości obsługi klienta w oddziałach
- projektowanie szkoleń z zakresu sprzedaży oraz umiejętności menadżerskich
- prowadzenie szkoleń dla sił sprzedaży (oddziały banku i Call Center) oraz kadry managerskiej
- tworzenie procesów szkoleniowych
- ewaluacja szkoleń
- wdrażanie standardów jakości obsługi klienta w oddziałach
Animator Sprzedaży, Coach, Trener
LUKAS Bank SA Centrala
- przygotowywanie oraz wdrażanie projektów podnoszących sprzedaż na podległym terenie
- projektowanie i prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych oraz ze standardów w podległych placówkach bankowych
- przeprowadzanie coachingów, obserwacji uczestniczących Doradców w placówkach bankowych
- egzaminowanie pracowników placówek bankowych
- szkolenie Doradców z zakresu akcji promocyjnych i związanych z nimi umiejętności sprzedaży
- badanie potrzeb szkoleniowych we współpracy z dyrektorami placówek bankowych
- wsparcie przy wdrażaniu produktów i zmian w już istniejących produktach
- wsparcie dyrektorów oddziałów w zakresie ustalania celów, priorytetów oraz działań mających wpływ na realizację wyniku oddziału
- projektowanie i prowadzenie szkoleń sprzedażowych, produktowych oraz ze standardów w podległych placówkach bankowych
- przeprowadzanie coachingów, obserwacji uczestniczących Doradców w placówkach bankowych
- egzaminowanie pracowników placówek bankowych
- szkolenie Doradców z zakresu akcji promocyjnych i związanych z nimi umiejętności sprzedaży
- badanie potrzeb szkoleniowych we współpracy z dyrektorami placówek bankowych
- wsparcie przy wdrażaniu produktów i zmian w już istniejących produktach
- wsparcie dyrektorów oddziałów w zakresie ustalania celów, priorytetów oraz działań mających wpływ na realizację wyniku oddziału
współpracownik
wystawiono
Marcin cechuje się analitycznym spojrzeniem podczas projektów, w których bierze udział. Praca z uczestnikami szkoleń odbywa się poprzez zanurzenie w doświadczeniu i indywidualne podejście do każdej grupy, którą szkoli.
wystawiono
Marcin w pracy to człowiek konsekwentny w dążeniu do celu. Bardzo podobało mi się to w nim, że łączył w swojej pracy uśmiech z konkretnymi celami. Współpraca z nim to sama przyjemność:)
Szkolenia i kursy
Luty - Maj 2015 - Szkoła coachingu zespołowego i grupowego (Pracownia coachingu NOVO)
Styczeń 2014 - Menadżer coachem (Westhill Consulting)
Grudzień 2013 - Nietypowe i bardzo trudne sytuacje na sali szkoleniowej ( Klub Trenera Akademii SET)
Grudzień 2013 - Train the Trainers (Westhill Consulting)
Listopad 2013 - Produkty Strukturyzowane (GPW)
Październik 2012 - Wdrożenie standardów obsługi Klienta w zespole (Nowe Motywacje)
Wrzesień 2012 - Kontrakty terminowe (GPW)
Marzec 2012 - Coaching w organizacji (Grupa SET)
Styczeń-Wrzesień 2011 - Europejska Szkoła Trenerów Grupy SET.
Maj 2011 - Jeszcze bliżej biznesu - HPI (Centrum Szkoleniowe Jet)
Lipiec 2010 - Zarządzanie szkoleniami w nowoczesnej firmie (GRUPA SET)
Czerwiec 2010 - Siła różnic indywidualnych (PRO MOTIO)
Marzec 2010 - Cel, Strategia, Plan w procesie zarządzania placówką bankową.
Wrzesień 2009 - Prezentacje i Eventy (POINT CORPORATE DEVELOPMENT).
Sierpień 2009 - Gry szkoleniowe (GRUPA SET).
Kwiecień 2009 - Czym jest coaching?
Styczeń 2014 - Menadżer coachem (Westhill Consulting)
Grudzień 2013 - Nietypowe i bardzo trudne sytuacje na sali szkoleniowej ( Klub Trenera Akademii SET)
Grudzień 2013 - Train the Trainers (Westhill Consulting)
Listopad 2013 - Produkty Strukturyzowane (GPW)
Październik 2012 - Wdrożenie standardów obsługi Klienta w zespole (Nowe Motywacje)
Wrzesień 2012 - Kontrakty terminowe (GPW)
Marzec 2012 - Coaching w organizacji (Grupa SET)
Styczeń-Wrzesień 2011 - Europejska Szkoła Trenerów Grupy SET.
Maj 2011 - Jeszcze bliżej biznesu - HPI (Centrum Szkoleniowe Jet)
Lipiec 2010 - Zarządzanie szkoleniami w nowoczesnej firmie (GRUPA SET)
Czerwiec 2010 - Siła różnic indywidualnych (PRO MOTIO)
Marzec 2010 - Cel, Strategia, Plan w procesie zarządzania placówką bankową.
Wrzesień 2009 - Prezentacje i Eventy (POINT CORPORATE DEVELOPMENT).
Sierpień 2009 - Gry szkoleniowe (GRUPA SET).
Kwiecień 2009 - Czym jest coaching?
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Zainteresowania
Historia starożytna, archeologia eksperymentalna, rekonstrukcje uzbrojenia i walki armii rzymskiej okresu I w n.e., szachy, fotografia, NBA, żeglarstwo, pływanie, bieg.
Organizacje
Stowarzyszenie Pro Antica - Odtwórstwo historyczne i archeologia eksperymentalna. Propagowanie wiedzy o antyku.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
Grupa SET. Coaching. Szkolenia. Doradztwo.
Wiodąca firma specjalizującą się w rozwijaniu kompetencji coachingowych, trenerskich i menedżerskich.
Królewska gra
Grupa zrzeszająca fascynatów Królewskiej Gry czyli oczywiście SZACHÓW :) Kazdy może dołączyć :) Zapraszam :)
MENTORING
MENTORING - taki prawdziwy bazujący na relacji i wsparcia w budowaniu strategii życiowej, nie mający wele wspólnego z quasi mentoringiem sprzedażowym ...
Metodologia SET
Grupa poświęcona metodologii tworzenia i prowadzenia efektywnych szkoleń i treningów. SET to skrót od pierwszych liter słów: Safety (bezpieczeństwo), Experience (doświadczenie) i Training (wdrażanie i
Miękkie kompetencje - pomiar i szkolenie
Sprawne zarządzanie sobą oraz wysoka skuteczność interpersonalna - jak to mierzyć oraz jak to doskonalić?
PORTAL SZKOLEŃ
Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby oraz firmy do promowania prowadzonych przez siebie szkoleń, seminarów, warsztatów, kursów.
trenerzy biznesu
Dla tych, dla których szkolenia są pasją i wierzą ,że tak chociaż trochę można zmienić świat na lepsze...