Umiejętności
Microsoft Office
Outsourcing
Usługi pracy tymczasowej
konsulting HR
zatrudnianie tymczasowe
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż B2B
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
ustawa o zatrudnianiu pracowników tymczasowych
Doświadczenie w sprzedaży B2C, B2B
Techniki sprzedaży i negocjacji
Agencja Pracy
sprzedaż rozwiązań
Obsługa klienta B2B
Pozyskiwanie i rekrutacja pracowników
Agencja pracy tymczasowej
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu sprzedaży
Bailey Group (Flexwork & Industries)
- Opracowanie strategii handlowej i planów sprzedaży w celu
maksymalizacji zysków oraz nadzór nad ich realizacją.
- Przygotowywanie dokumentów handlowych i koordynacja działań
sprzedażowych.
- Dbałość o wizerunek firmy oraz trwałe relacje z klientami.
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków
współpracy z aktualnymi partnerami biznesowymi.
- Negocjowanie warunków współpracy z klientami, przygotowywanie
i negocjowanie umów handlowych.
- Systematyczne zwiększanie portfolio klientów i obrotów firmy.
- Organizacja i zarządzanie działem handlowym, budowanie zespołu
– rekrutacja, szkolenia i motywowanie pracowników.
- Monitorowanie i analiza rynku HR.
- Raportowanie bieżącej aktywności handlowej, przygotowywanie
cyklicznych raportów i podsumowań.
- Ścisła współpraca z Zarządem oraz z pozostałymi działami firmy.
- Odpowiedzialność za zgodność działań handlowych z obowiązującym
prawem.
maksymalizacji zysków oraz nadzór nad ich realizacją.
- Przygotowywanie dokumentów handlowych i koordynacja działań
sprzedażowych.
- Dbałość o wizerunek firmy oraz trwałe relacje z klientami.
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków
współpracy z aktualnymi partnerami biznesowymi.
- Negocjowanie warunków współpracy z klientami, przygotowywanie
i negocjowanie umów handlowych.
- Systematyczne zwiększanie portfolio klientów i obrotów firmy.
- Organizacja i zarządzanie działem handlowym, budowanie zespołu
– rekrutacja, szkolenia i motywowanie pracowników.
- Monitorowanie i analiza rynku HR.
- Raportowanie bieżącej aktywności handlowej, przygotowywanie
cyklicznych raportów i podsumowań.
- Ścisła współpraca z Zarządem oraz z pozostałymi działami firmy.
- Odpowiedzialność za zgodność działań handlowych z obowiązującym
prawem.
Dyrektor operacyjny
p.o. Dyrektora Operacyjnego
- Zarządzanie procesem sprzedaży i realizacji usług outsourcingowych na terenie całego kraju,
- Nadzór nad działami rekrutacji, legalizacji, rozliczeń cudzoziemców.
- Odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość procesów rekrutacji, legalizacji, zatrudnienia, rozliczeń i wypłaty wynagrodzeń pracowników.
- Akceptacja i optymalizacja kosztów związanych z obsługą realizowanych projektów.
- Przygotowywanie analiz i raportów dla Zarządu.
- Zarządzanie procesem sprzedaży i realizacji usług outsourcingowych na terenie całego kraju,
- Nadzór nad działami rekrutacji, legalizacji, rozliczeń cudzoziemców.
- Odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość procesów rekrutacji, legalizacji, zatrudnienia, rozliczeń i wypłaty wynagrodzeń pracowników.
- Akceptacja i optymalizacja kosztów związanych z obsługą realizowanych projektów.
- Przygotowywanie analiz i raportów dla Zarządu.
Regionalny kierownik sprzedaży
- Zarządzanie procesem sprzedaży i realizacji usług u klientów na terenie północnej Polski.
- Odpowiedzialność za przebieg procesu sprzedaży (oferty, przetargi, konferencje, prezentacje i spotkania z klientami, negocjacje warunków handlowych, współpracy oraz nadzór nad kontraktami handlowymi).
- Budowanie partnerskiej współpracy z klientami firmy opartej na profesjonalnym podejściu do obsługi klienta i realizacji usług.
- Realizacja budżetu, organizowanie i rozliczenie pracy Regionalnych Koordynatorów Projektu.
- Współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu uzyskania wsparcia dla działań handlowych i operacyjnych.
- Pozyskiwanie i aktywne budowanie portfela nowych klientów.
- Raportowanie wyników do Dyrektora Operacyjnego oraz Zarządu.12.2020 – 02.2021 – p.o. Dyrektora Operacyjnego - Zarządzanie procesem sprzedaży i realizacji usług outsourcingowych na terenie całego kraju, - Nadzór nad działami rekrutacji, legalizacji, rozliczeń cudzoziemców. - Odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość procesów rekrutacji, legalizacji, zatrudnienia, rozliczeń i wypłaty wynagrodzeń pracowników. - Akceptacja i optymalizacja kosztów związanych z obsługą realizowanych projektów. - Przygotowywanie analiz i raportów dla Zarządu. 12.2019 – 11.2020 Regionalny Kierownik Sprzedaży - Zarządzanie procesem sprzedaży i realizacji usług u klientów na terenie północnej Polski. - Odpowiedzialność za przebieg procesu sprzedaży (oferty, przetargi, konferencje, prezentacje i spotkania z klientami, negocjacje warunków handlowych, współpracy oraz nadzór nad kontraktami handlowymi). - Budowanie partnerskiej współpracy z klientami firmy opartej na profesjonalnym podejściu do obsługi klienta i realizacji usług. - Realizacja budżetu, organizowanie i rozliczenie pracy Regionalnych Koordynatorów Projektu. - Współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu uzyskania wsparcia dla działań handlowych i operacyjnych. - Pozyskiwanie i aktywne budowanie portfela nowych klientów. - Raportowanie wyników do Dyrektora Operacyjnego oraz Zarządu.
Logo LeasingTeam Group
Kierownik ds. kluczowych klientówKierownik ds. kluczowych klientów
LeasingTeam Group · Pełny etatLeasingTeam Group · Pełny etat
lip 2018 – lis 2019 · 1 rok5 mies.lip 2018 – lis 2019 · 1 rok5 mies.
Gdańsk, woj. pomorskie, PolskaGdańsk, woj. pomorskie, Polska
- Zarządzanie procesem sprzedaży wobec strategicznych klientów w województwie pomorskim,
kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim i podlaskim.
- Budowanie partnerskiej współpracy z kluczowymi klientami firmy opartej na profesjonalnym podejściu
do obsługi klienta.
- Pozyskiwanie i aktywne budowanie portfela klientów biznesowych (zatrudniających powyżej 100 osób).
- Odpowiedzialność za przebieg procesu sprzedaży (oferty, przetargi, konferencje, prezentacje i spotkania z
klientami, negocjacje warunków handlowych, współpracy oraz nadzór nad kontraktami handlowymi).
- Realizacja planów sprzedaży.
- Monitorowanie sytuacji rynkowej i analiza działań konkurencji.
- Odpowiedzialność za zgodność realizowanych działań handlowych z obowiązującą strategią i aktualnymi
priorytetami firmy.
- Współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu uzyskania wsparcia dla działań handlowych.
- Raportowanie wyników do Dyrektora Sprzedaży.
- Odpowiedzialność za przebieg procesu sprzedaży (oferty, przetargi, konferencje, prezentacje i spotkania z klientami, negocjacje warunków handlowych, współpracy oraz nadzór nad kontraktami handlowymi).
- Budowanie partnerskiej współpracy z klientami firmy opartej na profesjonalnym podejściu do obsługi klienta i realizacji usług.
- Realizacja budżetu, organizowanie i rozliczenie pracy Regionalnych Koordynatorów Projektu.
- Współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu uzyskania wsparcia dla działań handlowych i operacyjnych.
- Pozyskiwanie i aktywne budowanie portfela nowych klientów.
- Raportowanie wyników do Dyrektora Operacyjnego oraz Zarządu.12.2020 – 02.2021 – p.o. Dyrektora Operacyjnego - Zarządzanie procesem sprzedaży i realizacji usług outsourcingowych na terenie całego kraju, - Nadzór nad działami rekrutacji, legalizacji, rozliczeń cudzoziemców. - Odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość procesów rekrutacji, legalizacji, zatrudnienia, rozliczeń i wypłaty wynagrodzeń pracowników. - Akceptacja i optymalizacja kosztów związanych z obsługą realizowanych projektów. - Przygotowywanie analiz i raportów dla Zarządu. 12.2019 – 11.2020 Regionalny Kierownik Sprzedaży - Zarządzanie procesem sprzedaży i realizacji usług u klientów na terenie północnej Polski. - Odpowiedzialność za przebieg procesu sprzedaży (oferty, przetargi, konferencje, prezentacje i spotkania z klientami, negocjacje warunków handlowych, współpracy oraz nadzór nad kontraktami handlowymi). - Budowanie partnerskiej współpracy z klientami firmy opartej na profesjonalnym podejściu do obsługi klienta i realizacji usług. - Realizacja budżetu, organizowanie i rozliczenie pracy Regionalnych Koordynatorów Projektu. - Współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu uzyskania wsparcia dla działań handlowych i operacyjnych. - Pozyskiwanie i aktywne budowanie portfela nowych klientów. - Raportowanie wyników do Dyrektora Operacyjnego oraz Zarządu.
Logo LeasingTeam Group
Kierownik ds. kluczowych klientówKierownik ds. kluczowych klientów
LeasingTeam Group · Pełny etatLeasingTeam Group · Pełny etat
lip 2018 – lis 2019 · 1 rok5 mies.lip 2018 – lis 2019 · 1 rok5 mies.
Gdańsk, woj. pomorskie, PolskaGdańsk, woj. pomorskie, Polska
- Zarządzanie procesem sprzedaży wobec strategicznych klientów w województwie pomorskim,
kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim i podlaskim.
- Budowanie partnerskiej współpracy z kluczowymi klientami firmy opartej na profesjonalnym podejściu
do obsługi klienta.
- Pozyskiwanie i aktywne budowanie portfela klientów biznesowych (zatrudniających powyżej 100 osób).
- Odpowiedzialność za przebieg procesu sprzedaży (oferty, przetargi, konferencje, prezentacje i spotkania z
klientami, negocjacje warunków handlowych, współpracy oraz nadzór nad kontraktami handlowymi).
- Realizacja planów sprzedaży.
- Monitorowanie sytuacji rynkowej i analiza działań konkurencji.
- Odpowiedzialność za zgodność realizowanych działań handlowych z obowiązującą strategią i aktualnymi
priorytetami firmy.
- Współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu uzyskania wsparcia dla działań handlowych.
- Raportowanie wyników do Dyrektora Sprzedaży.
Kierownik ds Kluczowych Klientów
- Zarządzanie procesem sprzedaży wobec strategicznych klientów w województwie pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim i podlaskim.
- Budowanie partnerskiej współpracy z kluczowymi klientami firmy opartej na profesjonalnym podejściu do obsługi klienta.
- Pozyskiwanie i aktywne budowanie portfela klientów biznesowych (zatrudniających powyżej 100 osób).
- Odpowiedzialność za przebieg procesu sprzedaży (oferty, przetargi, konferencje, prezentacje i spotkania z klientami, negocjacje warunków handlowych, współpracy oraz nadzór na kontraktami handlowymi).
- Realizacja planów sprzedaży.
- Monitorowanie sytuacji rynkowej i analiza działań konkurencji.
- Odpowiedzialność za zgodność realizowanych działań handlowych z obowiązującą strategią i aktualnymi priorytetami firmy.
- Współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu uzyskania wsparcia dla działań handlowych.
- Raportowanie wyników do Dyrektora Sprzedaży.
- Budowanie partnerskiej współpracy z kluczowymi klientami firmy opartej na profesjonalnym podejściu do obsługi klienta.
- Pozyskiwanie i aktywne budowanie portfela klientów biznesowych (zatrudniających powyżej 100 osób).
- Odpowiedzialność za przebieg procesu sprzedaży (oferty, przetargi, konferencje, prezentacje i spotkania z klientami, negocjacje warunków handlowych, współpracy oraz nadzór na kontraktami handlowymi).
- Realizacja planów sprzedaży.
- Monitorowanie sytuacji rynkowej i analiza działań konkurencji.
- Odpowiedzialność za zgodność realizowanych działań handlowych z obowiązującą strategią i aktualnymi priorytetami firmy.
- Współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu uzyskania wsparcia dla działań handlowych.
- Raportowanie wyników do Dyrektora Sprzedaży.
Sales Manager
- Zarządzanie sprzedażą na podległym regionie województwa pomorskiego,
warmińsko-mazurskiego oraz podlaskiego (sektor firm handlowych, produkcyjnych, usługowych zatrudniających powyżej 100 pracowników).
- Kompleksowe prowadzenie rozmów handlowych (spotkania z klientami biznesowymi, negocjacje, ofertowanie i proponowanie optymalnych rozwiązań).
- Pozyskiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi Klientami oraz obsługa posprzedażowa.
- Aktywny udział w konferencjach i spotkaniach branżowych.
- Analizowanie danych, tworzenie raportów sprzedażowych, prezentacja wyników oraz w razie potrzeby wdrażanie korekt w działaniu.
- Realizacja polityki firmy wobec kluczowych firm na rynku oraz prognozowanie poziomów sprzedaży.
warmińsko-mazurskiego oraz podlaskiego (sektor firm handlowych, produkcyjnych, usługowych zatrudniających powyżej 100 pracowników).
- Kompleksowe prowadzenie rozmów handlowych (spotkania z klientami biznesowymi, negocjacje, ofertowanie i proponowanie optymalnych rozwiązań).
- Pozyskiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi Klientami oraz obsługa posprzedażowa.
- Aktywny udział w konferencjach i spotkaniach branżowych.
- Analizowanie danych, tworzenie raportów sprzedażowych, prezentacja wyników oraz w razie potrzeby wdrażanie korekt w działaniu.
- Realizacja polityki firmy wobec kluczowych firm na rynku oraz prognozowanie poziomów sprzedaży.
Sales Manager
- Zarządzanie sprzedażą na terenie województwa podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego i pomorskiego.
- Rozwijanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi oraz obsługa posprzedażowa klientów.
- Negocjowanie warunków współpracy i podpisywanie umów handlowych.
- Zarządzanie celami oraz indywidualnymi wynikami sprzedaży.
- Planowanie i realizacja działań mających na celu pozyskiwanie nowych Klientów i realizację planów sprzedaży.
- Analiza działań konkurencji oraz proponowanie rozwiązań na optymalizacje
procesu sprzedaży dla firmy.
- Rozwijanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi oraz obsługa posprzedażowa klientów.
- Negocjowanie warunków współpracy i podpisywanie umów handlowych.
- Zarządzanie celami oraz indywidualnymi wynikami sprzedaży.
- Planowanie i realizacja działań mających na celu pozyskiwanie nowych Klientów i realizację planów sprzedaży.
- Analiza działań konkurencji oraz proponowanie rozwiązań na optymalizacje
procesu sprzedaży dla firmy.
Specjalista ds. kluczowych klientów
- Współpraca z Klientami na terenie województw pomorskiego, podlaskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego (hurtownie, sieci i sklepy obuwnicze).
- Realizowanie celów handlowych i polityki sprzedażowej firmy.
- Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy i podpisywanie umów handlowych.
- Realizowanie celów handlowych i polityki sprzedażowej firmy.
- Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy i podpisywanie umów handlowych.
Specjalista ds. kluczowych klientów
Centralne Biuro Zabezpieczeń
- Współpraca z Klientami Kluczowymi na terenie całego kraju (Banki Spółdzielcze, Agencje Ochrony, Administracja państwowa i samorządowa, Kantory, Firmy jubilerskie).
- Spotkania biznesowe z klientami, negocjacje i sporządzanie umów dla klientów oraz dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta.
- Przygotowywanie analiz i rozwiązań dla klientów.
- Uczestnictwo w rozwoju i budowaniu marki na rynku polskim.
- Spotkania biznesowe z klientami, negocjacje i sporządzanie umów dla klientów oraz dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta.
- Przygotowywanie analiz i rozwiązań dla klientów.
- Uczestnictwo w rozwoju i budowaniu marki na rynku polskim.
Key Account Manager
- Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów w kanale tradycyjnym i nowoczesnym na terenie całego kraju (polskie i zagraniczne sieci handlowe, hurtownie).
- Zarządzanie i koordynowanie pracy Przedstawicieli Handlowych.
- Zarządzanie i koordynowanie pracy Przedstawicieli Handlowych.
Junior Key Account Manager
- Współpraca z Klientami Kluczowymi na terenie całego kraju (hurtownie i sieci ogrodnicze, DIY, sieci handlowe i hurtownie chemii gospodarczej).
- Zarządzanie i koordynowanie pracy Przedstawicieli Handlowych.
- Realizacja planu sprzedaży u Klientów detalicznych oraz odbiorców hurtowych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (hurt ogrodniczy, chemiczny, sieci detaliczne oraz ogrodnicze).
- Zarządzanie i koordynowanie pracy Przedstawicieli Handlowych.
- Realizacja planu sprzedaży u Klientów detalicznych oraz odbiorców hurtowych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (hurt ogrodniczy, chemiczny, sieci detaliczne oraz ogrodnicze).
Regionalny przedstawiciel handlowy
- Obsługa i pozyskiwanie Klientów w kanale tradycyjnym na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (sklepy detaliczne).
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe