Marcin Maroszek

Co-founder JUST ask / CEO w ONE RING Sp. z o.o. / Marketing Manager w Emapa S.A.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Marketing B2B Analiza biznesowa Copywriting E-commerce Zarządzanie IT Dziennikarstwo Analiza rynku zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Microsoft Office Zarządzanie produktem Project Management Social Media Zarządzanie projektami Zarządzanie projektem informatycznym badanie rynku online marketing strategy Publicystyka

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Członek Redakcji
Connected Life Magazine
Członek redakcji, autor artykułów i analiz z zakresu smart city, smart fleet, telematyka itp.
Logo
Co-founder / Marketing Manager
JUST ask [justask.pl]
Współzarządzanie startupem JUST ask (http://justask.com.pl/): - projekt serwisu i biznesplan nowej platformy social shoppingowej, - pozyskanie dofinansowanie z funduszy unijnych (Działanie 8.1 POIG) i realizacja projektu zgodnie z wytycznymi unijnymi, - stworzenie wytycznych do wyboru oraz nadzór nad podwykonawcami, - nadzór nad bieżącą realizacją projektu, - tworzenie i realizacja strategii marketingowej.
Logo
Co-founder / Prezes Zarządu
One Ring sp. z o.o.
Tworzenie i realizacja strategii rozwoju firmy, zarządzanie projektami, analizy biznesowe.
Emapa S.A.
Menedżer Działu Marketingu
zarządzanie działem marketingu; zarządzanie współpracą z podwykonawcami; tworzenie analiz marketingowych;
tworzenie i implementacja koncepcji marketingowo-promocyjnych oraz z zakresu PR; wykonywanie media-planu; redagowanie strony www oraz materiałów marketingowo-promocyjnych; prace koncepcyjne nad działaniami i materiałami promocyjnymi oraz nadzór nad ich realizacją; analizy rynku i monitoring prasowy; nadzór nad skuteczną realizacją zasad CI i zarządzanie informacją produktową;
Logo
Co-founder
OTBD - Outside the Box Design
Zarządzanie i obsługa klientów, creative design, copywriting, testy.
Logo
Ekspert ds. Ameryki Łacińskiej
Fundacja Amicus Europae / Fundacja Pułaskiego
analizy tematyczne dotyczące zagadnień związanych z obszarem Ameryki Łacińskiej oraz polityką zagraniczną Stanów Zjednoczonych; publikowane na portalach: http://fae.pl; www.psz.pl; www.stosunkimiedzynarodowe.info;
Emapa S.A.
Menedżer ds. Projektów Marketingowych i PR
tworzenie i implementacja koncepcji marketingowo-promocyjnych oraz z zakresu PR; realizacja projektów marketingowych oraz z zakresu PR; wykonywanie media-planu; redagowanie strony www oraz jej efektywne wykorzystanie do celów promocyjnych; prace koncepcyjne nad działaniami i materiałami promocyjnymi oraz nadzór nad ich realizacją; analizy rynku i monitoring prasowy; nadzór nad skuteczną realizacją zasad CI i zarządzanie informacją produktową;
Michał S.
Michał S. · współpracownik
wystawiono
Marcin jest profesjonalistą, osobą energiczną i ciężko pracującą. Angażuje się w realizowane projekty i zawsze daje z siebie 100%. Potrafi dopiąć wszystko na przysłowiowy ostatni guzik. Wie, czego chce i doskonale potrafi to przekazać. Jasno określa, jakie ma wymagania, gdzie zostawia miejsce do wolności twórczej, jakiego efektu końcowego oczekuje. Jest Marcin jednocześnie osobą niezwykle kreatywną, twórczo rozwiązującą zaistniałe problemy, nie tracącą przy tym z pola widzenia głównego celu. Jest dobrze zorganizowany, potrafi pracować pod presją i w stresie. Świetnie radzi sobie z pracą w zespole, w którym potrafi pełnić zarówno rolę lidera grupy, jak i osoby rzetelnie wykonującej polecenia przełożonego/lidera zespołu. Jest otwarty na polemikę, wszystkich, z którymi pracuje traktuje jako partnerów, którzy potrafią wnieść coś pozytywnego do projektu. Dodać należy jeszcze jego niezwykłą komunikatywność, szybkość w nawiązywaniu kontaktów, w czym pomaga mu wydatnie optymizm i zawsze obecne poczucie humoru.
Emapa S.A.
Specjalista ds. Marketingu i PR
działania z zakresu public relations (m.in. nawiązywanie kontaktów z mediami); udział w tworzeniu oraz realizacji koncepcji marketingowo-promocyjnych; kształtowanie wizerunku firmy; prace koncepcyjne nad działaniami i materiałami marketingowymi oraz nadzór nad ich realizacją; przeprowadzanie analiz rynku; współpraca z podwykonawcami i koordynacja ich działań;
Logo
kelner
Eddie Rocket’s (Dublin, Irlandia)
obsługa klienta
Logo
agent ubezpieczeniowy
Grupa Finansowa Extender, Centrum Ubezpieczeń
obsługa klienta, zawieranie umów ubezpieczeniowych, doradztwo ubezpieczeniowe, sporządzanie okresowych raportów z wykonywanych zadań, prace biurowe
Logo
kelner
Bertucci’s (Aleksandria, VA, USA)
obsługa klienta
Logo
kelner, kasjer, bartender
Bread&Breakfast (Aleksandria, VA, USA)
obsługa klienta

Projekty

JUST ask
Serwis internetowy zaprojektowany jako baza wiarygodnych opinii na temat produktów i usług – godnych zaufania z racji tego, że ich autorami są znajomi użytkownika i ich sieci kontaktów. Powstał jako alternatywa dla anonimowych komentarzy publikowanych w internecie, których wiarygodność z bardzo różnych powodów jest coraz częściej kwestionowana.

JUST ask stanowi połączenie portalu rekomendacji z serwisem społecznościowym, gdzie z każdym użytkownikiem podpisanym imieniem i nazwiskiem można się bezpośrednio skontaktować w celu weryfikacji wystawionej przez niego opinii.
W zespole z
Krzysztof Chaładyn
Krzysztof Chaładyn
Key Account Manager
Zakres obowiązków
Founder / Marketing Manager

Szkolenia i kursy

01-04 2008 - „Kurs Przedsiębiorczości” (kurs e-learning portalu NBP)

Edukacja

Logo
International Marketing Management, studia podyplomowe
Uniwersytet Łódzki
Logo
stosunki międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Nowe technologie (członek redakcji Connected Life Magazine: http://connectedlifemagazine.pl), filmy i seriale sci-fi (zwłaszcza z nurtu post apo), literatura fantasy (zwłaszcza J.R.R. Tolkien), Ameryka Łacińska (bloger, analityk i publicysta: http://amerykalacinska.com.pl), historia, piłka nożna, piwo rzemieślnicze (współautor portalu http://nachmieleni.pl).

Organizacje

Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego - Research Fellow. Ekspert ds. Ameryki Łacińskiej.

Fundacja Amicus Europae - Członek Zespołu Analiz. Ekspert ds. Ameryki Łacińskiej.

Inne

CV online: http://re.vu/marcinmaroszek;
Profil na LinkedIn: https://pl.linkedin.com/in/marcinmaroszek;
Strona projektu: http://justask.com.pl;
Blog: http://amerykalacinska.com.pl;
Strona firmowa: http://emapa.pl.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Ameryka Łacińska
Ameryka Łacińska
Dla miłośników wszystkiego, co ma związek z Ameryką Łacińską
Ameryka Południowa
Ameryka Południowa
Grupa miłośników kultury i przyrody tego kontynentu, zainteresowanych wspólnymi wyprawami trekkingowymi.
Anglosphere
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group. English with native speakers of English.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.