Umiejętności
Graphic Design
Grafika
Zarządzanie
Analiza mediów
Marketing internetowy
Koordynacja projektu
Project Management
E-mail marketing
projektowanie materiałów reklamowych na potrzeby prasy oraz internetu
Flesh
Google Analytics, Gemius Traffic, SEO
projektowanie stron www, grafika www, pozycjonowanie, SEO
Planowanie strategii promocji w Internecie
Ilustrator, Photoshop, InDesign
logo i web design
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Marketingu Inernetowego
- Przygotowanie i realizacja strategii rozwoju dla grupy serwisów wyborcza.pl (wyborcza.pl, wyborcza.biz, wysokieobcasy.pl, biqdata.pl oraz 22 serwisy lokalne)
- Przygotowanie i realizacja kampanii marketingowych dla serwisów grupy wyborcza.pl Zarówno kampanie wizerunkowe jak i kampanie efektywnościowe
- Inicjowanie i wdrażanie projektów specjalnych nastawionych na zwiększenie ruchu
- Analiza ruchu na serwisach grupy, narzędziami: google analytics, gemius traffic, gemius megapanel.
- Kierowanie zespołem marketingu internetowego – wyznaczanie celów długo i krótkoterminowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Zarządzanie budżetem marketingowym na działania promocji w Internecie
- Współpraca z działem SEO przy wytyczaniu ścieżki rozwoju serwisów
- Współpraca z działem Social Media; inicjowanie i realizacja nowych sposobów aktywizacji subskrybentów, oraz sposobów pozyskiwania nowych użytkowników
- Zlecanie i nadzór nad działaniami autopromocyjnymi dla serwisów grupy wyborcza.pl
- Wsparcie działu sprzedaży prenumeraty cyfrowej przy pozyskiwaniu subskrybentów
- Tworzenie planu publikacji materiałów tematycznych
- Wsparcie działu promocji papierowego wydania „Gazety Wyborczej” poprzez tworzenie targetowanych kampanii promocyjnych w internecie na urządzenia mobilne
- Współpraca z projektantami i web developerami przy rebrandingu serwisów i projektowaniu działów akcji tematycznych
- Wsparcie działu reklamy natywnej
- Prelegent na szkoleniach wewnętrznych z zakresu analizy danych oraz trendów w promocji internetowej
- Promocja aplikacji „Gazety Wyborczej” oraz „Clou” - współpraca z influencerami
- Współpraca z agencjami interaktywnymi i domami mediowymi
- Przygotowanie i realizacja kampanii marketingowych dla serwisów grupy wyborcza.pl Zarówno kampanie wizerunkowe jak i kampanie efektywnościowe
- Inicjowanie i wdrażanie projektów specjalnych nastawionych na zwiększenie ruchu
- Analiza ruchu na serwisach grupy, narzędziami: google analytics, gemius traffic, gemius megapanel.
- Kierowanie zespołem marketingu internetowego – wyznaczanie celów długo i krótkoterminowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Zarządzanie budżetem marketingowym na działania promocji w Internecie
- Współpraca z działem SEO przy wytyczaniu ścieżki rozwoju serwisów
- Współpraca z działem Social Media; inicjowanie i realizacja nowych sposobów aktywizacji subskrybentów, oraz sposobów pozyskiwania nowych użytkowników
- Zlecanie i nadzór nad działaniami autopromocyjnymi dla serwisów grupy wyborcza.pl
- Wsparcie działu sprzedaży prenumeraty cyfrowej przy pozyskiwaniu subskrybentów
- Tworzenie planu publikacji materiałów tematycznych
- Wsparcie działu promocji papierowego wydania „Gazety Wyborczej” poprzez tworzenie targetowanych kampanii promocyjnych w internecie na urządzenia mobilne
- Współpraca z projektantami i web developerami przy rebrandingu serwisów i projektowaniu działów akcji tematycznych
- Wsparcie działu reklamy natywnej
- Prelegent na szkoleniach wewnętrznych z zakresu analizy danych oraz trendów w promocji internetowej
- Promocja aplikacji „Gazety Wyborczej” oraz „Clou” - współpraca z influencerami
- Współpraca z agencjami interaktywnymi i domami mediowymi
Brand Manager
- Opracowanie koncepcji serwisu internetowego B2B dziennikprzedsiebiorcy.pl
- Przygotowanie projektu serwisu
- Inicjowanie i nadzór nad realizacją projektu, przetarg i współpraca z agencją interaktywną
- Nawiązanie współpracy z partnerami merytorycznymi - nadzór nad contentem
- Administrowanie portalem
- Opracowanie strategii promocji, wykonanie i nadzór nad realizacją działań promujących (optymalizacja SEM/SEO, AdSense, Adkontekst, AdWords)
- Prowadzenie akcji promocyjnych na Social media
- Ocena efektywności i raportowanie wyników efektywności kampanii
- Opracowanie koncepcji działań pro-sprzedażowych związanych z akcjami specjalnymi na portalu
- Przygotowanie projektu serwisu
- Inicjowanie i nadzór nad realizacją projektu, przetarg i współpraca z agencją interaktywną
- Nawiązanie współpracy z partnerami merytorycznymi - nadzór nad contentem
- Administrowanie portalem
- Opracowanie strategii promocji, wykonanie i nadzór nad realizacją działań promujących (optymalizacja SEM/SEO, AdSense, Adkontekst, AdWords)
- Prowadzenie akcji promocyjnych na Social media
- Ocena efektywności i raportowanie wyników efektywności kampanii
- Opracowanie koncepcji działań pro-sprzedażowych związanych z akcjami specjalnymi na portalu
Project Manager
Marketing PRofit
- Projekt i realizacja strony www opartej o system CMS
- Administrowanie stroną internetową agencji
- Projektowanie materiałów wizerunkowych i reklamowych dla Klientów agencji (BTL – ulotki, foldery, katalogi, biuletyny, reklamy prasowe, raporty, podręczniki, witryny wystawowe oraz digital – strony www, aplikacje, bannery, landing page, mailingi)
- Negocjowanie i zawieranie współpracy z domami mediowymi
- Współpraca z agencjami interaktywnymi, social media
- Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych (Internet, prasa), raportowanie wyników, przygotowanie zestawień i statystyk
- Pozyskiwanie i współpraca z Klientami agencji - negocjowanie, zawieranie umów
- Administrowanie stroną internetową agencji
- Projektowanie materiałów wizerunkowych i reklamowych dla Klientów agencji (BTL – ulotki, foldery, katalogi, biuletyny, reklamy prasowe, raporty, podręczniki, witryny wystawowe oraz digital – strony www, aplikacje, bannery, landing page, mailingi)
- Negocjowanie i zawieranie współpracy z domami mediowymi
- Współpraca z agencjami interaktywnymi, social media
- Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych (Internet, prasa), raportowanie wyników, przygotowanie zestawień i statystyk
- Pozyskiwanie i współpraca z Klientami agencji - negocjowanie, zawieranie umów
Specjalista ds. Promocji i rekrutacji
- Opracowanie strategii komunikacyjnej i promocyjnej projektów
- Dobór narzędzi komunikacyjnych, treści, kluczowych przekazów oraz planowanie harmonogramu i budżetu w ramach realizacji działań promocyjnych
- Dobór i zakup mediów do akcji promocyjnych – prasa, internet, outdoor
- Projektowanie i tworzenie materiałów promocyjnych – ATL i BTL
- Stworzenie projektu, nadzór nad tworzeniem i administrowanie stroną www opartej na systemie CMS
- Inicjowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych nakierowanych na pozyskanie uczestników szkolenia – OOH, social media
- Organizacja akcji marketingu bezpośredniego – akcje ulotkowe, mass-mailing
- Współpraca z podwykonawcami i partnerami – organizowanie przetargów, kontrola budżetu, zawieranie umów
- Współorganizowanie szkoleń
- Dobór narzędzi komunikacyjnych, treści, kluczowych przekazów oraz planowanie harmonogramu i budżetu w ramach realizacji działań promocyjnych
- Dobór i zakup mediów do akcji promocyjnych – prasa, internet, outdoor
- Projektowanie i tworzenie materiałów promocyjnych – ATL i BTL
- Stworzenie projektu, nadzór nad tworzeniem i administrowanie stroną www opartej na systemie CMS
- Inicjowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych nakierowanych na pozyskanie uczestników szkolenia – OOH, social media
- Organizacja akcji marketingu bezpośredniego – akcje ulotkowe, mass-mailing
- Współpraca z podwykonawcami i partnerami – organizowanie przetargów, kontrola budżetu, zawieranie umów
- Współorganizowanie szkoleń
Koordynator ds. promocji w internecie
- Tworzenie planu działań marketingowych działu promocji i dodatków specjalnych wydawanych przez Dziennik Gazeta Prawna
- Koordynowanie działań promocyjnych w Internecie:
- opracowanie i wdrażanie działań strategii komunikacji Dziennika w Internecie ze szczególnym naciskiem na e-mail marketing,
- dobór narzędzi komunikacyjnych i treści, przekazów oraz planowanie harmonogramu realizacji działań komunikacyjnych w Internecie,
- analiza zmieniających się uwarunkowań oraz trendów w zakresie komunikacji w kanałach internetowych.
- Sporządzanie raportów i analiza statystyk z działalności promocyjnej Dziennika Gazeta Prawna w Internecie -google analytics, gemius traffic.
- Organizowanie i współorganizowanie przetargów, długofalowa współpraca z domami mediowymi oraz agencjami interaktywnymi
- Przygotowanie materiałów dla działań auto-promocyjnych Dziennika Gazeta Prawna – digital ( flash)
- Przygotowywanie kontraktów i ofert; negocjacje warunków współpracy barterowej, przygotowywanie umów barterowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Tworzenie stron promocyjnych na potrzeby kampanii internetowych dla dodatków specjalnych wydawanych przez Dziennik Gazeta Prawna
- Projektowanie stron informacyjnych oraz formularzy internetowych zwiększających efektywność działań marketingowych
- Dbałość o efektywne wykorzystanie powierzonego budżetu.
- Przygotowanie tekstów do spotów radiowych
- Monitorowanie rynku oraz konkurencji
- Współpraca z działem eventów - projektowanie materiałów konferencyjnych
- Współpraca z działem prenumeraty - planowanie działań pro-sprzedażowych i programów lojalnościowych
- Koordynowanie działań promocyjnych w Internecie:
- opracowanie i wdrażanie działań strategii komunikacji Dziennika w Internecie ze szczególnym naciskiem na e-mail marketing,
- dobór narzędzi komunikacyjnych i treści, przekazów oraz planowanie harmonogramu realizacji działań komunikacyjnych w Internecie,
- analiza zmieniających się uwarunkowań oraz trendów w zakresie komunikacji w kanałach internetowych.
- Sporządzanie raportów i analiza statystyk z działalności promocyjnej Dziennika Gazeta Prawna w Internecie -google analytics, gemius traffic.
- Organizowanie i współorganizowanie przetargów, długofalowa współpraca z domami mediowymi oraz agencjami interaktywnymi
- Przygotowanie materiałów dla działań auto-promocyjnych Dziennika Gazeta Prawna – digital ( flash)
- Przygotowywanie kontraktów i ofert; negocjacje warunków współpracy barterowej, przygotowywanie umów barterowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Tworzenie stron promocyjnych na potrzeby kampanii internetowych dla dodatków specjalnych wydawanych przez Dziennik Gazeta Prawna
- Projektowanie stron informacyjnych oraz formularzy internetowych zwiększających efektywność działań marketingowych
- Dbałość o efektywne wykorzystanie powierzonego budżetu.
- Przygotowanie tekstów do spotów radiowych
- Monitorowanie rynku oraz konkurencji
- Współpraca z działem eventów - projektowanie materiałów konferencyjnych
- Współpraca z działem prenumeraty - planowanie działań pro-sprzedażowych i programów lojalnościowych
Specjalista ds. promocji
- Tworzenie planu działań marketingowych dla dodatków specjalnych wydawanych przez dziennik
Rzeczpospolita oraz Parkiet
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie działań promocyjnych oraz wizerunku dziennika
Rzeczpospolita
- Kontrola i akceptacja projektów reklamowych dziennika Rzeczpospolita oraz Parkiet
- Planowanie i kontrola działań promocyjno-marketingowych w Internecie
- Wsparcie działu graficznego dziennika Rzeczpospolita przy projektowaniu reklam auto-promocyjnych
- Współpraca przy organizacji konferencji, eventów organizowanych przez dziennik Rzeczpospolita
Rzeczpospolita oraz Parkiet
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie działań promocyjnych oraz wizerunku dziennika
Rzeczpospolita
- Kontrola i akceptacja projektów reklamowych dziennika Rzeczpospolita oraz Parkiet
- Planowanie i kontrola działań promocyjno-marketingowych w Internecie
- Wsparcie działu graficznego dziennika Rzeczpospolita przy projektowaniu reklam auto-promocyjnych
- Współpraca przy organizacji konferencji, eventów organizowanych przez dziennik Rzeczpospolita
Współpracownik
M.A.M. Serwis
- Opracowywanie strategii marketingowej
- Zaplanowanie i wdrożenie programu lojalnościowego
- Reprezentowanie firmy na targach i prezentacjach
- Doradztwo przy przygotowaniu materiałów promocyjnych: (reklamy do gazet, reklamy internetowe, reklamy w newsletterach , plakaty, ulotki, broszury)
- Wdrożenie i nadzorowanie działań promocyjnych
- Zaplanowanie i wdrożenie programu lojalnościowego
- Reprezentowanie firmy na targach i prezentacjach
- Doradztwo przy przygotowaniu materiałów promocyjnych: (reklamy do gazet, reklamy internetowe, reklamy w newsletterach , plakaty, ulotki, broszury)
- Wdrożenie i nadzorowanie działań promocyjnych
Szkolenia i kursy
Grudzień 2007 – Podstawy działań promocyjnych w Internecie, Infor
Kwiecień 2008 – Kurs Adobe Flash – poziom podstawowy, IT Media
Kwiecień 2008 – Kurs Adobe Flash – poziom zaawansowany, IT Media
Maj 2008 – Planowanie kampanii w Internecie, Mediaedge:cia:
Styczeń 2009 - szkolenie z zakresu analizy danych PBC i TGI, Polskie Badania Czytelnictwa Sp. z o.o. oraz SMG/KRC.
Marzec 2009 – Szkolenie SEO, Infor
Marzec 2009 – E-marketing w praktyce, eCode
Kwiecień 2008 – Kurs Adobe Flash – poziom podstawowy, IT Media
Kwiecień 2008 – Kurs Adobe Flash – poziom zaawansowany, IT Media
Maj 2008 – Planowanie kampanii w Internecie, Mediaedge:cia:
Styczeń 2009 - szkolenie z zakresu analizy danych PBC i TGI, Polskie Badania Czytelnictwa Sp. z o.o. oraz SMG/KRC.
Marzec 2009 – Szkolenie SEO, Infor
Marzec 2009 – E-marketing w praktyce, eCode
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Fotografia
Grafika komputerowa
Informatyka
Grafika komputerowa
Informatyka
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Adobe Flash
Programowanie, animowanie serwisów WWW. Programowanie aplikacji wykonanych w technologii Adobe Flash oraz Adobe Flex.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Prawo i podatki ... zapytaj ekspertów
Grupa wymiany wiedzy dotyczącej prawa podatkowego. Zapraszamy specjalistów oraz wszystkich, którzy poszukują rzetelnych informacji z tej dziedziny. Na forum grupy udzielają się m.in. eksperci serwisu