Marcin Madej

Brand Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Graphic Design Grafika Zarządzanie Analiza mediów Marketing internetowy Koordynacja projektu Project Management E-mail marketing projektowanie materiałów reklamowych na potrzeby prasy oraz internetu Flesh Google Analytics, Gemius Traffic, SEO projektowanie stron www, grafika www, pozycjonowanie, SEO Planowanie strategii promocji w Internecie Ilustrator, Photoshop, InDesign logo i web design

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Agora
Menedżer Marketingu Inernetowego
- Przygotowanie i realizacja strategii rozwoju dla grupy serwisów wyborcza.pl  (wyborcza.pl, wyborcza.biz, wysokieobcasy.pl, biqdata.pl oraz 22 serwisy lokalne)
- Przygotowanie i realizacja kampanii marketingowych dla serwisów grupy wyborcza.pl Zarówno kampanie wizerunkowe jak i kampanie efektywnościowe
- Inicjowanie i wdrażanie projektów specjalnych nastawionych na zwiększenie ruchu
- Analiza ruchu na serwisach grupy, narzędziami: google analytics, gemius traffic, gemius megapanel.
- Kierowanie zespołem marketingu internetowego – wyznaczanie celów długo  i krótkoterminowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Zarządzanie budżetem marketingowym na działania promocji w Internecie
- Współpraca z działem SEO przy wytyczaniu ścieżki rozwoju serwisów
- Współpraca z działem Social Media; inicjowanie i realizacja nowych sposobów aktywizacji subskrybentów, oraz sposobów pozyskiwania nowych użytkowników
- Zlecanie i nadzór nad działaniami autopromocyjnymi dla serwisów grupy wyborcza.pl
- Wsparcie działu sprzedaży prenumeraty cyfrowej przy pozyskiwaniu subskrybentów
- Tworzenie planu publikacji materiałów tematycznych
- Wsparcie działu promocji papierowego wydania „Gazety Wyborczej” poprzez tworzenie targetowanych kampanii promocyjnych w internecie na urządzenia mobilne
- Współpraca z projektantami i web developerami przy rebrandingu serwisów  i projektowaniu działów akcji tematycznych
- Wsparcie działu reklamy natywnej
- Prelegent na szkoleniach wewnętrznych z zakresu analizy danych oraz trendów  w promocji internetowej
- Promocja aplikacji „Gazety Wyborczej” oraz „Clou” - współpraca z influencerami
- Współpraca z agencjami interaktywnymi i domami mediowymi
BizNet
Brand Manager
- Opracowanie koncepcji serwisu internetowego B2B dziennikprzedsiebiorcy.pl
- Przygotowanie projektu serwisu
- Inicjowanie i nadzór nad realizacją projektu, przetarg i współpraca z agencją interaktywną
- Nawiązanie współpracy z partnerami merytorycznymi - nadzór nad contentem
- Administrowanie portalem
- Opracowanie strategii promocji, wykonanie i nadzór nad realizacją działań promujących (optymalizacja SEM/SEO, AdSense, Adkontekst, AdWords)
- Prowadzenie akcji promocyjnych na Social media
- Ocena efektywności i raportowanie wyników efektywności kampanii
- Opracowanie koncepcji działań pro-sprzedażowych związanych z akcjami specjalnymi na portalu
Logo
Project Manager
Marketing PRofit
- Projekt i realizacja strony www opartej o system CMS
- Administrowanie stroną internetową agencji
- Projektowanie materiałów wizerunkowych i reklamowych dla Klientów agencji (BTL – ulotki, foldery, katalogi, biuletyny, reklamy prasowe, raporty, podręczniki, witryny wystawowe oraz digital – strony www, aplikacje, bannery, landing page, mailingi)
- Negocjowanie i zawieranie współpracy z domami mediowymi
- Współpraca z agencjami interaktywnymi, social media
- Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych (Internet, prasa), raportowanie wyników, przygotowanie zestawień i statystyk
- Pozyskiwanie i współpraca z Klientami agencji - negocjowanie, zawieranie umów
INFOR PL S.A.
Specjalista ds. Promocji i rekrutacji
- Opracowanie strategii komunikacyjnej i promocyjnej projektów
- Dobór narzędzi komunikacyjnych, treści, kluczowych przekazów oraz planowanie harmonogramu i budżetu w ramach realizacji działań promocyjnych
- Dobór i zakup mediów do akcji promocyjnych – prasa, internet, outdoor
- Projektowanie i tworzenie materiałów promocyjnych – ATL i BTL
- Stworzenie projektu, nadzór nad tworzeniem i administrowanie stroną www opartej na systemie CMS
- Inicjowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych nakierowanych na pozyskanie uczestników szkolenia – OOH, social media
- Organizacja akcji marketingu bezpośredniego – akcje ulotkowe, mass-mailing
- Współpraca z podwykonawcami i partnerami – organizowanie przetargów, kontrola budżetu, zawieranie umów
- Współorganizowanie szkoleń
INFOR BIZNES Sp. z o.o.
Koordynator ds. promocji w internecie
- Tworzenie planu działań marketingowych działu promocji i dodatków specjalnych wydawanych przez Dziennik Gazeta Prawna
- Koordynowanie działań promocyjnych w Internecie:
- opracowanie i wdrażanie działań strategii komunikacji Dziennika w Internecie ze szczególnym naciskiem na e-mail marketing,
- dobór narzędzi komunikacyjnych i treści, przekazów oraz planowanie harmonogramu realizacji działań komunikacyjnych w Internecie,
- analiza zmieniających się uwarunkowań oraz trendów w zakresie komunikacji w kanałach internetowych.
- Sporządzanie raportów i analiza statystyk z działalności promocyjnej Dziennika Gazeta Prawna w Internecie -google analytics, gemius traffic.
- Organizowanie i współorganizowanie przetargów, długofalowa współpraca z domami mediowymi oraz agencjami interaktywnymi
- Przygotowanie materiałów dla działań auto-promocyjnych Dziennika Gazeta Prawna – digital ( flash)
- Przygotowywanie kontraktów i ofert; negocjacje warunków współpracy barterowej, przygotowywanie umów barterowych oraz nadzór nad ich realizacją
- Tworzenie stron promocyjnych na potrzeby kampanii internetowych dla dodatków specjalnych wydawanych przez Dziennik Gazeta Prawna
- Projektowanie stron informacyjnych oraz formularzy internetowych zwiększających efektywność działań marketingowych
- Dbałość o efektywne wykorzystanie powierzonego budżetu.
- Przygotowanie tekstów do spotów radiowych
- Monitorowanie rynku oraz konkurencji
- Współpraca z działem eventów - projektowanie materiałów konferencyjnych
- Współpraca z działem prenumeraty - planowanie działań pro-sprzedażowych i programów lojalnościowych
Presspublica Sp. z o.o.
Specjalista ds. promocji
- Tworzenie planu działań marketingowych dla dodatków specjalnych wydawanych przez dziennik
Rzeczpospolita oraz Parkiet
- Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie działań promocyjnych oraz wizerunku dziennika
Rzeczpospolita
- Kontrola i akceptacja projektów reklamowych dziennika Rzeczpospolita oraz Parkiet
- Planowanie i kontrola działań promocyjno-marketingowych w Internecie
- Wsparcie działu graficznego dziennika Rzeczpospolita przy projektowaniu reklam auto-promocyjnych
- Współpraca przy organizacji konferencji, eventów organizowanych przez dziennik Rzeczpospolita
Logo
Współpracownik
M.A.M. Serwis
- Opracowywanie strategii marketingowej
- Zaplanowanie i wdrożenie programu lojalnościowego
- Reprezentowanie firmy na targach i prezentacjach
- Doradztwo przy przygotowaniu materiałów promocyjnych: (reklamy do gazet, reklamy internetowe, reklamy w newsletterach , plakaty, ulotki, broszury)
- Wdrożenie i nadzorowanie działań promocyjnych
Logo
Współpracownik
Ejdos Multi Level Marketing
- Tworzenie prezentacji multimedialnych dla klientów indywidualnych
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Przygotowanie grafiki komputerowej umieszczanej na stronach internetowych
- Tworzenie stron internetowych

Szkolenia i kursy

Grudzień 2007 – Podstawy działań promocyjnych w Internecie, Infor
Kwiecień 2008 – Kurs Adobe Flash – poziom podstawowy, IT Media
Kwiecień 2008 – Kurs Adobe Flash – poziom zaawansowany, IT Media
Maj 2008 – Planowanie kampanii w Internecie, Mediaedge:cia:
Styczeń 2009 - szkolenie z zakresu analizy danych PBC i TGI, Polskie Badania Czytelnictwa Sp. z o.o. oraz SMG/KRC.
Marzec 2009 – Szkolenie SEO, Infor
Marzec 2009 – E-marketing w praktyce, eCode

Edukacja

Logo
Metalurgia - zarządzanie inżynierskie, magisterskie
Politechnika Częstochowska

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Fotografia
Grafika komputerowa
Informatyka

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Adobe Flash
Adobe Flash
Programowanie, animowanie serwisów WWW. Programowanie aplikacji wykonanych w technologii Adobe Flash oraz Adobe Flex.
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Google
Google
adres google.com zna każdy - ale Google - to nie tylko gogole.com
Joomla!
Joomla!
Grupa poświęcona systemowi zarządzania treścią (CMS) Joomla!
Pozycjonowanie stron www seo sem
Pozycjonowanie stron www seo sem
Pozycjonowanie stron www, seo, sem, masz pytania zapraszamy!
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Prawo i podatki ... zapytaj ekspertów
Prawo i podatki ... zapytaj ekspertów
Grupa wymiany wiedzy dotyczącej prawa podatkowego. Zapraszamy specjalistów oraz wszystkich, którzy poszukują rzetelnych informacji z tej dziedziny. Na forum grupy udzielają się m.in. eksperci serwisu
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką