Marcin Łapiński

Consultant, Nielsen Polska Sp z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Żywiec S.A.
Shopper Intelligence Manager
Kompleksowe zarządzanie wiedzą shopperową.
The Nielsen Company
Consultant, Nielsen Analytic Consulting
- doradztwo oraz realizacja projektów badawczych z zakresu marketing mix (badania cenowe, promocyjne, mediowe, asortymentowe)
- koordynacja projektów we współpracy z innymi działami firmy (dział badań konsumenckich, dział obsługi klienta panelu handlu detalicznego) w Polsce i zagranicą
- uczestnictwo w rozwoju oferowanych narzędzi badania rynku (modele ekonometryczne, analizy specjalne z wykorzystaniem metod statystycznych, symulacje)
Nestle Polska S.A.
Młodszy Specjalista d.s. Obsługi Klienta
- weryfikacja oraz planowanie dostaw do kanału handlu nowoczesnego
- przygotowanie miesięcznych raportów dostaw
- usprawnienie procesu wpływania oraz wprowadzania zamówień
Bank Millennium S.A.
Asystent Analityka Kredytowego
- analiza wniosków klientów departamentu obsługi produktów bankowości hipotecznej
- podejmowanie decyzji kredytowych niższej klasy ryzyka
- pomoc starszym analitykom kredytowym

Szkolenia i kursy

• MRCP - Market Research Consulting Program (Nielsen)

• Global Business Issues Trainings (Nielsen):
- Is Management Right for Me?, październik 2012
- Managing Across Boundaries, maj 2012
- Managing Clients Effectively, marzec 2012
- Assortment Management. New Products Development, październik 2011
- Effective Presentations, lipiec 2011
- Manufacturer Promotions, maj 2011
- Manufacturer Pricing, grudzień 2010

• McHayes&Steward Group:
- Osiąganie celów w Trade Marketingu, marzec 2011
- Proces budżetowania wydatków w firmie FMCG, marzec 2011
- Zaawansowane techniki sprzedaży, utrzymywanie relacji z klientem, listopad 2010

Edukacja

Logo
Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa
Logo
Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

piłka nożna
tajski boks
squash
gry konsolowe

Inne

Temat pracy licencjackiej:
"Modelowanie i prognozowanie cen na podstawie rynku paliw płynnych w Polsce"

Temat Pracy magisterskiej:
"Segmentacja klientów wybranej sieci detalicznej z wykorzystaniem drzew klasyfikacyjnych"

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Metody badań marketingowych
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH
SGH
Grupa studentów/absolwentów Wielkiej Różowej:)
Squash
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)