Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Consultant, Nielsen Analytic Consulting
- doradztwo oraz realizacja projektów badawczych z zakresu marketing mix (badania cenowe, promocyjne, mediowe, asortymentowe)
- koordynacja projektów we współpracy z innymi działami firmy (dział badań konsumenckich, dział obsługi klienta panelu handlu detalicznego) w Polsce i zagranicą
- uczestnictwo w rozwoju oferowanych narzędzi badania rynku (modele ekonometryczne, analizy specjalne z wykorzystaniem metod statystycznych, symulacje)
- koordynacja projektów we współpracy z innymi działami firmy (dział badań konsumenckich, dział obsługi klienta panelu handlu detalicznego) w Polsce i zagranicą
- uczestnictwo w rozwoju oferowanych narzędzi badania rynku (modele ekonometryczne, analizy specjalne z wykorzystaniem metod statystycznych, symulacje)
Szkolenia i kursy
• MRCP - Market Research Consulting Program (Nielsen)
• Global Business Issues Trainings (Nielsen):
- Is Management Right for Me?, październik 2012
- Managing Across Boundaries, maj 2012
- Managing Clients Effectively, marzec 2012
- Assortment Management. New Products Development, październik 2011
- Effective Presentations, lipiec 2011
- Manufacturer Promotions, maj 2011
- Manufacturer Pricing, grudzień 2010
• McHayes&Steward Group:
- Osiąganie celów w Trade Marketingu, marzec 2011
- Proces budżetowania wydatków w firmie FMCG, marzec 2011
- Zaawansowane techniki sprzedaży, utrzymywanie relacji z klientem, listopad 2010
• Global Business Issues Trainings (Nielsen):
- Is Management Right for Me?, październik 2012
- Managing Across Boundaries, maj 2012
- Managing Clients Effectively, marzec 2012
- Assortment Management. New Products Development, październik 2011
- Effective Presentations, lipiec 2011
- Manufacturer Promotions, maj 2011
- Manufacturer Pricing, grudzień 2010
• McHayes&Steward Group:
- Osiąganie celów w Trade Marketingu, marzec 2011
- Proces budżetowania wydatków w firmie FMCG, marzec 2011
- Zaawansowane techniki sprzedaży, utrzymywanie relacji z klientem, listopad 2010
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
piłka nożna
tajski boks
squash
gry konsolowe
tajski boks
squash
gry konsolowe
Inne
Temat pracy licencjackiej:
"Modelowanie i prognozowanie cen na podstawie rynku paliw płynnych w Polsce"
Temat Pracy magisterskiej:
"Segmentacja klientów wybranej sieci detalicznej z wykorzystaniem drzew klasyfikacyjnych"
"Modelowanie i prognozowanie cen na podstawie rynku paliw płynnych w Polsce"
Temat Pracy magisterskiej:
"Segmentacja klientów wybranej sieci detalicznej z wykorzystaniem drzew klasyfikacyjnych"
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)