Marcin Korczyński

Starszy Specialista ds. Systemów Użytkowych, JSW IT Systems Sp. z o.o.
Łazy, śląskie

Umiejętności

Active Directory C# C++ Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word MySQL SQL Microsoft PowerPoint Java podstawy Programowanie PHP Instalacje elektryczne Power Shell Angielski komunikatywny. Naprawa komputerów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Starszy Specialista ds. Systemów Użytkowych
JSW IT Systems Sp. z o.o.
• Realizacja zapisów umowy SLA
• Obsługa Zgłoszeń w systemie ITSM BMC
• Administracja systemami w zakresie posiadanych uprawnień
• Aktywny udział w realizacji projektów wdrożeniowych
• Raportowanie wykonywanych zadań
• Wykonywanie zadań zlecanych przez Kierownika Zespołu Wsparcia Lokalnego
• Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
• Obsługa wydruków centralnych
• Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania oraz dokumentacji napraw, dostawy materiałów
• Aktualizacja bazy wiedzy o sposobach rozwiązywania problemów
• Zamawianie, weryfikowanie oraz dystrybucja materiałów eksploatacyjnych
• Współpraca z pracownikami z innych Jednostek Organizacyjnych
• Rzetelne, efektywne, terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa wykonywanie powierzonych zadań,
• Informowanie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach
• Tworzenie procedur i instrukcji w zakresie swojego obszaru
• Wsparcie merytoryczne pozostałych pracowników Zespołu Wsparcia Lokalnego
• Administrator systemów wagowych,
• Przygotowanie, programowanie, nadruk kart RCP na potrzeby obsługiwanych podmiotów,
• Prowadzenie ewidencji i rozliczeń sprzętu na potrzeby raportowania SLA,
• Zastępowanie Kierownika Zespołu podczas jego nieobecności.
Logo
Specialista ds. Systemów Użytkowych
JSW IT Systems Sp. z o.o.
- Realizacja zapisów umowy SLA;
- Obsługa zgłoszeń w systemie ITSM BMC;
- Administracja systemami w zakresie posiadanych uprawnień;
- Udział w realizacji projektów wdrożeniowych;
- Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania;
- Obsługa systemu centralnych wydruków;
- Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania oraz dokumentacji napraw i dostawy materiałów;
- Zamawianie, weryfikowanie oraz dystrybucja materiałów eksploatacyjnych;
- Tworzenie procedur i instrukcji w zakresie swojego obszaru ;
Advicom Sp. z o.o. (Grupa Kapitałowa JSW)
Specjalista ds. teletechniki
• Obsługa systemu ITSM.
• Przygotowanie i realizacja prac budowy okablowania strukturalnego zgodnie z technologią i przepisami BHP
• paszportyzacja części pasywnej sieci,
• wsparcie instalacji urządzeń aktywnych,
• pomiary okablowania, wsparcie diagnostyki
• Instalacja i uruchamianie sprzętu sieciowego.
• Instalacja i uruchamianie sprzętu typu UPS.
• Spotkania i ustalenia branżowe.
• Usuwanie awarii oraz obsługa incydentów oraz współpraca z centrum wsparcia - poprzez konsultacje, testy sieci.
• Spotkania i ustalenia z firmami, z którymi jest współdzielona infrastruktura IT.
• Nadzór i konserwacja sieci łączności stacjonarnej,
• Wykonywanie, naprawa instalacji teleinformatycznych alarmowych, przeciwpożarowych, informatycznych, teletechnicznych, radiowęzłowe, domofonowe, antenowe, światłowodowe oraz miedziane,
• Nadzór i konserwacja sieci kanalizacji teletechnicznej,
• Nadzór i konserwacja łączności radiowej,
• Nadzór i konserwacja systemu wczesnego ostrzegania i sygnalizacji pożaru,
• Nadzór i konserwacja systemu monitoringu zakładowego,
• Nadzór i konserwacja systemów alarmowych,
• Usuwanie usterek i awarii występujących w wyżej wymienionych systemach.
• Wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
• Informowanie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach.
Advicom Sp. z o.o. (Grupa Kapitałowa JSW)
Młodszy Specjalista ds. teleinformatyki i monitoring
• Diagnozowanie uszkodzeń sprzętu oraz wykonywanie napraw.
• Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i peryferyjnego.
• Przygotowywanie sprzętu komputerowego dla pracowników Advicom oraz klientów zewnętrznych.
• Użytkowanie samochodu służbowego do transportu sprzętu komputerowego, peryferyjnego oraz materiałów.
• Przygotowanie sprzętu elektronicznego i elektrycznego do utylizacji.
• Konserwacja sieci łączności stacjonarnej,
• Wykonywanie, naprawa instalacji teleinformatycznych alarmowych, przeciwpożarowych, informatycznych, teletechnicznych, radiowęzłowe, domofonowe, antenowe, światłowodowe oraz miedziane,
• Prace administracyjno-biurowe
• Wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
• Informowanie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach

Szkolenia i kursy

Interaktywny System Sygnalizacji Pożarowej POLON 4000
Uniwersalna Centrala Sterująca UCS 6000
Interaktywny System Sterowania Gaszeniem IGNIS 1520M i POLON 4500
Wprowadzenie do usługi Active Directory
PowerShell - Podstawy
Szkolenie SEP

Edukacja

Logo
Inżynieria Systemów Informatycznych, inżynierskie
Uniwersytet Śląski

Specjalizacje

Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Historia II Wojny Światowej

Inne

Prawo jazdy kategoria B
Książeczka SEP