Marcin Kamiński

IT Service Desk Team Lead at Infosys BPO Poland, Łódź
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
biegły
norweski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Hewlett Packard Enterprise
IT Operations & Governance Leader
Daily execution of operational IT/OT, ITIL Process – Incident, Problem, Change Mgmt, Coordination of continuous improvement projects, Supplier hosting, operational governance and reporting.
Infosys Poland Sp. z o.o.
IT Service Desk Team Lead
Responsibilities included:
• managing a group of 14 employees - delivering on-line IT support for Infosys Client
• coordination of motivation and assessment processes for employees
• coaching and mentoring and skill development for the team
• SLA/KPI reporting and handling shift schedules
• developing and coordination of implementation of new solutions and services
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Supervisor - Kierownik sekcji ServiceDesk
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Supervisor - Kierownik sekcji ServiceDesk, telefoniczne wsparcie informatyczne klientów HP w zakresie ServiceDesk – m.in. pracowników TP S.A., DHL, BGŻ, ZAT, Lafarge, PLL LOT, Kapsch, Trevica, MSWiA, Zakłady Azotowe Tarnów, ZA Kędzierzyn, Zakłady Chemiczne Police. Zarządzanie zespołem w zakresie m.in. planowania, delegowania i rozliczania zadań, rozwoju pracowników, koordynacja realizacji postawionych przed zespołem zadań. Czynny udział w planowaniu i uruchamianiu nowych usług.
Sygnity S.A.
Kierownik Sekcji Wsparcia Telefonicznego
Telefoniczne wsparcie informatyczne pracowników Telekomunikacji Polskiej - ServiceDesk Pionu Informatyki – outsourcing. Rozwiązywanie incydentów w zakresie systemów informatycznych wykorzystywanych w Telekomunikacji Polskiej oraz udział w projektach mających na celu zwiększanie efektywności pracy i poprawy jakości świadczonych usług.
Pełnienie obowiązków trenera technicznego w zakresie przygotowania i prowadzenia szkoleń (zarówno technicznych jak i komunikacyjnych) dla pracowników.
Podczas pracy w ServiceDesk zajmowałem następujące stanowiska: Kierownik Sekcji ServiceDesk (od X.2007), Starszy Specjalista ServiceDesk (od VII.2007), Specjalista ServiceDesk (od X.2006), Starszy Konsultant ServiceDesk (od VI.2006), Konsultant ServiceDesk
Logo
Samodzielny Informatyk
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łomży
Praca na stanowisku samodzielnego informatyka w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łomży. Obsługa i konserwacja systemów informatycznych, stacji roboczych (Windows 95, 98, 2000, XP) z oprogramowaniem biurowym i serwerów (Linux RedHat, Novell NetWare, Windows 2003 Serwer). Obsługa i konserwacja baz danych (Btrieve, SQL 2000 Serwer, Oracle 9i) przygotowywanie dokumentacji przetargowej i współtworzenie budżetu IT firmy, pełnienie funkcji inspektora ochrony danych osobowych.
Logo
Informatyk - Referent
Jednostka Wojskowa 3791 w Ciechanowie
Praca na stanowisku informatyka – referenta w Jednostce Wojskowej 3791 w Ciechanowie. Konserwacja zestawów i sieci komputerowych, praca na arkuszach kalkulacyjnych i bazach danych (Btrieve, Clipper).

Edukacja

Logo
Informatyka i Ekonometria, magisterskie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Logo
Informatyka i Ekonometria, licencjackie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Strategiczne i przygodowe gry planszowe, kolekcjonerskie gry karciane, figurkowe gry bitewne. Śledzenie nowinek technicznych i rozwoju technologii komputerowej. Piesze wycieczki, pływanie (nie lubię jednak biegania). Internetowe gry RPG i inne komputerowe. Czytanie książek, zarówno beletrystyki jak i popularnonaukowych oraz słuchanie muzyki – zwłaszcza na żywo, na koncertach.

Inne

Referencje oraz Świadectwa Pracy i ukończonych kursów na życzenie.

Grupy

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie to najstarsza i największa uczelnia niepubliczna na Pomorzu Zachodnim. Posiadamy ponad 22 lata doświadczenia w kształceniu.