Umiejętności
Microsoft Office
Usługi profesjonalne
zarządzanie kluczowymi klientami
Umiejętności interpersonalne
Umiejętność pracy w grupie
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
łatwo nawiązujący nowe znajomości
znajomość prawa pracy
Negocjacje z klientami
Negocjacje biznesowe
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
System Mac OS X
Języki
włoski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Serwisu Blacharsko-Lakierniczego
MK Centrum Hyundai
•koordynacja prac wszystkich pracowników, zatrudnionych na terenie podległej lakierni.
• opracowanie wewnętrznych normy i procedur, mające zapewnić nie tylko maksymalną wydajność całokształtu działań, prowadzonych na terenie blacharni lakierni, lecz także bezpieczeństwo pracowników.
• odpowiedzialności za weryfikowanie zgodności wykonywanych prac w oparciu o akceptację przedłożonych kosztów, a także przygotowywaniem i porządkowaniem dokumentacji, związanej z tymi akceptacjami.
• opracowanie wewnętrznych normy i procedur, mające zapewnić nie tylko maksymalną wydajność całokształtu działań, prowadzonych na terenie blacharni lakierni, lecz także bezpieczeństwo pracowników.
• odpowiedzialności za weryfikowanie zgodności wykonywanych prac w oparciu o akceptację przedłożonych kosztów, a także przygotowywaniem i porządkowaniem dokumentacji, związanej z tymi akceptacjami.
Specjalista ds. rozliczeń szkód komunikacyjnych
BMW Dealer Tłokiński Łódź
• Stworzenie oraz prowadzenie działu likwidacji szkód na samodzielnym stanowisku
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
• Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z potencjalnymi i obecnymi Klientami
• Dobór odpowiednich rozwiązań naprawczych
• Raportowanie działań do przełożonych
• Dbałość o utrzymanie najwyższych standardów obsługi Klienta
• Ocena zakresu i kosztów napraw powypadkowych, przyjmowanie i
rozliczanie szkód komunikacyjnych z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi,
nadzór nad procesem naprawy blacharskiej i lakierniczej (kontrola,zasadność i poprawność wykonanych usług)
• Negocjacja warunków umów serwisowych i leasingu, współpraca z serwisami dealerami i firmami leasingowymi
• Rozliczanie faktur, pozyskiwanie nowych oraz likwidacja wycofywanych
samochodów oraz inne prace związane z obsługą parku samochodowego
• Obsługa programu rozliczeniowego CNP, podparte certyfikacją
• Obsługa programu BMW Group ISPA, ETK, INCADEA
• Obsługa platform samolikwidacji
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
• Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z potencjalnymi i obecnymi Klientami
• Dobór odpowiednich rozwiązań naprawczych
• Raportowanie działań do przełożonych
• Dbałość o utrzymanie najwyższych standardów obsługi Klienta
• Ocena zakresu i kosztów napraw powypadkowych, przyjmowanie i
rozliczanie szkód komunikacyjnych z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi,
nadzór nad procesem naprawy blacharskiej i lakierniczej (kontrola,zasadność i poprawność wykonanych usług)
• Negocjacja warunków umów serwisowych i leasingu, współpraca z serwisami dealerami i firmami leasingowymi
• Rozliczanie faktur, pozyskiwanie nowych oraz likwidacja wycofywanych
samochodów oraz inne prace związane z obsługą parku samochodowego
• Obsługa programu rozliczeniowego CNP, podparte certyfikacją
• Obsługa programu BMW Group ISPA, ETK, INCADEA
• Obsługa platform samolikwidacji
Specjalista ds. rozliczeń szkód komunikacyjnych
BMW Premium Arena Łódź
• Stworzenie oraz prowadzenie działu likwidacji szkód na samodzielnym stanowisku
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
• Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z potencjalnymi i obecnymi Klientami
• Dobór odpowiednich rozwiązań naprawczych
• Raportowanie działań do przełożonych
• Dbałość o utrzymanie najwyższych standardów obsługi Klienta
• Ocena zakresu i kosztów napraw powypadkowych, przyjmowanie i
rozliczanie szkód komunikacyjnych z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi,
nadzór nad procesem naprawy blacharskiej i lakierniczej (kontrola,zasadność i poprawność wykonanych usług)
• Negocjacja warunków umów serwisowych i leasingu, współpraca z serwisami dealerami i firmami leasingowymi
• Rozliczanie faktur, pozyskiwanie nowych oraz likwidacja wycofywanych
samochodów oraz inne prace związane z obsługą parku samochodowego
• Obsługa programu rozliczeniowego CNP, podparte certyfikacją
• Obsługa programu BMW Group ISPA, ETK, INCADEA
• Obsługa platform samolikwidacji
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
• Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z potencjalnymi i obecnymi Klientami
• Dobór odpowiednich rozwiązań naprawczych
• Raportowanie działań do przełożonych
• Dbałość o utrzymanie najwyższych standardów obsługi Klienta
• Ocena zakresu i kosztów napraw powypadkowych, przyjmowanie i
rozliczanie szkód komunikacyjnych z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi,
nadzór nad procesem naprawy blacharskiej i lakierniczej (kontrola,zasadność i poprawność wykonanych usług)
• Negocjacja warunków umów serwisowych i leasingu, współpraca z serwisami dealerami i firmami leasingowymi
• Rozliczanie faktur, pozyskiwanie nowych oraz likwidacja wycofywanych
samochodów oraz inne prace związane z obsługą parku samochodowego
• Obsługa programu rozliczeniowego CNP, podparte certyfikacją
• Obsługa programu BMW Group ISPA, ETK, INCADEA
• Obsługa platform samolikwidacji
Szkolenia i kursy
Obsługa programu CNP podparte dyplomem w dziedzinie stricte merytoryki prawnej
Obsługa programu BMW Group ISPA, ETK, INCADEA
Obsługa platform samolikwidacji szkód PKS, EKSPERTYZA, AUDANET, ASONET
Kosztorysowanie w systemie AUDATEX, EUROTAX
Obsługa systemu rozliczeniowego AUTOSTACJA 2 i 3
Certyfikat z zakresu KOLORYSTYKI-KOLORYMETRII oraz zasad dobarwiania
Certyfikat z zakresu Efekty Specjalne
Certyfikat z zakresu Lakiery nawierzchniowe AQUABASE PLUS
Certyfikat z zakresu Napraw i systemów lakierniczych
Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, Ms Windows, Systemu OSX)
Umiejętność pracy w zespole, zdolności handlowe i organizacyjne
Obsługa programu BMW Group ISPA, ETK, INCADEA
Obsługa platform samolikwidacji szkód PKS, EKSPERTYZA, AUDANET, ASONET
Kosztorysowanie w systemie AUDATEX, EUROTAX
Obsługa systemu rozliczeniowego AUTOSTACJA 2 i 3
Certyfikat z zakresu KOLORYSTYKI-KOLORYMETRII oraz zasad dobarwiania
Certyfikat z zakresu Efekty Specjalne
Certyfikat z zakresu Lakiery nawierzchniowe AQUABASE PLUS
Certyfikat z zakresu Napraw i systemów lakierniczych
Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office, Ms Windows, Systemu OSX)
Umiejętność pracy w zespole, zdolności handlowe i organizacyjne
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Prawo
Doradztwo prawne
Transport/Spedycja
Spedycja
Zainteresowania
Motoryzacja, sporty motorowe, tuning, cardetailing, muzyka, kinematografia, rozwój osobisty, osiąganie sukcesu
w biznesie
w biznesie