Marcin Goławski

Danone - IT Analyst - ITCC EMEA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory Citrix Bazy danych HP Data Protector Integracja Zarządzanie IT Zarządzanie usługami IT ITIL Java JavaScript Microsoft SQL Server Projektowanie sieci PHP przedsprzedaż Realizacja projektów Project Management SIP Telekomunikacja Komunikacja zintegrowana VMware Infrastructure VoIP Windows Server

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Danone sp. z o.o.
IT Specialist - ITCC EMEA
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Subject Matter Expert
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Subject Matter Expert in Wintel , Virtualization and Cloud Computing area,
Support sales of Cloud based solutions
Hewlett-Packard
Delivery Lead of a project conducted for the companies in the transport telematics
• Support environment for electronic toll collection system
• Full cooperation and support for the Project Manager
• Recommendations and implementation of changes in the environment
• Assignment and supervision tasks
• Incident, change and problem management
• Reporting SLA
• Administering of Windows Environment (Win2k8),AD, Safe Word two-factor authentication
• Administering of Citrix Xenn App 6.5 Environment
• Administering of VMware Environment - Three DataCenters, Vmware Site Recovery Manager
Hewlett-Packard
Inżynier wsparcia systemów Windows
Jarosław K.
Jarosław K. · współpracownik
wystawiono
Z Marcinem współpracowałem zarówno w Active Care jak i HP. Bardzo solidna i porządna "firma". Marcin zawsze wyrażał chęć pomocy a jak nie znał rozwiązania to w bardzo szybkim tempie je znajdował.
Active Care Sp. z o.o. (Hewlett-Packard outsourcer)
Administrator Systemów Komputerowych
• Praca przy projektach Hewlett Packard Polska: ARIMR, PWPW, DHL, KGP, CARREFOUR ROMANIA
• Administracja i zarządzanie:
-systemem call center "Symposium Express Call Center Server"
-serwerami opartymi o systemy Windows Server 2000, 2003 i 2008 oraz wirtualizacja środowiska serwerowego
- serwerami bazodanowymi SQL Server 2000 i 2005
- aplikacją produkcyjną "HP OpenView Servicedesk 4.5" dla klientów z Polski i Europy
- serwerami pocztowymi opartymi o systemy Linux i Microsoft Exchange 2000 i 2003
- infrastrukturą sieciową wewnątrz firmy oraz między lokalizacjami (m.in. CISCO ASA, GNATBOX)
- centralą telefoniczną Nortel Networks
- wewnętrzną bazą wiedzy dla Pracowników
• Prowadzenie szkoleń wewnątrz firmy z zakresu pakietu Ms Office oraz Microsoft Windows
SPEC S.A.
Administrator Sieci Teleinformatycznej

Szkolenia i kursy

Poświadczenie Bezpieczeństwa Osobowego o klauzuli Poufne
Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Specjalista w zakresie administracji Microsoft Internet Information Services 6.0
#MS 2071 Quering Microsoft SQL Server 2000 with Transact SQL
#MS 2072 Administering Microsoft SQL Server 2000 Database
#MS 2073 Programming a Microsoft SQL Server 2000 Database
#560 Netware v. 5 System Administrator (ukończony egzaminem CNA - Certified Novell Administrator)
#570 Advanced Administration system Netware v. 5
System Abonencki - DEFINITY G3 Administracja i Zarządzanie

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Europejska Uczelnia Informatyczno Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami

Zainteresowania

- film,
- muzyka,
- terrarystyka,
- piłka nożna

Inne

Bardzo dobra znajomość topologii sieci, zagadnień LAN/WAN, urządzeń aktywnych sieci, sprzętu komputerowego oraz zagadnień Central Telekomunikacyjnych w zakresie administracji i zarządzania.
Prawo jazdy kat. B

Grupy

Szkolenia EFS
Szkolenia EFS
Grupa dla wszystkich osób korzystających, organizujących i planujących skorzystać ze szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)