Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager - Fortuna
Zakres odpowiedzialności kierownika produktu. Raportujący bezpośrednio do Kierownika Kategorii.
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- koordynacja ATL mediów
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
- rozwój nowego produktu i jego wsparcie
Przeprowadzenie skutecznego relaunchu marki Fortuna:
- czterokrotny wzrost udziałów rynkowych
- EFFIE - za najskuteczniejszą reklamę w kategorii napojów bezalkoholowych - za 2009 rok
- EFFIE - za najskuteczniejszą reklamę w kategorii napojów bezalkoholowych - za 2008 rok
- Nagrody: Hit Handlu, Przebój Rynku FMCG, wyróżnienie Perła Rynku FMCG oraz Superbrand,
- wyróżnienie w najważniejszej dla branży PR nagrodzie "Złote Spinacze"
- według Media i Marketing - Fortuna jedną z trzech najlepszych i najskuteczniejszych marek na polskim rynku w 2009 roku - rapoty "Marketerzy 2009"
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- koordynacja ATL mediów
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
- rozwój nowego produktu i jego wsparcie
Przeprowadzenie skutecznego relaunchu marki Fortuna:
- czterokrotny wzrost udziałów rynkowych
- EFFIE - za najskuteczniejszą reklamę w kategorii napojów bezalkoholowych - za 2009 rok
- EFFIE - za najskuteczniejszą reklamę w kategorii napojów bezalkoholowych - za 2008 rok
- Nagrody: Hit Handlu, Przebój Rynku FMCG, wyróżnienie Perła Rynku FMCG oraz Superbrand,
- wyróżnienie w najważniejszej dla branży PR nagrodzie "Złote Spinacze"
- według Media i Marketing - Fortuna jedną z trzech najlepszych i najskuteczniejszych marek na polskim rynku w 2009 roku - rapoty "Marketerzy 2009"
Junior Brand Manager
Brand - Sosy Łowicz
Zakres odpowiedzialności kierownika produktu. Raportujący bezpośrednio do Kierownika Marketingu.
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- koordynacja ATL mediów
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
- rozwój nowego produktu i jego wsparcie
Brand - Koncentraty Łowicz
Zakres odpowiedzialności kierownika produktu. Raportujący bezpośrednio do Kierownika Marketingu.
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- zwiększanie efektywności sprzedaży i aktywne kreowanie wizerunku marki
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
Brand - Zupy Łowicz
Zakres odpowiedzialności kierownika produktu. Raportujący bezpośrednio do Dyrektora Kategorii.
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
- zwiększanie efektywności sprzedaży i aktywne kreowanie wizerunku marki
Brand - Dżemy Łowicz (do września 2007)
Zakres odpowiedzialności kierownika produktu. Raportujący bezpośrednio do Dyrektora Kategorii.
- rozwój nowego produktu i jego wsparcie (dżemy truskawka+: z czereśnią, z poziomką, z wanilią)
- koordynacja cross-promocji z margaryną "Manuel" (dżem truskawkowy 75g)
Brand - Krakus (zupy, konserwy warzywne, marynaty)
Zakres odpowiedzialności kierownika produktu. Raportujący bezpośrednio do Kierownika Marketingu.
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- zwiększanie efektywności sprzedaży i aktywne kreowanie wizerunku marki
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
Zakres odpowiedzialności kierownika produktu. Raportujący bezpośrednio do Kierownika Marketingu.
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- koordynacja ATL mediów
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
- rozwój nowego produktu i jego wsparcie
Brand - Koncentraty Łowicz
Zakres odpowiedzialności kierownika produktu. Raportujący bezpośrednio do Kierownika Marketingu.
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- zwiększanie efektywności sprzedaży i aktywne kreowanie wizerunku marki
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
Brand - Zupy Łowicz
Zakres odpowiedzialności kierownika produktu. Raportujący bezpośrednio do Dyrektora Kategorii.
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
- zwiększanie efektywności sprzedaży i aktywne kreowanie wizerunku marki
Brand - Dżemy Łowicz (do września 2007)
Zakres odpowiedzialności kierownika produktu. Raportujący bezpośrednio do Dyrektora Kategorii.
- rozwój nowego produktu i jego wsparcie (dżemy truskawka+: z czereśnią, z poziomką, z wanilią)
- koordynacja cross-promocji z margaryną "Manuel" (dżem truskawkowy 75g)
Brand - Krakus (zupy, konserwy warzywne, marynaty)
Zakres odpowiedzialności kierownika produktu. Raportujący bezpośrednio do Kierownika Marketingu.
- przygotowanie i kontrola budżetu marketingowego
- zwiększanie efektywności sprzedaży i aktywne kreowanie wizerunku marki
- stała współpraca z najważniejszymi działami firmy w celu sprawnego wdrażania i przeprowadzenia projektów
Marketing Specialist
Brand - Zupy Łowicz
Zakres odpowiedzialności - kierownik produktu. Raportujący bezpośrednio do Dyrektora Kategorii.
Brand - Dania Gotowe Łowicz
Raportujący bezpośrednio do Senior Brand Managera
- ATL media -planowanie, kreacja, produkcja, koordynacja,
- współpraca z agencjami PR
- opieka nad nowym produktem przed i po wdrożeniu
Zakres odpowiedzialności - kierownik produktu. Raportujący bezpośrednio do Dyrektora Kategorii.
Brand - Dania Gotowe Łowicz
Raportujący bezpośrednio do Senior Brand Managera
- ATL media -planowanie, kreacja, produkcja, koordynacja,
- współpraca z agencjami PR
- opieka nad nowym produktem przed i po wdrożeniu
Staż w dziale KA i Trade Marketing
Staż w dziale KA i TM. Raportujący bezpośrednio do National Key Account Managera.
* Samodzielny projekt - "Rekomendacja aktywowania kanału supermarketowego Champion/Globi" - główne pomysły wprowadzone w życie.
* Wprowadzenie na rynek 2-paku żurawina + powidła na święta (przygotowanie opakowania, P&L i ostateczny launch) Produkt dostępny w największych sieciach MT.
* Koordynator akcji "Smaruj po nagrody" Łowicz.
* Samodzielny projekt - "Rekomendacja aktywowania kanału supermarketowego Champion/Globi" - główne pomysły wprowadzone w życie.
* Wprowadzenie na rynek 2-paku żurawina + powidła na święta (przygotowanie opakowania, P&L i ostateczny launch) Produkt dostępny w największych sieciach MT.
* Koordynator akcji "Smaruj po nagrody" Łowicz.
Szkolenia i kursy
Profesjonalne prezentacje
Doskonalenie kompetencji społecznych - autoprezentacja i prezentacja
Doskonalenie kompetencji społecznych - autoprezentacja i prezentacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Interesuję się siatkówką halową i plażową. Byłem zawodnikiem Uniwersytetu Warszawskiego (2001-2005) oraz Wyższej Szkoły Handlu Finansów Międzynarodowych. Co najmniej raz w tygodniu gram w Grodziskiej Amatorskiej Lidze Siatkówki. Latem, zwykle w weekendy gram na plażach. Od ponad dziesięciu lat jeżdżę na snowboardzie. Posiadam licencję płetwonurka. Cenię sobie wysoko literaturę Irwin’a Shaw’a, filmy stworzone przez Alfreda Hitchcock’a, zagadki matematyczne oraz poczucie wolności.
Organizacje
Grodziski Klub Siatkarski „GROM”, Grodzisk Maz. – webmaster serwisu internetowego www.siatkowka-grodzisk.pl oraz członek Zarządu Klubu. Praca w charakterze wolontariatu. Współpraca z TBWA/PR, z agencją reklamową „Cztery Czwarte” oraz z radiem „Bogoria”.
Inne
Obsługa komputera:
AcNielsen Nitro, AcNielsen Personal Advisor – znajomość zaawansowana
MS – Office Professional (Excel, Word, PowerPoint, Outlook) – biegle,
Corel Draw 8.0., Adobe Photoshop 7.0., Macromedia Dreamweaver MX, Adobe Premiere Pro., Pinnacle Studio 9.0
Inne:
Prawo jazdy kat. B, 60.000 km doświadczenia w Polsce i około 10 000 mil w USA
AcNielsen Nitro, AcNielsen Personal Advisor – znajomość zaawansowana
MS – Office Professional (Excel, Word, PowerPoint, Outlook) – biegle,
Corel Draw 8.0., Adobe Photoshop 7.0., Macromedia Dreamweaver MX, Adobe Premiere Pro., Pinnacle Studio 9.0
Inne:
Prawo jazdy kat. B, 60.000 km doświadczenia w Polsce i około 10 000 mil w USA
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.