Marcin Ekiert

Yieldbird

Wypowiedzi

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Serwisy, gdzie można kupić reklamy via AdTaily

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Pochwal się wynikami kampanii na swojej stronie

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie dodawanie serwisu do katalogu

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie ToDoSy - czyli czego brakuje

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Agora SA zainwestowała w AdTaily

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Agora SA zainwestowała w AdTaily

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Agora SA zainwestowała w AdTaily

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Agora SA zainwestowała w AdTaily

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Widget i komunikat "Reklama na tej stronie"

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie adtaily a podatki

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Przyczyny ignorowania/odrzucania witryn i co z client...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Powody odrzucenia reklam

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Pochwal się wynikami kampanii na swojej stronie

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Blog AdTaily

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie Serwisy, gdzie można kupić reklamy via AdTaily

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie plany AdTaily

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie wymiana doświadczeń

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie AdTaily w temacie wymiana doświadczeń

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy AdTaily

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie Business IT w temacie Podział obowiązków CEO i CTO.
    17.12.2008, 09:58

    podałes dobry przyklad. Siła waszego zespołu polega w duzej mierze na tym, ze jestescie w stanie dojśc z tym Wroclawiem, do takiej decyzji, pod która wszyscy sie podpiszą, i niekt nie będzie mial poczucia, ze "powinno sie zrobic inaczej".

    Kiedys sądziłem, że demokratyczne głowoswanie może w takim przypadku pomóc, ale teraz wydaje mi się, że szczególnie na wczesnym etapie wszyscy muszą byc przekonani co do podejmowanych decyzji, a obowiazkiem kazdego czlownka teamu jest słuchać i byc otwartym na to żeby dac sie przekonać.

    Kazdy ma jakies swoje argumenty, ale ostatecznie dla waszego projektu (takim jakim go widzicie) jest tylko jeden "najwłasciwszy" wybór. Wiem, że czasami to trudne, żeby się dogadać, ale powiedzmy sobie wprost - umiejetność budowania porozumienia i wspólnego celu w teamie jest kluczowa. Inaczej będą zapdac decyzje, z których ktoś będzie niezadowolony a to działa negatywnie.

    A więc: porozumienie za wszelką cene, nawet jesli na pooczątku może wydawać się, że nie macie szans się porozumieć. To wymaga pracy nad soba, ale nie ma innej drogi (oczywiscie piszę z perspektywy swojego teamu i nie roszczę sobie prawa do absolutnych prawd :) )

  • Marcin Ekiert
    Wpis na grupie Business IT w temacie Podział obowiązków CEO i CTO.
    16.12.2008, 15:34

    Tomek - nam równiez zdarzaja sie podobne problemy od czasu do czasu, które niepotrzebnie marnuja czas. Wydaje mi sie, ze tu nie ma prostego wyjscia. Poprostu wszyscy muszą rozumiec, że decyzje powinny byc podejmowane przez pryzmat tylko i wyłącznie racjonalności. trzeba byc otwartym na rację drugiej osoby i umiec zmienic swoje zdanie, ale warunkiem jest to, ze wszyscy inni tez mają taka postawę. Nie jest to prosta sprawa, ale jesli dopuścimy za duzo emocji, lub jesli decyzja która zapada zbyt często stoi w sprzeczności ze zdaniem członków zespołu to łatwo o ogromne straty czasu (w najlepszym razie) lub zatrzymanie projektu (w najgorszym)

    Reasumując - nie da sie chyba uniknać kłótni i ostrych dyskusji, ale warunkiem, ze sa one twórcze a nie niszczące jest to, zeby ludzie byli otwarci, elastyczni i żeby myśleli w jednym kierunku. Decyzje moga rodzic sie w bólach byle szybko i byle finalnie zapadały jednogłośnie

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do