Umiejętności
SAP MDM
Obsługa programów Microsoft
IBM Lotus Notes
Word, Excel, PowerPoint
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
grudzień 2014 - listopad 2015 - Specjalista ds. produktu
grudzień 2015 - aż do teraz - Product Manager
Zarządzanie kategoriami produktowymi: ceramika sanitarna, stelaże podtynkowe, meble łazienkowe w kilku brandach - ROCA, LAUFEN, ZOOM:
- wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących
- opracowywanie planu rozwoju produktu
- kontakty z dostawcami i partnerami handlowymi
- pozycjonowanie cenowe produktów (współpraca przy ustalaniu i zarządzaniu ceną oraz kosztami produktu)
- analizowanie sprzedaży pod kątek koniecności podejmowania określonych działań
- opracowywanie koncepcji akcji promocyjnych
- współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych produktu
- przygotowywanie cenników produktowych dla klientów
- nadzór nad prawidłowością merytoryczną materiałów informacyjnych dotyczących produktu (katalogi, prospekty, materiały prasowe)
- tworzenie prezentacji produktowych
- aktywna współpraca z działem handlowym i technicznym
- prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli handlowych, pracowników Biura Obsługi Klienta i klientów
- udział w przygotowywaniu targów branżowych
- kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów
- monitorowanie działań konkurencji
- monitorowanie trendów rynkowych w celu rozwoju nowych produktów
grudzień 2015 - aż do teraz - Product Manager
Zarządzanie kategoriami produktowymi: ceramika sanitarna, stelaże podtynkowe, meble łazienkowe w kilku brandach - ROCA, LAUFEN, ZOOM:
- wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz udoskonalanie i modyfikowanie istniejących
- opracowywanie planu rozwoju produktu
- kontakty z dostawcami i partnerami handlowymi
- pozycjonowanie cenowe produktów (współpraca przy ustalaniu i zarządzaniu ceną oraz kosztami produktu)
- analizowanie sprzedaży pod kątek koniecności podejmowania określonych działań
- opracowywanie koncepcji akcji promocyjnych
- współpraca przy tworzeniu i realizacji planów i strategii marketingowych produktu
- przygotowywanie cenników produktowych dla klientów
- nadzór nad prawidłowością merytoryczną materiałów informacyjnych dotyczących produktu (katalogi, prospekty, materiały prasowe)
- tworzenie prezentacji produktowych
- aktywna współpraca z działem handlowym i technicznym
- prowadzenie szkoleń produktowych dla przedstawicieli handlowych, pracowników Biura Obsługi Klienta i klientów
- udział w przygotowywaniu targów branżowych
- kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów
- monitorowanie działań konkurencji
- monitorowanie trendów rynkowych w celu rozwoju nowych produktów
Szkolenia i kursy
- Gustav Käser Training
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Inne
Prawo jazdy kat. B.