Umiejętności
Reklama
Świadomość marki
Zarządzanie Marką
Budżetowanie
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Promocje
Public Relations
Planowanie strategiczne
Trade Marketing
wycenianie
Zarządzanie zespołem
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project Manager - Dyrektor Marketingu
PellasX
4-miesięczny projekt doradztwa marketingowego – analiza sytuacji marketingowej firmy, naprawa głównych problemów zarządczych w dziale, stworzenie zestawu celów marketingowych, podsumowanie wydatków 2018 oraz stworzenie budżetu na 2019. Stworzenie operacyjnego planu 2019 z mocnym wsparciem E-marketingowym (agencja PR + SEO), ustalenie cotygodniowych spotkań marketingowych oraz comiesięcznych spotkań ze sprzedażą, ustalenie planu działań i przygotowań do najważniejszych targów (ISH, Nitra, Aquatherm). Dostępne bardzo pozytywne referencje.
Marketing Manager - Konsultant
6-miesięczny strategiczny projekt analizy działalności firmy na tle konkurencji – stworzenie strategicznego raportu opisującego marketingową
i sprzedażową pozycję firmy na rynku, analiza możliwości zmian.
Zarządzanie zmianami – sugestie modyfikacji i realizacja polityki wprowadzania nowych produktów na rynek, zmian systemu marżowego, polityki produkcyjno-magazynowej, jakościowej, motywowania pracowników, poprawienia wydajności pracy, realizacji systemu Kaizen. Dostępne bardzo pozytywne referencje.
i sprzedażową pozycję firmy na rynku, analiza możliwości zmian.
Zarządzanie zmianami – sugestie modyfikacji i realizacja polityki wprowadzania nowych produktów na rynek, zmian systemu marżowego, polityki produkcyjno-magazynowej, jakościowej, motywowania pracowników, poprawienia wydajności pracy, realizacji systemu Kaizen. Dostępne bardzo pozytywne referencje.
Marketing Product Manager
Amica Handel i Marketing
Zarządzanie produktowe rynkami direct w Europie zachodniej i krajach MENA (middle East / North Africa) – zarządzanie ofertą produktową na podległym obszarze, analiza oferty produktowej, modyfikacja oraz tworzenie nowej oferty. Największy projekt – wejście na nowy rynek – Hiszpania (stworzenie od podstaw całościowej oferty produktowej). Prace nad wejściem na wybrane rynki w MENA. Opracowywanie materiałów marketingowych (na rynek hiszpański oraz całościowego katalogu na rynki eksportowe).
Doświadczenie w temacie zdobywania nowych rynków. Nowe doświadczenie na rynku MENA.
Doświadczenie w temacie zdobywania nowych rynków. Nowe doświadczenie na rynku MENA.
Channel Marketing Manager
Zarządzanie rynkami Europy Środkowo-Wschodniej, Wschodniej, Bałkanami i krajami Bałtyckimi – odpowiedzialność managerska za powierzone marki (Parker, Waterman, Paper Mate, Sharpie, Dymo, Irwin, Rubbermaid…) – tworzenie i realizacja planów marketingowych, strategii i taktyk działania, działalność operacyjna w zakresie organizacji i realizacji promocji, wprowadzania nowych produktów i zarządzania obecną ofertą, budżetowania i zarządzania budżetem, analizy konkurencji i możliwości działania, odpowiedzialność za merchandising.
Praca w międzynarodowym środowisku światowego koncernu.
Praca w międzynarodowym środowisku światowego koncernu.
Market Manager
Opieka nad rynkami w Polsce, Czechach, Węgrzech i Rumunii – wprowadzanie i rozwój nowych produktów, analizy rynków i możliwości rozwoju, analizy cen, analizy działań konkurencji, strategie działań, programy promocyjne w tym lojalnościowe, POS’y. Koordynacja działań na szczeblu międzynarodowym, budżetowanie, organizacja szkoleń.
Awans na stanowisko Market Managera po roku pracy.
Praca w międzynarodowym środowisku światowego koncernu.
Awans na stanowisko Market Managera po roku pracy.
Praca w międzynarodowym środowisku światowego koncernu.
Brand Manager
Oferta okazjonalna – zarządzanie ofertą świąteczną (BN, Wielkanoc, Walentynki, Komunia – 80-90 SKU) – tworzenie i realizacja strategii, kreacja i modyfikacja produktów, zmiana technologii, form podania, grafik, planowanie sprzedaży, budżetowanie, analizy (MEMRB, AC Nielsen), materiały POS, współpraca z agencjami kreatywnymi, optymalizacja portfolio, minimalizacją stanów magazynowych.
Marka Akuku! – strategia marki Akuku! – stworzenie marki dziecięcej – planowanie ATL/BTL, opracowywanie nowych produktów, form podania, grafik, współpraca z agencją kreatywną.
Marki Własne – zarządzanie tworzeniem nowych produktów.
Analizy – Odpowiedzialność z ramienia działu za koordynację procesów budżetowania, planowania sprzedaży, tworzenia analiz do Zarządu.
Marka Akuku! – strategia marki Akuku! – stworzenie marki dziecięcej – planowanie ATL/BTL, opracowywanie nowych produktów, form podania, grafik, współpraca z agencją kreatywną.
Marki Własne – zarządzanie tworzeniem nowych produktów.
Analizy – Odpowiedzialność z ramienia działu za koordynację procesów budżetowania, planowania sprzedaży, tworzenia analiz do Zarządu.
doświadczenie marketingowe z początków kariery (FMCG)
początki kariery marketingowej w branży FMCG
Tworzenie strategii marketingowej, zarządzanie kampanią telewizyjną (badania postkampanijne, wybór domu mediowego, modyfikacja spotu, planowanie mediów), analizy marketingowe (AC Nielsen, MEMBR, GFK, dane wewnętrzne), kreacja POS, współpraca z agencjami graficznymi, racjonalizacja portfolio, tworzenie nowych produktów, tworzenie nowych grafik i opakowań, negocjacje marketingowo-handlowe z partnerami europejskimi.
Szkolenia i kursy
- Marketing Excellence – Newell Poland Services Sp. z o.o.
- Leadership – Newell Poland Services Sp. z o.o.
- Neuromarketing. Interdyscyplinarne spojrzenie na klienta – Akademia Ekonomiczna, Akademia Rolnicza
- Przywództwo, Motywacja, Komunikacja w Zespole Projektowym. Negocjacje w Projekcie – 4PM
- Zarządzanie Ryzykiem w Projekcie – 4PM
- Metodologia Zarządzania Projektem – 4PM
- Sztuka Profesjonalnej Prezentacji – UED
- Negocjacje Merchandisingowe – Personel Profit
- Asertywność i Odporność na Stres – Most Wanted
- Komunikacja Wewnątrzfirmowa – Most Wanted
- Negocjacje – poziom zaawansowany – Most Wanted
- Sztuka Prowadzenia Prezentacji – Most Wanted
- Zarządzanie Czasem – Most Wanted
- Certyfikat audytora wewnętrznego systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001: 2000 i systemu HACCP – Espace Consulting
- The Corporate Values – BTS
- Financial Management – BTS
- Savoir Vivre – GFKM
- Leadership – Newell Poland Services Sp. z o.o.
- Neuromarketing. Interdyscyplinarne spojrzenie na klienta – Akademia Ekonomiczna, Akademia Rolnicza
- Przywództwo, Motywacja, Komunikacja w Zespole Projektowym. Negocjacje w Projekcie – 4PM
- Zarządzanie Ryzykiem w Projekcie – 4PM
- Metodologia Zarządzania Projektem – 4PM
- Sztuka Profesjonalnej Prezentacji – UED
- Negocjacje Merchandisingowe – Personel Profit
- Asertywność i Odporność na Stres – Most Wanted
- Komunikacja Wewnątrzfirmowa – Most Wanted
- Negocjacje – poziom zaawansowany – Most Wanted
- Sztuka Prowadzenia Prezentacji – Most Wanted
- Zarządzanie Czasem – Most Wanted
- Certyfikat audytora wewnętrznego systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001: 2000 i systemu HACCP – Espace Consulting
- The Corporate Values – BTS
- Financial Management – BTS
- Savoir Vivre – GFKM
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
śpiew, działalność społeczna, sporty walki, bieganie (półmaraton), pływanie, gra na gitarze, gry planszowe
Organizacje
- członek chóru muzyki gospel (2004-2007)
- organizator i pracownik punktu działalności społecznej (1998-2000 i 2003)
- członek sekcji karate – brązowy pas (1997-2001 i 2003)
- organizator i pracownik punktu działalności społecznej (1998-2000 i 2003)
- członek sekcji karate – brązowy pas (1997-2001 i 2003)
Inne
- prawo jazdy kat. B
- certyfikat z zaawansowanej pierwszej pomocy
- certyfikat z zaawansowanej pierwszej pomocy
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Field Marketing BTL
Grupa zrzeszająca ludzi aktywnie działających w branży field marketing w sektorze BTL.
gry planszowe i logiczne
Dla wszystkich fanów gier planszowych i logicznych, ale także sudoku, łamigłówek i kart
MANAGEMENT/ZARZĄDZANIE, MARKETING
Grupa dla osób zainteresowanych sprawami zarządzania, marketingiem i szkoleniami.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.