Marcela Kowalczyk

ASA sp. z o.o - Regionalny Koordynator Sieci
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Regionalny kierownik sprzedaży
Bausch Health Poland
Asa S.A
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- nadzór i koordynacja pracy zespołem Przedstawicieli Medycznych i Farmaceutycznych do spraw Kluczowych Klientów Aptecznych w podległym Regionie
- analiza oraz interpretacja wyników
- nadzorowanie i egzekwowanie realizacji planów sprzedażowych oraz budżetu
- motywowanie i rozwijanie umiejętności Przedstawicieli
- prowadzenie systemu raportowania związanego z aktywnością działu
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem podległymi pracownikami oraz organizacja ich pracy
- nadzór nad szkoleniem podległego zespołu
- monitorowanie działań konkurencji
- prowadzenie procesów rekrutacji
Asa S.A
Regionalny Koordynator Sieci Przedstawicieli Farmaceutycznych
- nadzór i koordynacja pracy zespołem Przedstawicieli Farmaceutycznych w podległym Regionie
- współudział w opracowaniu budżetu Regionu oraz odpowiedzialność za jego realizację
- nadzorowanie i ocena realizacji planów sprzedażowych oraz budżetu
- prowadzenie systemu raportowania związanego z aktywnością działu
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem podległymi pracownikami oraz organizacja ich pracy
- nadzór nad szkoleniem podległego zespołu
- monitorowanie działań konkurencji
- prowadzenie procesów rekrutacji
Asa S.A
Przedstawiciel Farmaceutyczny
- realizowanie celów sprzedażowych i zadań określonych przez firmę ,
- prowadzenie negocjacji handlowych ,
- systematyczne umacnianie pozycji produktów na rynku,
- monitorowanie działań konkurencji ,
- utrzymywanie i pozyskiwanie nowych klientów ,
- współpraca z sieciami aptek,
- działania odsprzedażowe ( merchandising, akcje hostessowe, szkolenia Farmaceutów ),
- promowanie preparatów u lekarzy specjalistów(ginekolodzy i okuliści),
Logo
Konsultantka
I Cosmetici di Dora
- współpraca z aptekami na terenie dolnośląskim, lubuskim, podkarpackim oraz
lubelskim,
- realizowanie celów sprzedażowych i zadań określonych przez firmę ,
- systematyczne umacnianie pozycji produktów na rynku,
- szkolenia Farmaceutów,
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami

Edukacja

Logo
Informatyka i Ekonometria, inżynierskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Finansów

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna