Małgorzata Zacharias

specjalista ds marketingu i promocji, organizacja eventów, badania marketingowe
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Millward Brown SMG/KRC Poland
badacz - projektowo
- przeprowadzanie wywiadów IDI,
- opracowanie wywiadów IDI oraz FGI.
Logo
specjalista ds. organizacji
Instytut Studiów Wschodnich - Forum Ekonomiczne, Festiwal Biegowy
-organizacja Strefy Dzieci Festiwalu Biegowego – opracowanie koncepcyjne wyglądu/ wydarzeń strefy, opracowanie materiałów informacyjnych, redakcja informacji do newsletterów oraz na stronę internetową, organizacja partnerów oraz sponsorów Strefy Dzieci, koordynacja działań na miejscu, szkolenia wolontariuszy, obsługa mediów,
- organizacja biegów dzieci Festiwalu Biegowego – opracowywanie informacji do newsletterów, opracowanie materiałów informacyjnych, czuwanie na porządkiem dzieci/rodziców na Starcie/Mecie biegów, organizacja sponsorów nagród w biegach dzieci (ponad 500 dzieci).
TELEPROGRAM Sp. z o.o.
specjalista ds. reklamy
Biuro Reklamy - tworzenie makiet redakcyjnych, przygotowanie prezentacji dla handlowców, monitoring konkurencji, współpraca przy planowaniu strategii marketingowej, redakcja strony internetowej, obsługa klientów barterowych oraz wydawnictw.
AMS SA
asystent w Dziale Marketingu i Promocji
AMS
Dział Marketingu i Promocji - działania promocyjne firmy, tworzenie prezentacji wspierających sprzedaż dla handlowców, planowanie kampanii wizerunkowych, organizacja wyjazdów integracyjnych.
Logo
stażysta
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach Biuro ds. Funduszów Europejskich
- staż na stanowisku doradcy ds. funduszów przedakcesyjnych dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Logo
koordynator
Media Audyt Sp. z. o. o. Warszawa (firma zajmująca się kontrolą reklamy zewnętrznej).
- koordynacja oraz sporządzanie raportów z kontroli terenowych nośników reklamy zewnętrznej.
Millward Brown SMG/KRC Poland
ankieter, badacz
- przeprowadzanie, transkrypcja wywiadów IDI,
- prowadzenie hall – testów.
Logo
organizacja imprez
PePe.Art Sp. z o.o. Warszawa (agencja artystyczna).
- współudział przy organizacji imprez masowych (m. in. „ Premier Dzieciom”, „ Reklama Dzieciom”, cykl czterech kolejnych Międzynarodowych Festiwali Kataryniarzy).

Edukacja

Logo
Wydzieł Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, kierunek Stosunki Międzynarodowe, specjalizacja orga, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Historia, specjalizacja społeczno-gospodarcza, magisterskie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach

Zainteresowania

- sporty: narciarstwo, żeglarstwo, jazda konna, pływanie, joga, squosz,
- gry planszowe,
- zdrowe odżywianie zgodnie z zasadą Pięciu Przemian,
- fotografia.

Inne

- Word, Excel, Power Point, Outlook- bardzo dobrze,
- Front Page- poziom podstawowy,
- prawo jazdy kategoria B (posiadam własny samochód),
- patent żeglarski stopień sternik jachtowy (dwa samodzielne rejsy po Bałtyku),
- certyfikat nurkowy PADI.

Grupy

19 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego
Dla wszystkich absolwentów tej wspaniałej uczelni.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Badminton
Badminton
dla wielbicieli (czynnych i biernych) tego sportu
Castingi
Castingi
MODA I CASTINGI fashion vogue mode fangle style
Dekalog XXI WIEKU
Dekalog XXI WIEKU
Zauważyliście, że XXI wiek tworzy nowy, swoisty dekalog? 1.Komunikować się konstruktywnie, 2. Być asertywnym, 3. Słuchać tak by inni do nas mówili, 4. Mówić tak, by inni nas słuchali, 5. Pamiętaj, ż
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
Fundusze unijne
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy