Małgorzata Sznajder - Knapik

Specjalista ds. Obsługi Wierzytelności, KRUK S.A.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

umiejętności negocjacji z klientem

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

KRUK S.A.
Specjalista ds. Obsługi Wierzytelności
- windykacja należności korporacyjnych, hipotecznych i gospodarczych (prognozowanie odzysku na sprawie),
- negocjowanie warunków spłaty zaległości, bezpośredni kontakt z osobami zadłużonymi, pełnomocnikami,
- kwalifikowanie nieruchomości do przejęcia na własność,
- pozyskiwanie oferentów w procesie cesji wierzytelności,
- współpraca z funduszami sekurytyzacyjnymi w procesach dochodzenia należności (raportowanie transakcji),
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do finalizacji rozwiązań (ugody, promesy, oświadczenia),
- przeprowadzanie badań due diligence,
- zlecanie działań detektywistycznych i windykacyjnych,
- przygotowanie analiz, prezentacji i instrukcji,
- wsparcie w monitoringu sądowym i komorniczym,
- uczestnictwo w licytacjach,
- rozmowy z organami administracji publicznej przy sprzedaży nieruchomości,
- reklamowanie nieruchomości
KRUK S.A.
specjalista ds. restrukturyzacji
- windykacja należności w formie kontaktów telefonicznych, pisemnych i bezpośrednich w sektorze m. in. obsługi klienta B2B,
- opracowywanie i wdrażanie strategii windykacyjnej w sprawach hipotecznych,
- prowadzenie działań restrukturyzacyjnych i ugodowych wobec klientów banku,
- ustalanie składników majątku dłużnika,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania policji, prokuratury
KRUK S.A.
Specjalista ds. Windykacji Wysokich Kwot
- windykacja należności detalicznych, (kredyty gotówkowe, samochodowe, hipoteczne, ubezpieczenia),
- współpraca z doradcami terenowymi i opiekunami klientów,
- monitoring ugód, rekomendowanie strategii najlepszych rozwiązań,
- wspomaganie merytoryczne współpracowników w kwestiach prawnych i produktowych,
- rozpatrywanie reklamacji i spraw spornych
KRUK S.A.
Ekspert ds. windykacji
- telefoniczna windykacja długów,
- ustalanie danych teleadresowych,
- udział w projektach mających na celu poprawę efektywności zespołu(jakość rozmów, coachingi, instruktarze stanowiskowe,
- szkolenia produktowe
KRUK S.A.
Młodszy specjalista ds windykacji telefonicznej
KRUK S.A.
Referent ds. Windykacji
Santander Consumer Bank S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta

Szkolenia i kursy

2011- Certyfikat ukończenia szkolenia „Profesjonalny pracownik szansą na rozwój przedsiębiorczości w regionie” – Towarzystwo Edukacji Bankowej S.A. Wrocław;
2010 - Certyfikat ukończenia szkolenia „Akademia profesjonalnego asystenta” – Towarzystwo Edukacji Bankowej S.A. Wrocław;
2011 - Certyfikat uczestnictwa w szkoleniach biznesowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu:
„Jak skutecznie odzyskiwać długi i prowadzić negocjacje z dłużnikiem”
„Oferty kredytowe w Polsce”
„Indywidualne inwestowanie na Giełdzie czy zbiorowe w funduszach”
„Jak pozyskiwać media dla promocji własnego wizerunku i wizerunku firmy”

Edukacja

Logo
Mediator, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie Wierzytelnościami, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Administracja Publiczna, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Zainteresowania

sport, górskie wędrówki, teatr