Umiejętności
Redakcja
Korekta
Sumienność
Fakturowanie
Dokładność i skrupulatność
Śpiew chóralny
Asystentka Zarządu
Administracja biura
Kadry i Administracja Personalna
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystent Zarządu/Specjalista do spraw administracyjno-kadrowych
Anshar Studios S.A.
1. Rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do Spółki.
2. Zarządzanie hierarchią informacji napływających (mailowo, pocztą i telefonicznie) do Spółki.
3. Koordynacja prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce oraz między Spółką a podmiotami zewnętrznymi.
4. Nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowo - płacowych Spółki.
5. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej Spółki.
6. Obsługa spraw urzędowych Spółki.
7. Nadzór korporacyjny Spółki.
8. Prowadzenie kalendarza Zarządu.
9. Przygotowywanie pism w imieniu Zarządu.
10. Organizacja spotkań Zarządu.
11. Przygotowywanie materiałów i informacji oraz zbieranie dokumentów dla Zarządu.
12. Archiwizacja dokumentów, umów i faktur VAT Spółki.
2. Zarządzanie hierarchią informacji napływających (mailowo, pocztą i telefonicznie) do Spółki.
3. Koordynacja prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce oraz między Spółką a podmiotami zewnętrznymi.
4. Nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowo - płacowych Spółki.
5. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej Spółki.
6. Obsługa spraw urzędowych Spółki.
7. Nadzór korporacyjny Spółki.
8. Prowadzenie kalendarza Zarządu.
9. Przygotowywanie pism w imieniu Zarządu.
10. Organizacja spotkań Zarządu.
11. Przygotowywanie materiałów i informacji oraz zbieranie dokumentów dla Zarządu.
12. Archiwizacja dokumentów, umów i faktur VAT Spółki.
Asystent Zarządu
1. Obsługa spraw pracowniczych.
2. Gromadzenie i przechowywanie informacji.
3. Przekazywanie dokumentów do Biura Rachunkowego.
4. Obsługa urządzeń biurowych.
5. Obsługa korespondencji spółki, ewidencjonowanie,
opracowywanie, wysyłka.
6. Obsługa kontrahentów spółki w zakresie umawiania spotkań, anonsowania wizyt, organizacji spotkań w siedzibie spółki.
7. Tworzenie dokumentów na potrzeby spółki.
8. Organizowanie wyjazdów służbowych Zarządu.
9. Przyjmowanie telefonów do Sekretariatu i łączenie rozmów z Zarządem.
10. Fakturowanie umów stałych.
11. Opisywanie faktur kosztowych.
12. Organizowanie i zaopatrywanie biura w niezbędne materiały biurowe.
13. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej osób niepełnosprawnych.
14. Prowadzenie kontroli terminów.
15. Przygotowywanie konferencji i narad.
16. Prowadzenie spraw socjalnych pracowników.
17. Prowadzenie kasy firmowej.
18. Organizacja szkoleń pracowników.
19. Inne, zgodnie z poleceniami Zarządu.
2. Gromadzenie i przechowywanie informacji.
3. Przekazywanie dokumentów do Biura Rachunkowego.
4. Obsługa urządzeń biurowych.
5. Obsługa korespondencji spółki, ewidencjonowanie,
opracowywanie, wysyłka.
6. Obsługa kontrahentów spółki w zakresie umawiania spotkań, anonsowania wizyt, organizacji spotkań w siedzibie spółki.
7. Tworzenie dokumentów na potrzeby spółki.
8. Organizowanie wyjazdów służbowych Zarządu.
9. Przyjmowanie telefonów do Sekretariatu i łączenie rozmów z Zarządem.
10. Fakturowanie umów stałych.
11. Opisywanie faktur kosztowych.
12. Organizowanie i zaopatrywanie biura w niezbędne materiały biurowe.
13. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej osób niepełnosprawnych.
14. Prowadzenie kontroli terminów.
15. Przygotowywanie konferencji i narad.
16. Prowadzenie spraw socjalnych pracowników.
17. Prowadzenie kasy firmowej.
18. Organizacja szkoleń pracowników.
19. Inne, zgodnie z poleceniami Zarządu.
wystawiono
Gosia to osoba niezastąpiona, zawsze chętna do pomocy współpracownikom, pracowita, ambitna, asertywna i uczciwa. Doskonale radzi sobie w każdej sytuacji, powierzone zadania i obowiązki wykonuje rzetelnie. Ponadto jest sympatyczna i przyjacielska. Praca z Gosią była dla mnie przyjemnością.
wystawiono
Małgorzata to bardzo ambitna i pracowita osoba. Wnosi do firmy bardzo dużo motywacji oraz uśmiechu. Zaangażowanie w wykonywaniu pracy sprawia, że Małgorzata świetnie radzi sobie z powierzonymi obowiązkami . Współpraca z Małgorzatą to przyjemność.
wystawiono
Małgorzata jest bardzo dobrym pracownikiem. Swoją pracę wykonuje sumiennie i jako asystent biura trzyma rękę na pulsie. Po pracy - niesamowicie miła, przyjacielska i rozrywkowa osoba!
współpracownik
wystawiono
Gosia to pracowitość i ogromna odpowiedzialność za powierzone jej zadania. Dziękuję, że mogłam z Tobą pracować.
wystawiono
Zawsze uśmiechnięta, służąca pomocą, świetnie zorganizowana. Praca pod presją czasu to dla niej codzienność. Współpraca z nią to sama przyjemność.
współpracownik
wystawiono
Małgorzata to osoba z wzorowym podejściem do swoich obowiązków. Jej idealistyczne nastawienie do pracy przejawia się rzetelnością i 100% zaangażowaniem w to co robi. Jest zawsze pełna wigoru i pozytywnego nastawienia. Równocześnie jest doskonałym kompanem do rozmów na wszelkie tematy. W moim przekonaniu, na stanowisku asystentki, jest marzeniem każdego szefa.
Projekty
Szkolenia i kursy
* Lipiec - Listopad 2011 - Angielski w biznesie (szkolenie zdalno-stacjonarne)
* Sierpień - Październik 2011 - Kadry - Płace
* Styczeń - Kwiecień 2011 - Angielski w biznesie (szkolenie zdalno-stacjonarne)
* Luty 2011 - Zmiany w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych po 1 stycznia 2011 r.
* Luty 2010 - Profesjonalny Sekretariat
* Sierpień 2009 - Elastyczne formy zarządzania czasem pracy
* Luty 2009 - Doradztwo zawodowe - problematyka zatrudniania osób niepełnosprawnych
* Maj 2008 - Automotywacja
* Marzec 2008 - Problemy związane z Zakładowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
* Luty 2007 - Prowadzenie rozmów handlowych - warsztaty z elementami savoir-vivre i komunikacji niewerbalnej
* Styczeń 2007 - Profesjonalizm w handlu - Akademia Umiejętności
* Listopad 2006 - Profesjonalizm w handlu - Vademecum Efektywnej Sprzedaży z elementami telemarketingu
* Sierpień - Październik 2011 - Kadry - Płace
* Styczeń - Kwiecień 2011 - Angielski w biznesie (szkolenie zdalno-stacjonarne)
* Luty 2011 - Zmiany w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych po 1 stycznia 2011 r.
* Luty 2010 - Profesjonalny Sekretariat
* Sierpień 2009 - Elastyczne formy zarządzania czasem pracy
* Luty 2009 - Doradztwo zawodowe - problematyka zatrudniania osób niepełnosprawnych
* Maj 2008 - Automotywacja
* Marzec 2008 - Problemy związane z Zakładowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
* Luty 2007 - Prowadzenie rozmów handlowych - warsztaty z elementami savoir-vivre i komunikacji niewerbalnej
* Styczeń 2007 - Profesjonalizm w handlu - Akademia Umiejętności
* Listopad 2006 - Profesjonalizm w handlu - Vademecum Efektywnej Sprzedaży z elementami telemarketingu
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Nauki społeczne, dziennikarstwo, muzyka (szczególnie śpiew), taniec, poznawanie nowych ludzi i miejsc
Organizacje
Chór Mieszany „Apertum Cor” z Katowic Zadola (funkcja Prezesa Chóru)
Inne
Znajomość programów:
* Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
* Comarch ERP Optima - znajomość praktyczna - praca na programie od marca 2019 do nadal
* Symfonia Handel - znajomość praktyczna - praca na programie od września 2006 do lipca 2007 oraz od listopada 2015 do lutego 2017
* Enova - znajomość praktyczna - praca na programie od sierpnia 2007 do października 2015
* Intense WorkFlow - znajomość praktyczna - praca na programie od października 2012 do lutego 2014
* ProcessMaker - znajomość praktyczna - praca na programie od lutego 2014 do października 2015
* Symfonia Kadry i Płace - znajomość teoretyczna - udział w kursie przeprowadzonym przez firmę Sage Sp. z o.o. w terminie od 28 września do 24 października 2011
* Płatnik - znajomość teoretyczna - udział w kursie przeprowadzonym przez firmę Sage Sp. z o.o. w terminie od 28 września do 24 października 2011
Prace społeczne:
* Praca na rzecz lokalnej społeczności przy Parafii M.B. Różańcowej w Katowicach:
- Od lipca 2003 do nadal - Członek redakcji miesięcznika parafialnego:
> Korekta tekstów
> Redakcja tekstów
> Tworzenie reportaży
- W latach 2002-2016 - Bibliotekarz
- W latach 1997-2000 oraz 2003-2005 - Animator grupy młodzieżowej
- W latach 1996-2007 - Kolporter prasy
* Listopad 2001-Kwiecień 2002 - Wolontariat w Domu Dziecka Nr 2 w Katowicach
* Wrzesień 1998-Czerwiec 1999 - Wolontariat w Świetlicy Środowiskowo-Terapeutycznej Nr 1 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
* Organizacja, współorganizacja lub udział w licznych akcjach charytatywnych
* Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
* Comarch ERP Optima - znajomość praktyczna - praca na programie od marca 2019 do nadal
* Symfonia Handel - znajomość praktyczna - praca na programie od września 2006 do lipca 2007 oraz od listopada 2015 do lutego 2017
* Enova - znajomość praktyczna - praca na programie od sierpnia 2007 do października 2015
* Intense WorkFlow - znajomość praktyczna - praca na programie od października 2012 do lutego 2014
* ProcessMaker - znajomość praktyczna - praca na programie od lutego 2014 do października 2015
* Symfonia Kadry i Płace - znajomość teoretyczna - udział w kursie przeprowadzonym przez firmę Sage Sp. z o.o. w terminie od 28 września do 24 października 2011
* Płatnik - znajomość teoretyczna - udział w kursie przeprowadzonym przez firmę Sage Sp. z o.o. w terminie od 28 września do 24 października 2011
Prace społeczne:
* Praca na rzecz lokalnej społeczności przy Parafii M.B. Różańcowej w Katowicach:
- Od lipca 2003 do nadal - Członek redakcji miesięcznika parafialnego:
> Korekta tekstów
> Redakcja tekstów
> Tworzenie reportaży
- W latach 2002-2016 - Bibliotekarz
- W latach 1997-2000 oraz 2003-2005 - Animator grupy młodzieżowej
- W latach 1996-2007 - Kolporter prasy
* Listopad 2001-Kwiecień 2002 - Wolontariat w Domu Dziecka Nr 2 w Katowicach
* Wrzesień 1998-Czerwiec 1999 - Wolontariat w Świetlicy Środowiskowo-Terapeutycznej Nr 1 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
* Organizacja, współorganizacja lub udział w licznych akcjach charytatywnych