Małgorzata Pałczyńska
Koordynator ds Obsługi Klienta, Jobman Group Sp. z o.o.
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
Microsoft Office
Obsługa kasy fiskalnej
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds Obsługi Klienta
- zarządzanie podległym zespołem
- pogłębianie skali zamówień poprzez upselling, dbanie o relacje z Klientami
- współpraca i utrzymywanie partnerskich relacji z Kontrahentami
- budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy
- analiza rynku i działań konkurencji
- rekrutacje
- przygotowywanie raportów
- aktywna obsługa zleceniobiorców i pracowników tymczasowych
- działania sprzedażowe
- pogłębianie skali zamówień poprzez upselling, dbanie o relacje z Klientami
- współpraca i utrzymywanie partnerskich relacji z Kontrahentami
- budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy
- analiza rynku i działań konkurencji
- rekrutacje
- przygotowywanie raportów
- aktywna obsługa zleceniobiorców i pracowników tymczasowych
- działania sprzedażowe
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Inne
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.