Umiejętności
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
Przedsiębiorczość
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Recepcjonistka
– Sprawna oraz profesjonalna obsługa gości.
– Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej. Wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych).
– Dokonywanie rezerwacji. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych.
– Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi.
– Obsługa centrali telefonicznej, a także innych urządzeń biurowych na przykład komputera, ksero czy faksu.
– Zgłaszanie na bieżąco usterek i braków w pokojach hotelowych.
– Przekazywanie przełożonym uwag i skarg złożonych przez gości.
– Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
– Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej. Wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych).
– Dokonywanie rezerwacji. Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych.
– Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi.
– Obsługa centrali telefonicznej, a także innych urządzeń biurowych na przykład komputera, ksero czy faksu.
– Zgłaszanie na bieżąco usterek i braków w pokojach hotelowych.
– Przekazywanie przełożonym uwag i skarg złożonych przez gości.
– Utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
Szkolenia i kursy
Aktywna sprzedaż,
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Film,podróże,książka,muzyka klasyczna i pop,taniec.
Inne
Otwartość na szkolenia i rozwój zawodowy,
Zaangażowanie,
Umiejętność pracy w zespole,
Samodzielność,
Zaangażowanie,
Umiejętność pracy w zespole,
Samodzielność,
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie