Umiejętności
Prawo jazdy
Angielski
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Office Assistant
• zarządzanie i organizacja pracy biura
• opracowywanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, w tym w języku angielskim
• obsługa dokumentów i rozliczeń pracowników
• prowadzenie terminarza spotkań Country Menedżera
• wsparcie działu w bieżących projektach oraz w zakresie zadań administracyjnych
• koordynacja działań logistycznych i administracyjnych w ramach firmy
• udział w inicjatywach PR i wizerunkowych firmy
• realizacja wewnętrznych projektów z tematyki zarządzania zmianą
• pomoc przy prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
• wsparcie działań związanych z komunikacją tematów HR
• analizy sprzedażowe
• sporządzanie zestawień sprzedażowych
• komunikacja z klientami oraz potencjalnymi klientami, umawianie spotkań
• zarządzanie flotą samochodową
• dbanie o wizerunek firmy
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi
• opracowywanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, w tym w języku angielskim
• obsługa dokumentów i rozliczeń pracowników
• prowadzenie terminarza spotkań Country Menedżera
• wsparcie działu w bieżących projektach oraz w zakresie zadań administracyjnych
• koordynacja działań logistycznych i administracyjnych w ramach firmy
• udział w inicjatywach PR i wizerunkowych firmy
• realizacja wewnętrznych projektów z tematyki zarządzania zmianą
• pomoc przy prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
• wsparcie działań związanych z komunikacją tematów HR
• analizy sprzedażowe
• sporządzanie zestawień sprzedażowych
• komunikacja z klientami oraz potencjalnymi klientami, umawianie spotkań
• zarządzanie flotą samochodową
• dbanie o wizerunek firmy
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi
Referent ds. rozliczeń
• Rozliczanie usług z zakresu assistance oraz sprawdzanie i rozliczanie faktur pod względem danego kontraktu,
• Prowadzenie spraw międzynarodowych oraz sprawdzanie i rozliczanie faktur,
• Kontakt z klientem z zakresu uzgadniania zgodności rozliczeniowych, nadzorowanie inspekcji ubezpieczeniowych pod względem rozliczeń,
• Uczestnictwo w projektach wewnątrz firmowych np. tworzenie projektowej strony internetowej
• Prowadzenie spraw międzynarodowych oraz sprawdzanie i rozliczanie faktur,
• Kontakt z klientem z zakresu uzgadniania zgodności rozliczeniowych, nadzorowanie inspekcji ubezpieczeniowych pod względem rozliczeń,
• Uczestnictwo w projektach wewnątrz firmowych np. tworzenie projektowej strony internetowej
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Doula profesjonalne wsparcie w czasie porodu
Grupa dla kobiet i ich rodzin przygotowujących się do porodu..i nie tylko:)
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
zapraszam wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz zainteresowanych tematyką HR