Umiejętności
B2B
Marketing B2B
Zarządzanie Marką
Digital Marketing
E-commerce
Marketing
Strategia marketingowa
Reklama online
marketing produktu
Public Relations
Sales
SEM
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Consultant: Marketing, Digital, Transformacja digital
Nowak&Nowak - MARketingGo
Wspomagam klientów zewnętrznych w tworzeniu i wdrażaniu strategii działań marketingowych, komunikacji, transformacji cyfrowej, poczynając od strategii i planów do działań egzekucyjnych, które odpowiadają dzisiejszym potrzebom biznesowym i przyszłym wzrostom. Identyfikuje miejsca, w których klienci mogą wykorzystywać marketing, internet i techniki cyfrowe w celu osiągnięcia największych rezultatów. Prowadzę całościowe działania marketingowe do realizacji i podsumowania ilościowego i jakościowego.
Digital Manager: Dział sprzedaży i strategii konsumenckiej
• Wprowadziłam transformację digitalową w firmie - wdrożyłam i rozwinęłam pierwszą w branży internetową platformę B2B – narzędzie online do zarzadzania kanałem sprzedaży (komunikacji, ustawianiu celów sprzedażowych, mierzenia rezultatów, budowania zaangażowania wśród partnerów handlowych).
• Wprowadziłam automatyzację marketingową, rozwiązania e-mail marketingu, sms, tele-marketingu w celu usprawnienia działań sprzedażowych wśród partnerów handlowych.
• Stworzyłam i wdrożyłam aplikacje mobilne do zarządzania programem zaangażowania barmanów, wspierania procesów sprzedaży, mierzenia rezultatów wykonania zadań przez siły własne sprzedaży.
• Wprowadziłam i wykorzystałam mechanizmy grywalizacji do zaangażowania partnerów sprzedaży, własnych handlowców.
• Opracowałam nową koncepcję na wykorzystanie Konsumenckiej Bazy Danych. Zoptymalizowałam narzędzia BD co pozwoliło na oszczędność 50% rocznego budżetu.
• Wprowadziłam automatyzację marketingową, rozwiązania e-mail marketingu, sms, tele-marketingu w celu usprawnienia działań sprzedażowych wśród partnerów handlowych.
• Stworzyłam i wdrożyłam aplikacje mobilne do zarządzania programem zaangażowania barmanów, wspierania procesów sprzedaży, mierzenia rezultatów wykonania zadań przez siły własne sprzedaży.
• Wprowadziłam i wykorzystałam mechanizmy grywalizacji do zaangażowania partnerów sprzedaży, własnych handlowców.
• Opracowałam nową koncepcję na wykorzystanie Konsumenckiej Bazy Danych. Zoptymalizowałam narzędzia BD co pozwoliło na oszczędność 50% rocznego budżetu.
Kierownik Marketingu Internetowego/Bankowosc Elektroniczna i Marketing Konsumencki
• Wprowadziłam Citibank do mediów społecznościowych jako pierwszy Citi na świecie i jeden z pierwszych banków w Polsce ( rezultaty: w 2012 - #1 wszystkich bankowych profili, # 1 najlepszy w Polsce wskaźnik RR).
• Dostarczałam rezultaty sprzedaży internetowej dla produktów bankowych: stworzyłam i prowadziłam kampanie wizerunkowe i sprzedażowe w internecie.
• Wdrożyłam sprzedaż dla klientów zamożnych w intrenecie ( po raz pierwszy w Citi).
• Wdrożyłam strony internetowe dla programów marketingowych banku ( SEM, SEO, UX).
• Wypromowałam w Polsce aplikacje mobilną Citibank na tablety
• Rozwinęłam współpracę w zakresie afiliacyjnych kanałów sprzedaży.
• Jako członek zespołu Smart Bank – największego projektu Citi w latach 2013-2014 – wdrożyłam kampanie reklamowe oddziałów smart ( online i offline – BTL ATL), wdrożyłam program zaangażowania konsumenta.
• Dostarczałam rezultaty sprzedaży internetowej dla produktów bankowych: stworzyłam i prowadziłam kampanie wizerunkowe i sprzedażowe w internecie.
• Wdrożyłam sprzedaż dla klientów zamożnych w intrenecie ( po raz pierwszy w Citi).
• Wdrożyłam strony internetowe dla programów marketingowych banku ( SEM, SEO, UX).
• Wypromowałam w Polsce aplikacje mobilną Citibank na tablety
• Rozwinęłam współpracę w zakresie afiliacyjnych kanałów sprzedaży.
• Jako członek zespołu Smart Bank – największego projektu Citi w latach 2013-2014 – wdrożyłam kampanie reklamowe oddziałów smart ( online i offline – BTL ATL), wdrożyłam program zaangażowania konsumenta.
Online marketing manager
• Prowadziłam działania skierowane do decydentów zakupowych IT i programistów. Stworzyłam strategie współpracy, promocji i komunikacji – promując produkty i rozwiania MS.
• Przeprowadziłam transformację internetową – zastąpiłam akcje offline działaniami online - co przyniosło ponad 35% oszczędności. Wprowadziłam webinary, szkolenia i konferencje live online.
• Zarządzałam stronami internetowymi (SEM , SEO, UX, kontent).
• Wprowadziłam plan komunikacji z wykorzystaniem email marketingu i baz danych.
• Jako jedna na z pierwszych na polskim rynku użyłam mediów społecznościowych w promocji firmy , kreowaniu zaangażowania. Wprowadziłam mechanikę społecznościowych redakcji w tworzeniu kontentu.
• Przeprowadziłam transformację internetową – zastąpiłam akcje offline działaniami online - co przyniosło ponad 35% oszczędności. Wprowadziłam webinary, szkolenia i konferencje live online.
• Zarządzałam stronami internetowymi (SEM , SEO, UX, kontent).
• Wprowadziłam plan komunikacji z wykorzystaniem email marketingu i baz danych.
• Jako jedna na z pierwszych na polskim rynku użyłam mediów społecznościowych w promocji firmy , kreowaniu zaangażowania. Wprowadziłam mechanikę społecznościowych redakcji w tworzeniu kontentu.
Dyrektor sprzedaży
Burda Communications, wydawnictwo prasy komputerowej
• Po raz pierwszy w firmie wprowadziłam do portfolio sprzedaży produkty internetowe.
• Zwiększyłam sprzedaż produktów standardowych z portfolio o 10% rok do roku.
• Stworzyłam model wynagradzania oparty na celach indywidualnych i grupowych.
• Stworzyłam od podstaw dział sprzedaży w bardzo trudnym dla firmy okresie zmian.
• Zarządzałam zespołem 16 sprzedawców(6 linii produktowych).
• Realizowałam plany sprzedażowe, zarządzałam budżetem, odpowiadałam za sprzedaż do kluczowych klientów i prowadzałam działania b2b marketingu skierowane do klientów firmy.
• Zwiększyłam sprzedaż produktów standardowych z portfolio o 10% rok do roku.
• Stworzyłam model wynagradzania oparty na celach indywidualnych i grupowych.
• Stworzyłam od podstaw dział sprzedaży w bardzo trudnym dla firmy okresie zmian.
• Zarządzałam zespołem 16 sprzedawców(6 linii produktowych).
• Realizowałam plany sprzedażowe, zarządzałam budżetem, odpowiadałam za sprzedaż do kluczowych klientów i prowadzałam działania b2b marketingu skierowane do klientów firmy.
Marketing Manager
• Tworzyłam i wdrażałam strategie marketingowa produktów • realizowałam działania marketingu z baz danych w celu zwiększenia sprzedaży, ścisłe współpracowałam z działem sprzedaży, organizowałam wydarzenia* do 1500 uczestników.
• Osiągnęłam najlepszy w historii firmy rezultat finansowy w pozyskiwaniu sponsorów.
• Osiągnęłam najlepszy w historii firmy rezultat finansowy w pozyskiwaniu sponsorów.
Marketing & PR Representative
• Wprowadziłam z sukcesem nowe produkty firmy na rynek polski – stworzyłam i wdrożyłam strategie komunikacji marketingowej • stworzyłam i zarządzałam programem lojalnościowym dla kanału sprzedaży. Wdrożyłam projekt szkoleń dla sprzedawców w kanale sprzedaży ( przeszklonych ponad 1500 sprzedawców).
• Prowadziłam działania public relations – w zakresie kreowania marki firmy, produktu, ściśle współpracowałam z kluczowymi wydawcami i dziennikarzami w Polsce.
• Prowadziłam działania public relations – w zakresie kreowania marki firmy, produktu, ściśle współpracowałam z kluczowymi wydawcami i dziennikarzami w Polsce.
Szkolenia i kursy
“Google Analytics” 2016, “SCRUM Master - Agile” 2016, “ User Experience in Digital” 2015, “Profesjonalny Manager”, PMI 2014, “Umiejętność prezentacji”, CitiGroup, 2013, “Zarządzanie zespołem” CitiGroup, 2012, “Project Management”, Citi Group, 2011, “Go Digital”, Microsoft, 2010,
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.