Malgorzata Nowak

Marketing, Marketing Internetowy, Digital, Transformacja Digital: Consultant/ Intermin
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Marketing B2B Zarządzanie Marką Digital Marketing E-commerce Marketing Strategia marketingowa Reklama online marketing produktu Public Relations Sales SEM SEO Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Consultant: Marketing, Digital, Transformacja digital
Nowak&Nowak - MARketingGo
Wspomagam klientów zewnętrznych w tworzeniu i wdrażaniu strategii działań marketingowych, komunikacji, transformacji cyfrowej, poczynając od strategii i planów do działań egzekucyjnych, które odpowiadają dzisiejszym potrzebom biznesowym i przyszłym wzrostom. Identyfikuje miejsca, w których klienci mogą wykorzystywać marketing, internet i techniki cyfrowe w celu osiągnięcia największych rezultatów. Prowadzę całościowe działania marketingowe do realizacji i podsumowania ilościowego i jakościowego.
Philip Morris International SCE Sp. z.o.o.
Digital Manager: Dział sprzedaży i strategii konsumenckiej
• Wprowadziłam transformację digitalową w firmie - wdrożyłam i rozwinęłam pierwszą w branży internetową platformę B2B – narzędzie online do zarzadzania kanałem sprzedaży (komunikacji, ustawianiu celów sprzedażowych, mierzenia rezultatów, budowania zaangażowania wśród partnerów handlowych).
• Wprowadziłam automatyzację marketingową, rozwiązania e-mail marketingu, sms, tele-marketingu w celu usprawnienia działań sprzedażowych wśród partnerów handlowych.
• Stworzyłam i wdrożyłam aplikacje mobilne do zarządzania programem zaangażowania barmanów, wspierania procesów sprzedaży, mierzenia rezultatów wykonania zadań przez siły własne sprzedaży.
• Wprowadziłam i wykorzystałam mechanizmy grywalizacji do zaangażowania partnerów sprzedaży, własnych handlowców.
• Opracowałam nową koncepcję na wykorzystanie Konsumenckiej Bazy Danych. Zoptymalizowałam narzędzia BD co pozwoliło na oszczędność 50% rocznego budżetu.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik Marketingu Internetowego/Bankowosc Elektroniczna i Marketing Konsumencki
• Wprowadziłam Citibank do mediów społecznościowych jako pierwszy Citi na świecie i jeden z pierwszych banków w Polsce ( rezultaty: w 2012 - #1 wszystkich bankowych profili, # 1 najlepszy w Polsce wskaźnik RR).
• Dostarczałam rezultaty sprzedaży internetowej dla produktów bankowych: stworzyłam i prowadziłam kampanie wizerunkowe i sprzedażowe w internecie.
• Wdrożyłam sprzedaż dla klientów zamożnych w intrenecie ( po raz pierwszy w Citi).
• Wdrożyłam strony internetowe dla programów marketingowych banku ( SEM, SEO, UX).
• Wypromowałam w Polsce aplikacje mobilną Citibank na tablety
• Rozwinęłam współpracę w zakresie afiliacyjnych kanałów sprzedaży.
• Jako członek zespołu Smart Bank – największego projektu Citi w latach 2013-2014 – wdrożyłam kampanie reklamowe oddziałów smart ( online i offline – BTL ATL), wdrożyłam program zaangażowania konsumenta.
Microsoft Polska sp. z o.o.
Online marketing manager
• Prowadziłam działania skierowane do decydentów zakupowych IT i programistów. Stworzyłam strategie współpracy, promocji i komunikacji – promując produkty i rozwiania MS.
• Przeprowadziłam transformację internetową – zastąpiłam akcje offline działaniami online - co przyniosło ponad 35% oszczędności. Wprowadziłam webinary, szkolenia i konferencje live online.
• Zarządzałam stronami internetowymi (SEM , SEO, UX, kontent).
• Wprowadziłam plan komunikacji z wykorzystaniem email marketingu i baz danych.
• Jako jedna na z pierwszych na polskim rynku użyłam mediów społecznościowych w promocji firmy , kreowaniu zaangażowania. Wprowadziłam mechanikę społecznościowych redakcji w tworzeniu kontentu.
Logo
Dyrektor sprzedaży
Burda Communications, wydawnictwo prasy komputerowej
• Po raz pierwszy w firmie wprowadziłam do portfolio sprzedaży produkty internetowe.
• Zwiększyłam sprzedaż produktów standardowych z portfolio o 10% rok do roku.
• Stworzyłam model wynagradzania oparty na celach indywidualnych i grupowych.
• Stworzyłam od podstaw dział sprzedaży w bardzo trudnym dla firmy okresie zmian.
• Zarządzałam zespołem 16 sprzedawców(6 linii produktowych).
• Realizowałam plany sprzedażowe, zarządzałam budżetem, odpowiadałam za sprzedaż do kluczowych klientów i prowadzałam działania b2b marketingu skierowane do klientów firmy.
Vogel Burda Communications
Marketing Manager
• Tworzyłam i wdrażałam strategie marketingowa produktów • realizowałam działania marketingu z baz danych w celu zwiększenia sprzedaży, ścisłe współpracowałam z działem sprzedaży, organizowałam wydarzenia* do 1500 uczestników.
• Osiągnęłam najlepszy w historii firmy rezultat finansowy w pozyskiwaniu sponsorów.
AMD
Marketing & PR Representative
• Wprowadziłam z sukcesem nowe produkty firmy na rynek polski – stworzyłam i wdrożyłam strategie komunikacji marketingowej • stworzyłam i zarządzałam programem lojalnościowym dla kanału sprzedaży. Wdrożyłam projekt szkoleń dla sprzedawców w kanale sprzedaży ( przeszklonych ponad 1500 sprzedawców).
• Prowadziłam działania public relations – w zakresie kreowania marki firmy, produktu, ściśle współpracowałam z kluczowymi wydawcami i dziennikarzami w Polsce.

Szkolenia i kursy

“Google Analytics” 2016, “SCRUM Master - Agile” 2016, “ User Experience in Digital” 2015, “Profesjonalny Manager”, PMI 2014, “Umiejętność prezentacji”, CitiGroup, 2013, “Zarządzanie zespołem” CitiGroup, 2012, “Project Management”, Citi Group, 2011, “Go Digital”, Microsoft, 2010,

Edukacja

Logo
Psychologia - UX, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Nauki Polityczne i Dziennikarstwo/ drugi fakultet Prawo, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Email Marketing
Email Marketing
Dobre praktyki i narzędzia przydatne w uprawianiu e-mail marketingu.
eMarketing
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
IT Professionals
IT Professionals
Zapraszamy do kontaktu specjalistów IT poszukujących pracy: www.rekruter.IT
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
Komunikacja marketingowa
Komunikacja marketingowa
Grupa związana z komunikacją marketingową w praktyce i teorii.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.