Małgorzata Kwiecińska

learning & development | diagnoza i rozwój kompetencji | e-learning | onboarding | badania satysfakcji pracowników
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem podejmowanie decyzji i rozwiązywanie konfliktów Wysokie zdolności interpersonalne analityczne myślenie angażowanie innych skuteczność w działaniu Zarządzanie Projektami Rozwojowymi Odwaga i chęć podejmowania nowych wyzwań Kreatywność i inicjatywa w działaniu

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MPWIK S.A.
HR Manager
Opracowanie założeń i realizacja polityki rozwoju zasobów ludzkich
Udział w procesach kalibracji strategii firmy
Współpraca z Zarządem w zakresie realizowanych inicjatyw rozwojowych
Realizacja procesu wyboru dostawców zgodnie z wytycznymi regulaminu o zamówieniach publicznych oraz negocjacje warunków umowy
Opracowanie założeń modelu zarządzania talentami w MPWiK
Uruchomienie centrum rozwoju nowozatrudnionych pracowników na stanowiskach robotniczych (program pilotażowy)
Realizacja badania opinii i zaangażowana (pulse check)
Wdrożenie profili kompetencyjnych dla wszystkich stanowisk kierowniczych
Realizacja diagnozy kompetencji menedżerskich metodą 360
Realizacja projektu doskonalenia kompetencji menedżerskich dla wszystkich stanowisk kierowniczych (2019-2022)
Współpraca z kadra kierowniczą w zakresie identyfikacji potrzeb rozwojowych pracowników
Zarządzanie uprawnieniami zawodowymi pracowników na stanowiskach robotniczych
Odpowiedzialność za realizację okresowych szkoleń BHP
Wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych i onboardingowych
Zarządzanie projektami, m.in wdrożenie procesu dzielenia się wiedzą, opracowanie i wdrożenie szkoleń e-learningowych w procesie onboardingu
Zarządzanie 4-osobowym zespołem
VULCAN Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Rozwoju Usług
Zbudowanie Linii Biznesowej Usługi w strukturach firmy VULCAN
Weryfikacja portfolio usług doradczych i szkoleniowych dla rynku Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz Jednostek Oświatowych
Opracowanie i zdrożenie usługi Diagnoza kompetencji zawodowych nauczycieli
Zarządzanie realizacją usług doradczych i szkoleniowych
Zarządzanie rentownością usług
Wsparcie procesów sprzedażowych i marketingowych
Realizacja konferencji i seminariów dla pracowników JO i JST (Kongres Księgowych, Rola samorządu w kształtowaniu szkoły jutra, Oświata z pomysłem i perspektywami, Kongres Zarządzania Oświatą OSKKO)
Współpraca z zarządem i innymi działami firmy.
PROFES
Dyrektor ds. Klientów
PROFES
Planowanie i realizacja strategii sprzedaży szkoleń i usług doradczych
Kierowanie zespołem 8 Konsultantów Zarządzających, odpowiedzialność za realizację budżetu i celu sprzedażowego
Monitorowanie jakości projektów szkoleniowych i doradczych realizowanych przez PROFES
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Zarządzanie projektami rozwojowymi (m.in NIVEA Polska, Volkswagen Group Polska (marka SEAT), Kaufland
Realizacja projektu dla sieci dealerów SEAT – diagnoza poziomu kompetencji, Training on the job (sprzedaż, obsługa Klienta) z Kierownikami i Doradcami w salonie i serwisie
Wdrożenie zmiany w obszarze modelu sprzedaży w sieci SEAT
PROFES
Dyrektor ds Rozwoju
PROFES
Rozwój produktów szkoleniowych, opracowanie i współpracowanie programów szkoleń otwartych i zamkniętych
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Opracowanie założeń i realizacja cyklicznych spotkań wymiany wiedzy i doświadczeń trenerskich – Trenerski Bazar Wiedzy
Planowanie i realizacja uczestnictwa w konferencjach HR-owych i sprzedażowych
Utworzenie komórki ds. Nowoczesnych Technologii, opracowanie założeń dot. kierunku rozwoju usług e-learningowych
Zarządzanie zespołem 15 trenerów i konsultantów wewnętrznych
Rekrutacja i wdrożenie trenerów i konsultantów
PROFES
Konsultant
PROFES
Dbanie o wysokie standardy obsługi klienta.
Współpraca z zespołem trenerów.
Zarządzanie projektami rozwojowymi (od 100 do 400 dni szkoleniowych rocznie)
Tworzenie raportów i prezentacji.
Realizacja projektu doskonalącego standardy obsługi Klienta dla Grant Thornton (mapowanie procesów, definiowanie standardów obsługi Klienta)
Opracowanie i prowadzenie audytów badających poziom wdrożenia standardów Obsługi Klienta dla Grant Thornton
Realizacja audytów umiejętności sprzedaży i obsługi Klienta w punktach dealerskich Suzuki Motor Poland
Certyfikacja trenerów wewnętrznych firmy Volkswagen Poznań Sp. z o.o.
Analiza potrzeb rozwojowy m.in dla firm: Osadkowscy, US Pharmacia, Warta Glass Group, Michelin Polska, Podravka Polska)
Przygotowanie merytorycznie wniosków oraz realizacja projektów dofinansowanie projektów z EFS

Szkolenia i kursy

Certyfikat Talent and Career Management, International Education Society, 2018.
Certyfikat Facilitation Foundation APMG International, 2021.
Kurs MS Excel, MS Power Point, IT School, 2019.
Liczne szkolenia z zakresu umiejętności interpersonalnych i menedżerskich

Edukacja

Logo
HR Business Partner, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Andragogika, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Inne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Muzyka, zwłaszcza koncerty
Amatorska fotografia
Malowanie (na szkle, po numerach)
Podróże z rodziną

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
ABI
ABI
Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji
Automotive
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
HR Management
HR Management
grupa zrzeszająca praktyków zarządzania zasobami ludzkimi
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
TRENER
TRENER
Trenerzy.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie Talentami
Zarządzanie Talentami
Wymiana wiedzy, poglądów i doświadczeń na temat Zarządzania Talentami.