Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Office Manager
• Zarządzanie administracją biura (współpraca z administratorem budynku, monitorowanie kosztów eksploatacji biura, współpraca z firmami kurierskimi),
• Wystawianie faktur sprzedaży, zakupu oraz dokumentów magazynowych, przygotowywanie raportów sprzedaży i ruchu towarów. Ścisła współpraca z magazynem centralnym w zakresie obsługi, wysyłki, przyjmowania i awizacji zleceń, kontakty z kontrahentami, kontrola realizacji zamówień, terminów dostaw i płatności,
• Współpraca z agencjami celnymi w Polsce i zagranicą, współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w obszarze logistyki, spedycji lądowej, morskiej i lotniczej, rejestracja firmy w systemie EORI, oraz systemie GS 1 (generowanie i ewidencja kodów EAN) przygotowanie dokumentów do importu i exportu towarów,
• Przygotowywanie raportów dla GIOŚ i Ministerstwa Środowiska – wprowadzenie i zużycie sprzętu elektrycznego, odzysk opakowań, masy paliw,
• Codzienna ewidencja stanu kont bankowych rozliczanie wpłat od kontrahentów (kompensaty, wezwania do zapłaty) ewidencja kasy. Przygotowywanie raportów dotyczących należności i zobowiązań firmy, rozliczanie faktur zgodnie z obowiązującym planem kont, współpraca z zewnętrzną firmą księgową,
• Aktualizacja danych w KRS, przygotowywanie dokumentów związanych z działalnością spółki (sądy, urzędy, banki),
• Zarządzanie flotą samochodową – (w ramach wynajmu oraz leasingu) zgłaszanie do ubezpieczenia, serwis, zamawianie kart paliwowych, monitorowanie kosztów eksploatacji samochodów, prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów, zarządzanie usługami teleinformatycznymi – negocjowanie warunków współpracy, monitorowanie kosztów, aktywacje telefonów, nadzór nad sprzętem IT w biurze, serwis,
• Prace asystenckie: prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu, umawianie spotkań, zarządzanie polityką podróży krajowych i zagranicznych (rezerwacja hoteli, biletów kolejowych i lotniczych, rozliczanie kosztów delegacji), sporządzanie notatek, przygotowywanie prezentacji i raportów na potrzeby Zarządu.
• Wsparcie podczas organizacji szkoleń dla przedstawicieli handlowych( materiały szkoleniowe, rezerwacja sal konferencyjnych)
• • Redagowanie ogłoszeń o pracę, przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego szczebla (Przedstawiciel Handlowy, Regionalny Koordynator Sprzedaży)
• Opieka nad całością zagadnień administracyjnych związanych z zatrudnieniem pracowniczym (przygotowywanie opisu stanowisk, zawieranie i rozwiązywanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie aneksów, zaświadczeń, prowadzenie teczek pracowniczych, prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich, szkoleń BHP oraz badań lekarskich, kontakt z ZUS),
• Negocjacja warunków opieki medycznej dla pracowników, rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników do/z centrum medycznego, współpraca z firmą ubezpieczeniową,
• Wystawianie faktur sprzedaży, zakupu oraz dokumentów magazynowych, przygotowywanie raportów sprzedaży i ruchu towarów. Ścisła współpraca z magazynem centralnym w zakresie obsługi, wysyłki, przyjmowania i awizacji zleceń, kontakty z kontrahentami, kontrola realizacji zamówień, terminów dostaw i płatności,
• Współpraca z agencjami celnymi w Polsce i zagranicą, współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w obszarze logistyki, spedycji lądowej, morskiej i lotniczej, rejestracja firmy w systemie EORI, oraz systemie GS 1 (generowanie i ewidencja kodów EAN) przygotowanie dokumentów do importu i exportu towarów,
• Przygotowywanie raportów dla GIOŚ i Ministerstwa Środowiska – wprowadzenie i zużycie sprzętu elektrycznego, odzysk opakowań, masy paliw,
• Codzienna ewidencja stanu kont bankowych rozliczanie wpłat od kontrahentów (kompensaty, wezwania do zapłaty) ewidencja kasy. Przygotowywanie raportów dotyczących należności i zobowiązań firmy, rozliczanie faktur zgodnie z obowiązującym planem kont, współpraca z zewnętrzną firmą księgową,
• Aktualizacja danych w KRS, przygotowywanie dokumentów związanych z działalnością spółki (sądy, urzędy, banki),
• Zarządzanie flotą samochodową – (w ramach wynajmu oraz leasingu) zgłaszanie do ubezpieczenia, serwis, zamawianie kart paliwowych, monitorowanie kosztów eksploatacji samochodów, prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów, zarządzanie usługami teleinformatycznymi – negocjowanie warunków współpracy, monitorowanie kosztów, aktywacje telefonów, nadzór nad sprzętem IT w biurze, serwis,
• Prace asystenckie: prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu, umawianie spotkań, zarządzanie polityką podróży krajowych i zagranicznych (rezerwacja hoteli, biletów kolejowych i lotniczych, rozliczanie kosztów delegacji), sporządzanie notatek, przygotowywanie prezentacji i raportów na potrzeby Zarządu.
• Wsparcie podczas organizacji szkoleń dla przedstawicieli handlowych( materiały szkoleniowe, rezerwacja sal konferencyjnych)
• • Redagowanie ogłoszeń o pracę, przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego szczebla (Przedstawiciel Handlowy, Regionalny Koordynator Sprzedaży)
• Opieka nad całością zagadnień administracyjnych związanych z zatrudnieniem pracowniczym (przygotowywanie opisu stanowisk, zawieranie i rozwiązywanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie aneksów, zaświadczeń, prowadzenie teczek pracowniczych, prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich, szkoleń BHP oraz badań lekarskich, kontakt z ZUS),
• Negocjacja warunków opieki medycznej dla pracowników, rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników do/z centrum medycznego, współpraca z firmą ubezpieczeniową,
starszy specjalista ds. obsługi klienta
• Telefoniczne i bezpośrednie udzielanie informacji na temat aktualnej oferty firmy oraz promocji; sprzedaż usług indywidualnych
i grupowych;
• Prowadzenie sekretariatu i administracji biurowej;
• Pomoc w prostych pracach księgowych (wystawianie faktur, wprowadzanie danych do systemu księgowego), prowadzenie kasy filii - tworzenie comiesięcznych raportów kasowych.
• Prowadzenie procesów windykacyjnych firmy – nawiązywanie kontaktów z klientami zalegającymi z płatnościami w celu ich uregulowania.
• Obsługa procesów reklamacyjnych.
i grupowych;
• Prowadzenie sekretariatu i administracji biurowej;
• Pomoc w prostych pracach księgowych (wystawianie faktur, wprowadzanie danych do systemu księgowego), prowadzenie kasy filii - tworzenie comiesięcznych raportów kasowych.
• Prowadzenie procesów windykacyjnych firmy – nawiązywanie kontaktów z klientami zalegającymi z płatnościami w celu ich uregulowania.
• Obsługa procesów reklamacyjnych.
konsultant ds. obsługi klienta
Zakres obowiązków: telefoniczne i bezpośrednie udzielanie informacji na temat aktualnej oferty firmy oraz promocji. Zachęcanie potencjalnych klientów do zakupu usług – kursów indywidualnych. Wprowadzanie danych do bazy Tenvirk, zarządzanie kontaktami z klientami, obsługa poczty elektronicznej
i centrali telefonicznej.
i centrali telefonicznej.
Szkolenia i kursy
Kurs Kadry i Płace - 120h ( teoria + praktyka) Symfonia i Płatnik. Od marzec 2012 do lipiec 2012.
Kurs: Podstawy rachunkowości finansowej i zarządczej, 60 h.
Kurs: Podstawy rachunkowości finansowej i zarządczej, 60 h.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
ANGIELSKI WARSZAWA
Grupa pasjonatów języka angielskiego i wszystkiego, co związane ze światem anglojęzycznym
Bao.pl
BAO.pl - Exclusive Brands.
Tu omawiamy aktualny asortyment, zgłaszamy zainteresowanie nowym i rozmawiamy o wszystkim co ekskluzywne.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Efektywne biuro
Podpowiadamy jak efektywnie prowadzić biuro i obniżyć koszty firmy - wskazówki oraz podpowiedzi od Decus (http://www.decusdruk.pl/).
HRowcy idą z GoldenLine na
GoldenLine.pl patronuje wielu wydarzeniom z branży HR. Dla naszych użytkowników [b]zainteresowanych branżą HR[/b] rozdajemy wejściówki na szeroko pojęte wydarzenia HR-owe: konferencje, kongresy, szkol
Koźmiński
Forum dyskusyjne - Akademia Leona Koźmińskiego.
Jeśli szukasz materiałów do zajęć zapraszamy tutaj:
http://chomikuj.pl/bbladek/Nauka/Akademia_Leona_Kozminskiego