Umiejętności
Magazynowanie
spedycja
Transport
sprzedaż rozwiązań
KAM
spedycja drogowa
Spedycja krajowa i międzynarodowa
Planowanie Transportu
Języki
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista do sp. sprzedaży
Sprint Logistyka Polska Spółka Akcyjna SP. K.
• pozyskiwanie Klientów,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
• prowadzenie rozmów i negocjacji z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami,
• dbałość o wysoki poziom współpracy z Klientami poprzez budowanie trwałych relacji oraz tworzenie
optymalnych rozwiązań,
• budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami,
• prowadzenie rozmów i negocjacji z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami,
• dbałość o wysoki poziom współpracy z Klientami poprzez budowanie trwałych relacji oraz tworzenie
optymalnych rozwiązań,
Kierownik Działu Spedycji Całopojazdowej Krajowej
• odpowiedzialność za współpracę z kluczowymi klientami
• wycena przetargów i monitorowanie rynku
• pozyskiwanie nowych klientów
• nadzór nad budżetem oraz realizacja planów
• prowadzenie analiz i raportowanie do zarządu
• szukanie rozwiązań operacyjnych
• pozyskiwanie przewoźników i negocjowanie warunków współpracy
• wycena przetargów i monitorowanie rynku
• pozyskiwanie nowych klientów
• nadzór nad budżetem oraz realizacja planów
• prowadzenie analiz i raportowanie do zarządu
• szukanie rozwiązań operacyjnych
• pozyskiwanie przewoźników i negocjowanie warunków współpracy
Kierownik działu spedycji krajowej
Obowiązki :
• utworzenie nowego oddziału w oparciu o strategię i misję firmy
• analiza rynku
• organizacja pracy oddziału
• zarządzanie podległym zespołem pracowników
• nadzór nad realizacją planów sprzedażowych oddziału
• podejmowanie lokalnych działań marketingowych
• sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością oddziału
• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
• utworzenie nowego oddziału w oparciu o strategię i misję firmy
• analiza rynku
• organizacja pracy oddziału
• zarządzanie podległym zespołem pracowników
• nadzór nad realizacją planów sprzedażowych oddziału
• podejmowanie lokalnych działań marketingowych
• sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością oddziału
• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Poznań
08/2004 – 02/2012 – manager sekcji krajowej
Obowiązki:
• koordynacja pracy podległego zespołu
• dobór pracowników wg .zasad wewnętrznych
• przeprowadzanie szkoleń dla pracowników nowo przyjętych
• negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami
• monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
• prowadzenie analiz i raportowanie
• udział w procesie windykacji należności
2002 – 2004 – spedytor krajowy
Obowiązki :
• kontrola jakości wykonywanych usług transportowych
• prowadzenie akcji marketingowych
• wprowadzenie nowego produktu na rynek : wysyłki częściowe
1999 – 2002 – asystent spedytora
Obowiązki :
• zapewnienie środków transportu na potrzeby klienta
• dbanie o bezpieczeństwo przesyłek i terminowość
Obowiązki:
• koordynacja pracy podległego zespołu
• dobór pracowników wg .zasad wewnętrznych
• przeprowadzanie szkoleń dla pracowników nowo przyjętych
• negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji z Klientami
• monitorowanie rynku oraz działań konkurencji
• prowadzenie analiz i raportowanie
• udział w procesie windykacji należności
2002 – 2004 – spedytor krajowy
Obowiązki :
• kontrola jakości wykonywanych usług transportowych
• prowadzenie akcji marketingowych
• wprowadzenie nowego produktu na rynek : wysyłki częściowe
1999 – 2002 – asystent spedytora
Obowiązki :
• zapewnienie środków transportu na potrzeby klienta
• dbanie o bezpieczeństwo przesyłek i terminowość
Poznań
IV.1997 – X.1998 – p.o. z-cy kierownika stoika AGD-Tekstylia
Obowiązki :
• szybkie i efektywne działania w celu wypełnienia luk towarowych wg. standardów Makro
• zapewnienie odpowiednich oznakowań cenowych
• dbałość o odpowiednie rozłożenie towarów, ich przedstawienie
i dekorację
• przestrzeganie zasad BHP przez pracowników
XII.1996 – IV.1997 – pracownik administracyjny działu Przyjęć Towaru
Obowiązki :
• rejestracja dostaw towarów
• wprowadzanie informacji o dostawach do systemu komputerowego
• prowadzenie dokumentacji przyjęć towarów
Obowiązki :
• szybkie i efektywne działania w celu wypełnienia luk towarowych wg. standardów Makro
• zapewnienie odpowiednich oznakowań cenowych
• dbałość o odpowiednie rozłożenie towarów, ich przedstawienie
i dekorację
• przestrzeganie zasad BHP przez pracowników
XII.1996 – IV.1997 – pracownik administracyjny działu Przyjęć Towaru
Obowiązki :
• rejestracja dostaw towarów
• wprowadzanie informacji o dostawach do systemu komputerowego
• prowadzenie dokumentacji przyjęć towarów
Wrocław
IV.1996 – XII.1996 – pracownik administracyjny działu Przyjęć Towaru
• rejestracja dostaw towarów
• wprowadzanie informacji o dostawach do systemu komputerowego
• prowadzenie dokumentacji przyjęć towarów
XI.1995 – IV.1996 – pracownik działu Obsługi Klienta
Obowiązki :
• rejestrowanie klientów zgodnie z polityką handlową Makro
• przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
• kontrola kart klientów
• wydawanie kart gwarancyjnych
• rejestracja dostaw towarów
• wprowadzanie informacji o dostawach do systemu komputerowego
• prowadzenie dokumentacji przyjęć towarów
XI.1995 – IV.1996 – pracownik działu Obsługi Klienta
Obowiązki :
• rejestrowanie klientów zgodnie z polityką handlową Makro
• przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
• kontrola kart klientów
• wydawanie kart gwarancyjnych
Szkolenia i kursy
• 2000 – Prawo jazdy kat. B
• 1997 – „Jak być skuteczniejszym menedżerem?”, zakres : komunikacja międzyludzka; przekazywanie trudnych informacji (krytyka, zwolnienie); konflikty i ich pokonywanie; skuteczne metody zarządzania; stres-przyczyny, objawy, sposoby pokonywania
• 1996 – „Podstawowe BPH dla osób kierujących pracownikami”, uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie prawa pracy, przepisów BHP i P.poż.
• 1997 – „Jak być skuteczniejszym menedżerem?”, zakres : komunikacja międzyludzka; przekazywanie trudnych informacji (krytyka, zwolnienie); konflikty i ich pokonywanie; skuteczne metody zarządzania; stres-przyczyny, objawy, sposoby pokonywania
• 1996 – „Podstawowe BPH dla osób kierujących pracownikami”, uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie prawa pracy, przepisów BHP i P.poż.
Edukacja
Specjalizacje
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
spinning
turystyka rowerowa
turystyka rowerowa
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W