Małgorzata Kowalczyk

Senior Brand Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Biznes E-commerce Zarządzanie Manages Media Trade Marketing

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SiroScan Sp. z o.o.
Senior Brand Manager
Zarządzanie markami zapachowymi Premium & Luxury P&G oraz Art&Fragrance, a także obsługa nowych projektów.
Od kwietnia 2017 zarządzanie luksusowymi markami zapachowymi COTY.
Logo
Brand Manager
Siroscan Polska
zarządzanie markami zapachowymi z segmentu Premium & Luxury (P&G Prestige, Art & Fragrance) / management of luxury fragrance brands
Sarantis Polska S.A.
Brand Manager FMCG (C-thru, Rihanna, Elode, Pearl Drops, Nair, Spinbrush, Arm&Hammer)
Sarantis Polska S.A.
Junior Brand Manager (dział Produktów Gospodarstwa Domowego)
Zarządzanie ekonomiczną marką Grosik (planowanie sprzedaży krótko- i długoterminowej, tworzenie i kontrola budżetu, wprowadzanie nowych kategorii i produktów, organizacja i prowadzenie akcji promocyjnych), wsparcie Jana Niezbędnego w zakresie prasy i PR (prowadzenie kampanii prasowej, współpraca z wydawnictwami, współpraca z domem PR)
Corex sp. z o.o.
Specjalista ds. Produktu / Product Manager
samodzielna, kompleksowa opieka nad kilkoma markami, zarządzanie operacyjnymi kontaktami z dostawcami zagranicznymi (Niemcy, Hiszpania, Daleki Wschód – korespondencja, komunikacja bieżąca, spotkania w Polsce i zagranicą) przygotowywanie akcji marketingowych i ofert promocyjnych, współpraca z handlowcami, merchandiserami i innymi partnerami (m.in. agencja PR), organizowanie szkoleń i warsztatów, wprowadzanie nowych produktów na rynek, planowanie i kontrola budżetu; praca w wewnątrz firmowych zespołach projektowych; raportowanie wewnątrz firmy i do dostawców; współpraca z firmami z grupy (m.in. operator sieci sklepów detalicznych) organizacja eventów promocyjnych; udział w rozwoju narzędzi informatycznych (m.in. platforma e-handlu)
Corex sp. z o.o.
Stażysta w dziale Marketingu
wspomaganie pracy Product Managerów w przygotowywaniu akcji promocyjnych, ofert, kontakt z agencją PR, przygotowywanie raportów i analiz, dystrybucja i archiwizacja dokumentów

Szkolenia i kursy

„Zarządzanie Funduszami Strukturalnymi” Jean Monet 2003, kurs prawa jazdy kat.B, kurs wychowawców kolonii i obozów młodzieżowych

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Białymstoku
Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Politechnika Białostocka

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Literatura współczesna, film, muzyka, sport (jazda konna, pływanie), taniec, podróże, języki obce

Organizacje

członek koła naukowego Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych na Politechnice Białostockiej

Inne

biegła obsługa komputera – MS Excel, PowerPoint, Word, Outlook,SAP,Photoshop

Grupy

Aby poznać kogoś ciekawego ...
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ... Grupa dla osób towarzyskich ... Grupa dla ludzi na poziomie ... Grupa dla osób przebojowych ... Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Jeździectwo
Jeździectwo
Konie, koniki, jazda konna, rekreacja, sport.. P.S. Nie przyjmujemy osób anonimowych.
Marketing w internecie
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.