Małgorzata Kalupa

Wydział Zarządzania Należnościami Klientów Kluczowych
Chotomów, mazowieckie

Umiejętności

Projektowanie Kwiaty Zarządzanie Strategia marketingowa Microsoft Office Szkolenie Obsługa klienta florystyka ślubna Florystyka bukieciarstwo

Języki

hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Starszy specjalista ds. windykacji klientów kluczowych
- realizowanie procesu windykacji należności
- realizowanie procesu przywracania świadczenia usług
-przyjmowanie zleceń dotyczących płatności, reklamacji,duplikatów
-ograniczenia świadczenia usług Klientom zgodnie z procedurami
-realizowanie procesu negocjacji
-gromadzenie wolumenu Klientów do dezaktywacji w celu odzysku należnośći
- analiza raportów
Orange Polska S.A.
Departament Zarządzania Należnościami, Fakturowania i Rozliczeń
Zadania:
-analiza raportów,
-przywracanie jak i ograniczanie usług Klientów Indywidualnych i Biznesowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami w Departamencie,
-Dezaktywacja numerów,
-obsługa korespondencji wychodzącej (np.duplikaty faktur),
Łukasz Tulej
Łukasz Tulej · współpracownik
wystawiono
Gosia, to osoba rzetelnie wykonująca swoje obowiązki służbowe. Zdrowy rozsądek wydaje się być cechą, która charakteyzuje działania Gosi.
Orange Polska S.A.
Doradca ds. zarządzania należnościami / Dział Windykacji
- Realizowanie procesu windykacji należności w zakresie obsług Klienta.
- Rozkładanie należności na raty Klientów przed deaktywacją, przedłużanie terminów płatności.
- Obsługa telefonicznych zgłoszeń klientów objętych procesem windykacji.
Logo
Secjalista ds. sprzedaży
BIM Service na rzecz PTK Centertel Sp. z o.o.
Praca w Dziale Sprzedaży dla firmy Orange.

-Obsługa kampanii o profilu informacyjno-sprzedażowym
-Obsługa telefoniczna klientów Orange w zakresie realizacji ofert przedłużeniowych, pomoc w dobraniu dobrej i indywidualnej ofert dla Klienta
-Przygotowywanie ofert dla Klientów firmy,przedłużanie umów,
-Realizowanie założonych celów indywidualnych, także grupowych.
Bancom Sp. z o.o.
Konsultant ds. sprzedaży
- obsługa klientów firmy Polkomtel, w zakresie realizacji ofert przedłużeniowych (połaczenia wychodzące)
-Realizacja założonych celów

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, Zarządznie Przedsiębiorstwem Turystycznym, licencjackie
Uczelnia Warszawska

Inne

ZDOLNOŚCI OSOBISTE
umiejętność ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu
umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, zdolności interpersonalne
odpowiedzialność, samodzielność, pracowitość, punktualność, zaradność

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
BUZZ...
BUZZ...
Zrób mały szum....WIELKI SZUM! Wywołaj medialną trąbę powietrzną!!!
Chotomów
Chotomów
Grupa mieszkańców Chotomowa.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
ORANGE
ORANGE
Grupa pracowników PTK Centertel , operatora telefonii komórkowej ORANGE
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
PROMOCJA TURYSTYKI
PROMOCJA TURYSTYKI
turystyka, nowatorskie metody służące promocji turystyki, kreowanie wizerunku miejsc atrakcyjnych turystycznie, przyciąganie turystów, reklama w turystyce, atrakcje turystyczne, miejsca, zwiedzanie, p
STREETCOM
STREETCOM
Streetcom, czyli marketing szeptany. Co to jest marketing szeptany ? Ludzie uwielbiają opowiadać o produktach, a właściwie o swoich doświadczeniach z produktami. Ludzie kochają dostawać podukty,
STUDENT ZA GRANICA
STUDENT ZA GRANICA
Studenci i absolwenci zagranicznych uczelni, stypendyści, osoby które w trakcie studiów wyjeżdżały za granicę.
Telekomunikacja Polska
Telekomunikacja Polska
Forum Grupy Kapitałowej TP
Turystyka biznesowa
Turystyka biznesowa
Turystyka biznesowa - czyli szkolenia, konferencje, wyjazdy służbowe, delegacje, imprezy integracyjne, itp
WINDYKACJA
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce - Zarządzanie należnościami - Kontrola kredytowa - Negocjacje, techniki perswazyjne - Zabezpieczanie należności - Egzekucja na drodze prawnej - Obrót wierzyteln