Umiejętności
doskonałe panowanie nad kosztami
umiejętność zarządzania wielopoziomymi strukturami kadr,
umiejętność skutecznej renegocjacji kontraktów
umiejętność pozyskania i utrzymania klienta
Języki
rosyjski
dobry
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Członek Zarządu, Dyrektor ds.Rozwoju
Rapala Sp. z o.o.
Reprezentowanie firmy, współpraca z Klientem w zakresie rozwoju rynku, pozyskania nowych kontrahentów i utrzymania relacji biznesowych w branży usługowej (głównie ochrona fizyczna, zabezpieczenia techniczne, imprezy masowe, usługi porządkowe, wynajem pracowników do produkcji).
Dyrektor oddziału Wrocławsko-Wałbrzyskiego
Zarządzanie oddziałem w pełnym zakresie: negocjacji, pozyskania, wdrożenia i realizacji kontraktów na usługę ochrony i usługę porządkową. Realizowanie polityki jakości oraz dbałość o Klienta. Organizowanie i nadzorowanie usług w zakresie usług porządkowych i ochrony fizycznej. Optymalizacja kosztów, rentowności i organizacja pracy na podległych kontraktach.
Dyrektor ds.usług
DGP Security Partner sp zoo
Kierowanie sprawami Spółki w zakresie prowadzonych usług ochrony mienia, przede wszystkim poprzez nadzór merytoryczny nad funkcjonowaniem ośmiu oddziałów w Polsce, nadzór nad prawidłową organizacją wdrożeń nowych miejsc realizacji usługi, prawidłowej realizacji funkcjonujących kontraktów oraz pozyskiwanie nowych Klientów - rozmowy handlowe, negocjacje. Prowadzenie procesów waloryzacyjnych kontraktów w całej GK.
Dyrektor Regionu ds. Cateringu
Zarządzanie sześcioma kuchniami centralnymi na terenie dwóch województw w zakresie pozyskiwania i utrzymania klientów, kontroli kosztów oraz efektywności operacyjnej. Kierowanie bezpośrednio menadżerami kuchni ,pośrednio 100 osobową grupą pracowników średniego i niższego szczebla
Dyrektor Oddziału Wrocław
Impel Cleaning sp zoo
Dyrektor Oddziału Wrocław
Zarządzanie Oddziałem zgodnie z wytyczoną strategią rozwoju i misją spółki, ze szczególnym uwzględnieniem rozszerzania zakresu i standardów jakości wykonywanych usług porządkowo - czystościowych oraz budowania pozytywnego wizerunku spółki, a także pozyskiwania nowych Klientów dla Oddziału, planowania i nadzorowania pracy przedstawicieli handlowych, wsparcie i udział w trudnych negocjacjach z klientem.
Podstawowe zadania:
odpowiedzialność za wszelkie działania oddziału;
realizacja polityki budżetowej zatwierdzonej dla oddziału;
zarządzanie kontrolą jakości i terminowości świadczonych usług;
nadzorowanie realizacji usług przez spółki podwykonawcze 15 spółek;
organizacja realizacji zadań zapewniająca wzrost rentowności, z uwzględnieniem wymogów technologicznych;
ocena i planowanie efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych;
nadzór nad powierzonym majątkiem kwota 4 mln pln;
ustalanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności podległych pracowników na stanowiskach kierowniczych 20 osób na stanowiskach kierowniczych, 50ciu pracowników administracyjnych, 2500 pracowników liniowych;
realizacja obowiązków wynikających z ustawy o rehabilitacji osób niepełnosprawnych, dotyczących pracodawców prowadzących zakład pracy chronionej;
reprezentowanie interesów pracodawcy przed organizacjami związkowymi zrzeszającymi pracowników oddziału 10 ZZ;
reprezentowanie pracodawcy przed zewnętrznymi organami kontrolnymi takimi jak PIP, ZUS, Sanepid itp.
Dyrektor Oddziału Wrocław
Zarządzanie Oddziałem zgodnie z wytyczoną strategią rozwoju i misją spółki, ze szczególnym uwzględnieniem rozszerzania zakresu i standardów jakości wykonywanych usług porządkowo - czystościowych oraz budowania pozytywnego wizerunku spółki, a także pozyskiwania nowych Klientów dla Oddziału, planowania i nadzorowania pracy przedstawicieli handlowych, wsparcie i udział w trudnych negocjacjach z klientem.
Podstawowe zadania:
odpowiedzialność za wszelkie działania oddziału;
realizacja polityki budżetowej zatwierdzonej dla oddziału;
zarządzanie kontrolą jakości i terminowości świadczonych usług;
nadzorowanie realizacji usług przez spółki podwykonawcze 15 spółek;
organizacja realizacji zadań zapewniająca wzrost rentowności, z uwzględnieniem wymogów technologicznych;
ocena i planowanie efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych;
nadzór nad powierzonym majątkiem kwota 4 mln pln;
ustalanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności podległych pracowników na stanowiskach kierowniczych 20 osób na stanowiskach kierowniczych, 50ciu pracowników administracyjnych, 2500 pracowników liniowych;
realizacja obowiązków wynikających z ustawy o rehabilitacji osób niepełnosprawnych, dotyczących pracodawców prowadzących zakład pracy chronionej;
reprezentowanie interesów pracodawcy przed organizacjami związkowymi zrzeszającymi pracowników oddziału 10 ZZ;
reprezentowanie pracodawcy przed zewnętrznymi organami kontrolnymi takimi jak PIP, ZUS, Sanepid itp.
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Zarządzanie ośmioma placówkami Obsługi Klienta w zakresie kredytów gotówkowych kontrola kosztów rentowności oraz szkodowości.
doradca ds.sprzedaży ratalnej/kierownik filii
Pozyskiwanie i obsługa Klientów w zakresie sprzedaży ratalnej nadzór nad podległymi pracownikami biura oraz doradcami ds. sprzedaży ratalnej organizacja pracy filii, nadzór nad kosztami oraz windykacją należności.
Szkolenia i kursy
Kurs i uprawnienia Kwalifikowanego Pracownika Ochrony
Edukacja
Zainteresowania
podróże, narty, haft diamentowy