Małgorzata Bujak
Specjalista ds. nowych mediów, Specjalista ds. projektów, Specjalista ds. promocji i marketingu
Łódź,
łódzkie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. projektów
- Nadzór nad kadrą Projektu.
- Sporządzanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji Projektu.
- Odpowiedzialność za monitoring Projektu.
- Uzgadnianie warunków oraz przygotowanie umów.
- Przygotowanie i realizowanie strategii rekrutacji beneficjentów.
- Kontakt z Instytucją Wdrażającą.
- Sporządzanie Wniosku o płatność w zakresie dotyczącym postępu rzeczowego realizowania Projektu.
- Sporządzanie harmonogramów zajęć, zapewnienie prawidłowości przeprowadzania zajęć.
- Kompleksowa kontrola działań podejmowanych w Projekcie.
- Przygotowywanie danych do sporządzania list wypłat wynagrodzenia kadry trenerskiej i stypendium szkoleniowego dla Beneficjentów Ostatecznych.
- Przeprowadzanie procedury zakupu materiałów promocyjnych, sprzętu, materiałów szkoleniowych, materiałów biurowych, cateringu.
- Przestrzeganie zapisów Umowy o dofinansowanie Projektu, przestrzeganie dyscypliny budżetowej Projektu i harmonogramu podejmowanych działań.
-Ewaluacja końcowa.
-Przygotowywanie projektów.
- Sporządzanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji Projektu.
- Odpowiedzialność za monitoring Projektu.
- Uzgadnianie warunków oraz przygotowanie umów.
- Przygotowanie i realizowanie strategii rekrutacji beneficjentów.
- Kontakt z Instytucją Wdrażającą.
- Sporządzanie Wniosku o płatność w zakresie dotyczącym postępu rzeczowego realizowania Projektu.
- Sporządzanie harmonogramów zajęć, zapewnienie prawidłowości przeprowadzania zajęć.
- Kompleksowa kontrola działań podejmowanych w Projekcie.
- Przygotowywanie danych do sporządzania list wypłat wynagrodzenia kadry trenerskiej i stypendium szkoleniowego dla Beneficjentów Ostatecznych.
- Przeprowadzanie procedury zakupu materiałów promocyjnych, sprzętu, materiałów szkoleniowych, materiałów biurowych, cateringu.
- Przestrzeganie zapisów Umowy o dofinansowanie Projektu, przestrzeganie dyscypliny budżetowej Projektu i harmonogramu podejmowanych działań.
-Ewaluacja końcowa.
-Przygotowywanie projektów.
Kierownik Kina Charlie ds. Marketingu i Public Relations
Agencja Pro Cinema - Kino Charlie
przygotowywanie, nadzór i kontrola nad publikacjami dotyczącymi kina w prasie, radiu, telewizji oraz Internecie; przygotowanie ulotki tygodniowej, a także newslettera kina; kontakty z mediami, organizowanie konferencji prasowych; sporządzanie umów, porozumień oraz tworzenie bazy danych związanej z działalnością kina; nadzór i redakcja stron internetowych należących do kina; współpraca z grafikami, informatykami, podejmowanie decyzji przy wyborze opracowań graficznych, zatwierdzanie ich, korekta tekstów; koordynacja działań podwykonawców (osób, firm) związanych z organizacją poszczególnych imprez; przygotowywanie i opracowywanie kampanii reklamowych; przygotowywanie raportów dla dystrybutorów; przygotowywanie konkursów
i innowacyjnych rozwiązań ulepszających kontakt widzów z kinem; poszukiwanie i uzyskiwanie funduszy na organizowanie wydarzeń kulturalnych; udział reprezentacyjny i pomocniczy w ustalonym zakresie w przedsięwzięciach kina, między innymi: Media Klaster, CharlieOutside, CharlieWebmedia, Stowarzyszenie Łódź Filmowa; podtrzymywanie dobrych relacji z instytucjami i osobami z branży oraz współpracownikami; opieka nad zaproszonymi gośćmi monitorowanie wydarzeń w obszarze kultury.
i innowacyjnych rozwiązań ulepszających kontakt widzów z kinem; poszukiwanie i uzyskiwanie funduszy na organizowanie wydarzeń kulturalnych; udział reprezentacyjny i pomocniczy w ustalonym zakresie w przedsięwzięciach kina, między innymi: Media Klaster, CharlieOutside, CharlieWebmedia, Stowarzyszenie Łódź Filmowa; podtrzymywanie dobrych relacji z instytucjami i osobami z branży oraz współpracownikami; opieka nad zaproszonymi gośćmi monitorowanie wydarzeń w obszarze kultury.
Specjalista ds. Promocji i Marketingu
Muzeum Historii Miasta Łodzi
nawiązywanie współpracy z innymi instytucjami oraz organizacjami kulturalnymi i oświatowymi w kraju oraz zagranicą
w celu organizowania wspólnych przedsięwzięć. Miało to na celu podniesienie rangi i nośności różnorodnych działań, podejmowanych przez Muzeum; inicjowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem materiałów promocyjnych np.: foldery, gadżety, druki ulotne itd. oraz przygotowanie umów i zleceń z firmami produkującymi je; przygotowywanie i dystrybucja komunikatów medialnych: prasowych, telewizyjnych, radiowych, internetowych na temat aktywności Muzeum – współpraca z mediami krajowymi
i zagranicznymi; koordynacja działań związanych
z funkcjonowaniem strony internetowej Muzeum; organizacja programów informacyjnych i konferencji prasowych; opracowanie strategii współpracy
i przekazu informacji przez działy Muzeum; monitoring medialny (prasowy, radiowy, telewizyjny, internetowy) wydarzeń kulturalnych.
w celu organizowania wspólnych przedsięwzięć. Miało to na celu podniesienie rangi i nośności różnorodnych działań, podejmowanych przez Muzeum; inicjowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem materiałów promocyjnych np.: foldery, gadżety, druki ulotne itd. oraz przygotowanie umów i zleceń z firmami produkującymi je; przygotowywanie i dystrybucja komunikatów medialnych: prasowych, telewizyjnych, radiowych, internetowych na temat aktywności Muzeum – współpraca z mediami krajowymi
i zagranicznymi; koordynacja działań związanych
z funkcjonowaniem strony internetowej Muzeum; organizacja programów informacyjnych i konferencji prasowych; opracowanie strategii współpracy
i przekazu informacji przez działy Muzeum; monitoring medialny (prasowy, radiowy, telewizyjny, internetowy) wydarzeń kulturalnych.
Szkolenia i kursy
24.04-10.07.2010 Akademia Specjalistów ds. Projektów Społecznych – profesjonalne metodyki Project Management zorganizowane przez Human Resources Project
11.03-10.06.2008 Równość szans i równość płci dla instytucji rynku pracy zorganizowane przez PSDB Sp. z o.o. oraz Idea Zmiany działających na zlecenie Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
23.11.09-20.01.10 Łódzka Akademia PO Kapitał Ludzki zorganizowana przez Departament ds. PO Kapitał Ludzki, Urząd Marszałkowski w Łodzi
8.04.2008 r. Możliwości pozyskiwania środków na projekty z zakresu kultury i dziedzictwa narodowego w latach 2007 – 2013 zorganizowane przez ALSA Centrum Obsługi Biznesu
5.12 – 6.12.2007 r. Interaktywne warsztaty „ABC – skutecznego pozyskiwania środków pozabudżetowych” zorganizowane przez Instytut Współpracy z Zagranicą Tarnowskiej Fundacji Kultury
26.06.2007 r.; 17.09.2007 r. Szkolenia na temat Programu Kultura (2007 – 2013) zorganizowane przez Punkt Kontaktowy ds. Kultury
19.06.2007 r. Zmiany w funduszach strukturalnych dla sektora kultury w nowym okresie programowania 2007 – 2013 – zorganizowane przez firmę ATR – Agata Ratuska
17.12 – 21.12.2006 r. Szkolenie z zakresu zarządzania kulturą – zorganizowane przez Narodowe Centrum Kultury
11.03-10.06.2008 Równość szans i równość płci dla instytucji rynku pracy zorganizowane przez PSDB Sp. z o.o. oraz Idea Zmiany działających na zlecenie Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
23.11.09-20.01.10 Łódzka Akademia PO Kapitał Ludzki zorganizowana przez Departament ds. PO Kapitał Ludzki, Urząd Marszałkowski w Łodzi
8.04.2008 r. Możliwości pozyskiwania środków na projekty z zakresu kultury i dziedzictwa narodowego w latach 2007 – 2013 zorganizowane przez ALSA Centrum Obsługi Biznesu
5.12 – 6.12.2007 r. Interaktywne warsztaty „ABC – skutecznego pozyskiwania środków pozabudżetowych” zorganizowane przez Instytut Współpracy z Zagranicą Tarnowskiej Fundacji Kultury
26.06.2007 r.; 17.09.2007 r. Szkolenia na temat Programu Kultura (2007 – 2013) zorganizowane przez Punkt Kontaktowy ds. Kultury
19.06.2007 r. Zmiany w funduszach strukturalnych dla sektora kultury w nowym okresie programowania 2007 – 2013 – zorganizowane przez firmę ATR – Agata Ratuska
17.12 – 21.12.2006 r. Szkolenie z zakresu zarządzania kulturą – zorganizowane przez Narodowe Centrum Kultury
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Inne
Zainteresowania
Sport (jazda konna, jazda na rowerze, jazda na rolkach, wędrówki po górach, siatkówka, badminton), kuchnie świata, książki (Gilbert, Larsson, Freeman, Mayes, Sparks, Masterton, Coelho, Conan Doyle), malarstwo impresjonistyczne, film (sensacje, thrillery, komedie), muzyka (smooth jazz, rock, popularna).
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event z końmi
Grupa ma promować różnego rodzaju imprezy z końmi. Począwszy od spacerów po lesie, po wykładach na konferencji czy w trakcie wyjazdu integracyjnego, po specjalne widowiska z udziałem kaskaderów. Zapra
Fundacje i inne organizacje...
Grupa powstała z myślą o dzieleniu się pomysłami, radami, wspomnieniami i wieloma innymi rzeczami. SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO GRUPY.
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Hotel Remes Sport and Spa
Dla wszystkich przyszłych sympatyków, najlepszego centrum konferencyjno sportowego w Polsce.
Członkowie otrzymują atrakcyjne rabaty na usługi oraz free upgrades ;-)