Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds.Planowania / Demand Planner
•Prognozowanie i planowanie długo-i krótkoterminowe.
•Współtworzenie budżetu .
•Koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów.
•Ścisła współpraca z Centrami Dostaw Philipsa na całym świecie oraz z Regionalnym Centrum Dystrybucji (magazyn centralny).
•Zarządzanie kalendarzem promocji.
•Raportowanie dla Działów Sprzedaży, Marketingu, Logistyki.
•Współtworzenie budżetu .
•Koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów.
•Ścisła współpraca z Centrami Dostaw Philipsa na całym świecie oraz z Regionalnym Centrum Dystrybucji (magazyn centralny).
•Zarządzanie kalendarzem promocji.
•Raportowanie dla Działów Sprzedaży, Marketingu, Logistyki.
Kierownik w Dziale Obsługi Klienta / Customer Service Manager
•Zarządzanie Działem Obsługi Klienta. Współpraca ze wszystkimi klientami na obszarze objętym działaniami CSD oraz z całym Działem Sprzedaży . Zarządzanie procesami CSD zgodnie z obowiązującym prawem, standardami ISO oraz wewnętrznymi procedurami Philips Polska DAP.
•Codzienne raportowanie poziomu sprzedaży do National Sales Managera oraz Marketing Managera. Raportowanie cykliczne na poziomie regionu – ICS ( Internal Control Standard). Raportowanie dla całego Działu Sprzedaży, Marketingu, Logistyki etc.
•Zarządzanie zmianami oraz administrowanie systemu SAP z pozycji tzw.: „key usera” na obszarze działania działów => CSD oraz SD.
•Zarządzanie projektem implementacji systemu EDI (Electronic Data Interchange) między Philips DAP a jego klientami.
•Nadzór nad współpracą z magazynem zewnętrznym oraz firmą spedycyjną.
•Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów sprzedaży.
•Codzienne raportowanie poziomu sprzedaży do National Sales Managera oraz Marketing Managera. Raportowanie cykliczne na poziomie regionu – ICS ( Internal Control Standard). Raportowanie dla całego Działu Sprzedaży, Marketingu, Logistyki etc.
•Zarządzanie zmianami oraz administrowanie systemu SAP z pozycji tzw.: „key usera” na obszarze działania działów => CSD oraz SD.
•Zarządzanie projektem implementacji systemu EDI (Electronic Data Interchange) między Philips DAP a jego klientami.
•Nadzór nad współpracą z magazynem zewnętrznym oraz firmą spedycyjną.
•Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów sprzedaży.
Szkolenia i kursy
-Szkolenie „DAP Demand & Business Planning Solutions”, Salsa DP Team, Drachten,
-Profesjonalne szkolenie : “Obsługa trudnego klienta” , Kontekst HR , Warszawa.
-DAP SAP School dla Key-users , DAP-SAP Competence Center , Hamburg.
-SAP Review & Improvement Workshop , Biuro Regionalne Philips DAP, Wiedeń
-Profesjonalne szkolenie: “Apollo 13” , Ct Partners , Łódź.
-Prawo jazdy kategorii B od 1997.
-Dobra znajomość aplikacji MS Office ,Lotus, SAP
-Profesjonalne szkolenie : “Obsługa trudnego klienta” , Kontekst HR , Warszawa.
-DAP SAP School dla Key-users , DAP-SAP Competence Center , Hamburg.
-SAP Review & Improvement Workshop , Biuro Regionalne Philips DAP, Wiedeń
-Profesjonalne szkolenie: “Apollo 13” , Ct Partners , Łódź.
-Prawo jazdy kategorii B od 1997.
-Dobra znajomość aplikacji MS Office ,Lotus, SAP
Edukacja
Zainteresowania
Żeglarstwo, narty, golf, profesjonalny taniec, literatura, teatr.
Inne
–tytuł "Pracownik Roku 2007 Działu Philips DAP",
-praca w globalnym projekcie łączącym tzw.:”back office” dwóch odrębnych dywizji Philips - RTV (CE) oraz AGD (DAP),
-wyróżnienie dla całego zarządzanego działu za profesjonalizm i doskonałe wyniki pracy – management regionu „Growth” Philips DAP .
-praca w globalnym projekcie łączącym tzw.:”back office” dwóch odrębnych dywizji Philips - RTV (CE) oraz AGD (DAP),
-wyróżnienie dla całego zarządzanego działu za profesjonalizm i doskonałe wyniki pracy – management regionu „Growth” Philips DAP .