Malgorzata Izdebska

Customer Service Manager/Demand Planner, Philips Polska Sp. z o.o.

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Philips Polska Sp. z o.o.
Kierownik ds.Planowania / Demand Planner
•Prognozowanie i planowanie długo-i krótkoterminowe.
•Współtworzenie budżetu .
•Koordynacja procesu wprowadzania nowych produktów.
•Ścisła współpraca z Centrami Dostaw Philipsa na całym świecie oraz z Regionalnym Centrum Dystrybucji (magazyn centralny).
•Zarządzanie kalendarzem promocji.
•Raportowanie dla Działów Sprzedaży, Marketingu, Logistyki.
Philips Polska Sp. z o.o.
Kierownik w Dziale Obsługi Klienta / Customer Service Manager
•Zarządzanie Działem Obsługi Klienta. Współpraca ze wszystkimi klientami na obszarze objętym działaniami CSD oraz z całym Działem Sprzedaży . Zarządzanie procesami CSD zgodnie z obowiązującym prawem, standardami ISO oraz wewnętrznymi procedurami Philips Polska DAP.
•Codzienne raportowanie poziomu sprzedaży do National Sales Managera oraz Marketing Managera. Raportowanie cykliczne na poziomie regionu – ICS ( Internal Control Standard). Raportowanie dla całego Działu Sprzedaży, Marketingu, Logistyki etc.
•Zarządzanie zmianami oraz administrowanie systemu SAP z pozycji tzw.: „key usera” na obszarze działania działów => CSD oraz SD.
•Zarządzanie projektem implementacji systemu EDI (Electronic Data Interchange) między Philips DAP a jego klientami.
•Nadzór nad współpracą z magazynem zewnętrznym oraz firmą spedycyjną.
•Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów sprzedaży.
Philips Polska Sp. z o.o.
Specjalista w Dziale Obługi Klienta
Współpraca z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi Philips Polska DAP (obsługa klienta).
Libella Sp. z o.o.
Specjalista w Dziale Obługi Klienta
Współpraca z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
( obsługa klienta). Telemarketing obejmujący centralny i wschodni region Polski. „Lekka” windykacja na wymienionym obszarze.
Logo
Instruktor jęz. polskiego
Instytut Kształcenia Obcokrajowców Warszawa - praca na zlecenie w okresie urlopu wychowawczego
Instruktor języka polskiego odpowiedzialny za przygotowanie oraz prowadzenie autorskich indywidualnych lekcji języka dla obcokrajowców.
Logo
Specjalista w Dziale Obługi Klienta
Wytwórnia Klejów i Zapraw Budowlanych Atlas - Piotrków Tryb.
Współpraca z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy ( obsługa klienta). „Lekka” windykacja oraz kontrola kredytowa klientów.
Miejski Ośrodek Kultury
Instruktor - pracownik administracyjny
Miejski Ośrodek Kultury - Piotrków Trybunalski
Pracownik merytoryczny odpowiedzialny za działania PR Ośrodka ( zewnętrzne oraz wewnętrzne) , organizację imprez kulturalnych oraz za edukację taneczną dzieci i
młodzieży.

Szkolenia i kursy

-Szkolenie „DAP Demand & Business Planning Solutions”, Salsa DP Team, Drachten,
-Profesjonalne szkolenie : “Obsługa trudnego klienta” , Kontekst HR , Warszawa.
-DAP SAP School dla Key-users , DAP-SAP Competence Center , Hamburg.
-SAP Review & Improvement Workshop , Biuro Regionalne Philips DAP, Wiedeń
-Profesjonalne szkolenie: “Apollo 13” , Ct Partners , Łódź.
-Prawo jazdy kategorii B od 1997.
-Dobra znajomość aplikacji MS Office ,Lotus, SAP

Edukacja

Logo
Zarządzanie Produktami i Planowanie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Marketing i Zarządzanie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi
Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
studia pedagogiczne - specjalność Pedagog Baletu, magisterskie
Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie

Zainteresowania

Żeglarstwo, narty, golf, profesjonalny taniec, literatura, teatr.

Inne

–tytuł "Pracownik Roku 2007 Działu Philips DAP",
-praca w globalnym projekcie łączącym tzw.:”back office” dwóch odrębnych dywizji Philips - RTV (CE) oraz AGD (DAP),
-wyróżnienie dla całego zarządzanego działu za profesjonalizm i doskonałe wyniki pracy – management regionu „Growth” Philips DAP .

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie