Małgorzata Hamera

COACH, Manager Projektów, Gardenia.Wrocław
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Life Coaching Project Management Programy szkoleniowe Strategia marketingowa Programy lojalnościowe Coaching i motywacja doradztwo biznesowe

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager Projektu
Gardenia.Wrocław
Ostatnie doświadczenie zawodowe to okres ponad dwuletniej pracy na własny rachunek w firmie Gardenia.Wrocław. W tym okresie najbardziej dumna jestem z uruchomienia ciekawego biznesu, pozyskania i obsługi kilkunastu Klientów Biznesowych i Indywidualnych oraz budowy wszystkich elementów obsługi projektów (tworzenie ofert, pozyskanie zasobów, narzędzi i obsługa projektu). W zakresie marketingu moim osiągnięciem jest budowa bazy Klientów i narzędzi kontaktu z Klientami poprzez Internet, z wykorzystaniem strony internetowej oraz platformy sprzedażowej allegro, kampanii społecznościowych na Facebook, oraz prowadzenia cyklicznej kampanii e-mailingowej do utworzonej bazy Klientów oraz stosowania tradycyjnych narzędzi komunikacji w postaci bannerów, ulotkowania i kampanii mailingowych.
NEONET S.A.
Menadżer ds. Budowy Relacji z Klientami
- Budowa założeń i wprowadzenie punktowego programu lojalnościowego dla Klientów sklepu NEONET oraz Klientów sklepu internetowego neo24.pl;
- Budowa strategii komunikacji i promocji w działaniach ma off-line i on-line;
- Prowadzenie sekcji badań marketingowych na potrzeby GK NEONET;
- Analiza efektywności działań promocyjnych, rynku i otoczenia konkurencyjnego;
- Prowadzenie sekcji ANALIZ dla potrzeb Zarządu Spółki NEOIDEA;
- Prowadzenie Projektu Corporate Identity dla NEONET;
Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o.o
Kierownik Działu Komunikacji i Zarządzania Wizerunkiem
- Koordynowanie i nadzór nad działaniami związanymi z komunikacją, kreowaniem wizerunku i PR Spółki
- Kształtowanie polityki PR i jej realizacja w mediach i Internecie
- Opracowanie, budżetowanie i wdrażanie strategii budowania wizerunku oraz marki EIT+ wraz z analizą efektywności podjętych działań
- Kreowanie, wdrażanie i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej z wykorzystaniem dostępnych narzędzi: (biuletyn, strona WWW, eventy)
- Kreowanie i budowanie relacji z potencjalnymi klientami, instytucjami współpracującymi i innymi podmiotami powiązanymi z EIT+
- Kontakt z mediami. Monitoring mediów
- Nadzór nad organizacją eventów
- Koordynacja imprez targowych i wystawienniczych
- Kreacja materiałów sprzedażowych (forma, treść)
- Nadzór nad serwisami i wydawnictwem internetowym
- Zarządzanie pracą zespołu Działu Komunikacji
- Prowadzenie wykładów i prezentacji związanych z działalnością EIT+
Telefonia Dialog S.A.
Kierownik Działu Budowy Relacji z Klientem
- Budowa strategii i zarządzanie lojalnościowym programem punktowym;
- Działania Business Intelligence i realizacja kampanii w procesach masowych;
- Praktyczna realizacja działań marketingu bezpośredniego w szczególności w zakresie: data base marketing, direct marketing i data base driling;
- Prowadzenie działań z zakresu segmentacji Klientów i tworzenia ofert profilowanych w wielu kanałach kontaktu z Klientem;
- Prowadzenie badań i analiz potrzeb Klienta oraz przyczyn rezygnacji z usług telekomunikacyjnych;
- Nadzór i prowadzenie działań utrzymaniowych: Churn Management, Kampania Odzyskania Klienta; Kampanie Up&Cross Sellingowe;
- Prognozowanie i planowanie Budżetu Spółki oraz Biznes Planu w zakresie odłączeń linii i usług oraz kosztów podejmowanych działań;
- Działania mające na celu zabezpieczenie przychodów Operatora – Fraud Detection;
- Analiza efektywności prowadzonych działań;
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem;
inMedia Polska Sp. z o.o.
Marketing&PR Manager
• Budowa strategii działań marketingowych i PR dla wprowadzenia na rynek polski specjalistycznych egzaminów zawodowych w języku angielskim LCCI EB,
• Koordynacja współpracy z siecią szkół językowych w Polsce;
• Organizacja konferencji i szkoleń dla szkół językowych w Polsce;
• Tworzenie i implementacja kalendarza działań promocyjnych;
• Organizacja punktu informacyjnego na targach naukowych;
• Prowadzenie relacji z mediami (utrzymanie bazy kontaktów, informacja prasowa, organizacja konferencji prasowych)
• Przygotowanie projektu i uruchomienie strony internetowej LCCI EB w Polsce;
• Reprezentacja Ośrodka Koordynacyjnego LCCI EB w Polsce na Konferencjach Krajów UE w Londynie
American Restaurants Sp. z o.o.
Mareting&PR Manager
• Opracowanie i realizacja strategii PR dla marek Pizza Hut i KFC w Polsce
• Współpraca z agencjami PR i marketingowymi, proces produkcji materiałów ATL i BTL, opracowanie kalendarza eventów oraz projektu raportu doniesień medialnych
• Pełnienie roli rzecznika prasowego American Restaurants od lipca 2001
• Przygotowanie i prowadzenie konferencji prasowych (otwarcie 100-ej restauracji -Gdańsk, wizyta Dona Kendal’a w Polsce, Pizza Hut partnerem Rava Blues, etc.)
• Zarządzanie procesem komunikacji z Klientami w ramach Customer Complaints oraz Crisis Management –tworzenie zespołu ds.rozwiązywania sytuacji kryzysowych
• Zarządzanie programem otwarć restauracji Pizza Hut i KFC na terenie Polski i Czech
• Współpraca z GM’s w zakresie LSM (lokalnych kampanii marketingowych) w celu zwiększenia sprzedaży i liczby transakcji
• Zarządzanie procesem pozyskiwania i realizacji oznakowania kierunkowego dla restauracji Pizza Hut i KFC w Polsce
• Prowadzenie samodzielnych projektów CSR, koordynujących pracę około 100 osób na terenie całego kraju: Sprzątanie Świata – Polska, Akademia Sztuk Pięknych, program BookIt, konferencje prasowe i Eventy, sponsoring sportowy, koordynacja pracy z ZaiKS.

Projekty

Gardenia.Wrocław
Ostatnie doświadczenie zawodowe to okres ponad dwuletniej pracy na własny rachunek w firmie Gardenia.Wrocław. W tym okresie najbardziej dumna jestem z uruchomienia ciekawego biznesu, pozyskania i obsługi kilkunastu Klientów Biznesowych i Indywidualnych oraz budowy wszystkich elementów obsługi projektów (tworzenie ofert, pozyskanie zasobów, narzędzi i obsługa projektu). W zakresie marketingu moim osiągnięciem jest budowa bazy Klientów i narzędzi kontaktu z Klientami poprzez Internet, z wykorzystaniem strony internetowej oraz platformy sprzedażowej allegro, kampanii społecznościowych na Facebook, oraz prowadzenia cyklicznej kampanii e-mailingowej do utworzonej bazy Klientów oraz stosowania tradycyjnych narzędzi komunikacji w postaci bannerów, ulotkowania i kampanii mailingowych.

Szkolenia i kursy

* Coaching z elementami psychologii Wrocław, 2019
* Zarządzanie projektami - Projektowanie i realizacja ogrodów Wrocław, 2015
* Projektowanie stron www, Pozycjonowanie, strategie SEM/SEO Wrocław 2013
• Kongres Customer Intelligence Warszawa, październik 2007
• Wybrane metody analizy finansowej Wrocław, grudzień 2006
• Profesjonalne zarządzanie projektami Duszniki Zdrój, grudzień 2005
• Customer Intelligence Kraków, październik 2005
• Kongres Programów Lojalnościowych Kraków, październik 2004
• CustomerMania – zmiana jakości obsługi Klienta Praga, wrzesień 2002
• Ukończone kursy „Media relations”; „Crisis Managment” Seattle, USA 2001
• Corell Draw 9.0 Gdańsk, maj 2001
• Kurs „Sztuka kreowania wizerunku w kontaktach z mediami” Warszawa 2000
• Kurs „Prawa Pracy”, Centrum Kształcenia Zawodowego „Vademecum” Wrocław, 1999

Edukacja

Logo
Coaching z elementami psychologii, studia podyplomowe
SWPS Wrocław
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Programy Lojalnościowe
Programy Lojalnościowe
Wszystko o programach lojalnościowych B2C i B2B.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką