Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Szydełkowanie
Jazda konna
Microsft Power Point
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Raportów i Analiz
Analiza wyników i przygotowywanie raportów z działalności Call Center
Analiza i monitorowanie wskaźników efektywności procesów realizowanych przez Call Center
Przygotowywanie prezentacji danych zbieżącej działalności Call Center
Prognozowanie ruchu i zatrudnienia
Wdrażanie oraz rozwój narzędzi raportowania w celu automatyzacji procesu
Planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola pracy podległych pracowników
Analiza i monitorowanie wskaźników efektywności procesów realizowanych przez Call Center
Przygotowywanie prezentacji danych zbieżącej działalności Call Center
Prognozowanie ruchu i zatrudnienia
Wdrażanie oraz rozwój narzędzi raportowania w celu automatyzacji procesu
Planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola pracy podległych pracowników
Junior Managar Call Center
• Planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola pracy podległych Koordynatorów
• Raportowanie pracy departamentu mające na celu zwiększenie efektywności
• Prowadzenie różnych projektów z zakresu wprowadzenia nowych rozwiązań
• Przygotowywanie dokumentacji projektowych, instrukcji oraz skryptów
• Testowanie nowych aplikacji oraz udział w ich tworzeniu
• Przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych i zatrudnianie nowych pracowników
• Planowanie rozwoju zawodowego/szkoleń dla podległych pracowników
• Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych
• Raportowanie pracy departamentu mające na celu zwiększenie efektywności
• Prowadzenie różnych projektów z zakresu wprowadzenia nowych rozwiązań
• Przygotowywanie dokumentacji projektowych, instrukcji oraz skryptów
• Testowanie nowych aplikacji oraz udział w ich tworzeniu
• Przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych i zatrudnianie nowych pracowników
• Planowanie rozwoju zawodowego/szkoleń dla podległych pracowników
• Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych
Koordynator Projektu
• Planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola pracy podległych pracowników
• Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych
• Raportowanie pracy departamentu mające na celu zwiększenie efektywności
• Prowadzenie coachingów i rozwój merytoryczny podległych pracowników
• Przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych i zatrudnianie nowych pracowników
• Udział w wdrażaniu nowych procesów oraz tworzenie do nich dokumentacji
• Udzielanie odpowiedzi reklamacyjnych
• Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych
• Raportowanie pracy departamentu mające na celu zwiększenie efektywności
• Prowadzenie coachingów i rozwój merytoryczny podległych pracowników
• Przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych i zatrudnianie nowych pracowników
• Udział w wdrażaniu nowych procesów oraz tworzenie do nich dokumentacji
• Udzielanie odpowiedzi reklamacyjnych
Szkolenia i kursy
• „EFEKTYWNE KIEROWANIE ZESPOŁEM” - szkolenie doskonalące umiejętności kierownicze,
przeprowadzone przez firmę PROFES (Warszawa – Katowice, 2011r.)
• „PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI” - szkolenie doskonalące umiejętności wprowadzania
i prowadzenia projektów oraz skuteczne komunikowanie się w projekcie, przeprowadzone
przez firmę BLITZ PROJECT GROUP (Warszawa, kwiecień 2012r.)
• „EFEKTYWNA KOMUNIKACJA” – szkolenie doskonalące umiejętności efektywnego
komunikowania się oraz praktyczny trening wybranych narzędzi komunikacyjnych
przeprowadzone przez firmę PROFES (Katowice, czerwiec 2012r.)
przeprowadzone przez firmę PROFES (Warszawa – Katowice, 2011r.)
• „PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI” - szkolenie doskonalące umiejętności wprowadzania
i prowadzenia projektów oraz skuteczne komunikowanie się w projekcie, przeprowadzone
przez firmę BLITZ PROJECT GROUP (Warszawa, kwiecień 2012r.)
• „EFEKTYWNA KOMUNIKACJA” – szkolenie doskonalące umiejętności efektywnego
komunikowania się oraz praktyczny trening wybranych narzędzi komunikacyjnych
przeprowadzone przez firmę PROFES (Katowice, czerwiec 2012r.)
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
• Podróże,
• Sport,
• Kuchnia.
• Sport,
• Kuchnia.
Inne
• Biegła obsługa komputera oraz przeglądarek internetowych
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Czynne prawo jazdy: kat. B (od 2009r.)
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Czynne prawo jazdy: kat. B (od 2009r.)