Małgorzata Gerschmann

Police, zachodniopomorskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Szydełkowanie Jazda konna Microsft Power Point

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Analityk
130 PROCENT
- raportowanie pracy handlowców
- analiza wyników
- opracowywanie danych
- koordynowanie pracą biura
Getin Noble Bank S.A.
Kierownik Zespołu Raportów i Analiz
Analiza wyników i przygotowywanie raportów z działalności Call Center
Analiza i monitorowanie wskaźników efektywności procesów realizowanych przez Call Center
Przygotowywanie prezentacji danych zbieżącej działalności Call Center
Prognozowanie ruchu i zatrudnienia
Wdrażanie oraz rozwój narzędzi raportowania w celu automatyzacji procesu
Planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola pracy podległych pracowników
Getin Noble Bank S.A.
Junior Managar Call Center
• Planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola pracy podległych Koordynatorów
• Raportowanie pracy departamentu mające na celu zwiększenie efektywności
• Prowadzenie różnych projektów z zakresu wprowadzenia nowych rozwiązań
• Przygotowywanie dokumentacji projektowych, instrukcji oraz skryptów
• Testowanie nowych aplikacji oraz udział w ich tworzeniu
• Przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych i zatrudnianie nowych pracowników
• Planowanie rozwoju zawodowego/szkoleń dla podległych pracowników
• Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych
Getin Noble Bank S.A.
Koordynator Projektu
• Planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola pracy podległych pracowników
• Wnioskowanie w sprawach kadrowych i płacowych
• Raportowanie pracy departamentu mające na celu zwiększenie efektywności
• Prowadzenie coachingów i rozwój merytoryczny podległych pracowników
• Przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych i zatrudnianie nowych pracowników
• Udział w wdrażaniu nowych procesów oraz tworzenie do nich dokumentacji
• Udzielanie odpowiedzi reklamacyjnych
Getin Noble Bank S.A.
Opiekun Portfela
Kompleksowa obsługa klientów Banku w zakresie posiadanych produktów
Logo
Pracownik Biurowy
Agencja Pracy Tymczasowej EVATECH
• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji pracowników
• Ewidencja i rozliczanie czasu pracy
• Inne prace biurowe
Bank Millennium S.A.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obsluga połączeń przychodzących i wychodzących

Szkolenia i kursy

• „EFEKTYWNE KIEROWANIE ZESPOŁEM” - szkolenie doskonalące umiejętności kierownicze,
przeprowadzone przez firmę PROFES (Warszawa – Katowice, 2011r.)

• „PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI” - szkolenie doskonalące umiejętności wprowadzania
i prowadzenia projektów oraz skuteczne komunikowanie się w projekcie, przeprowadzone
przez firmę BLITZ PROJECT GROUP (Warszawa, kwiecień 2012r.)

• „EFEKTYWNA KOMUNIKACJA” – szkolenie doskonalące umiejętności efektywnego
komunikowania się oraz praktyczny trening wybranych narzędzi komunikacyjnych
przeprowadzone przez firmę PROFES (Katowice, czerwiec 2012r.)

Edukacja

Logo
finanse i rachunkowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

• Podróże,
• Sport,
• Kuchnia.

Inne

• Biegła obsługa komputera oraz przeglądarek internetowych
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• Czynne prawo jazdy: kat. B (od 2009r.)